Τα αποκαλυπτήρια του Audi Q5!

Πέτρος Πιτσίνης
Τα αποκαλυπτήρια του Audi Q5!
Το μεσαίο SUV της Audi δέχθηκε τις απαραίτητες περιποιήσεις από τη φίρμα και συνεχίζει την εμπορική του πορεία ακόμη πιο εξελιγμένο, τεχνολογικά προηγμένο και κομψό!

Η Audi παρουσίασε το νέο Q5 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και συγκριτικά με το προηγούμενο, έχει αλλάξει σε μεγάλο βαθμό. Η σχεδίαση θυμίζει το μεγαλύτερο Q7 και η μάσκα στο εμπρός τμήμα είναι η χαρακτηριστική των Audi, οπότε δεν μπερδεύεται με τίποτε άλλο στο δρόμο. Το πάτωμα στο οποίο έχει βασιστεί ονομάζεται MLB Evo και είναι το ίδιο με του νέου A4, αλλά και με του Q7.

Η αρχιτεκτονική του επέτρεψε στους μηχανικούς να εξοικονομήσουν έως και 90 κιλά από το συνολικό βάρος και αυτό είναι εντυπωσιακό για ένα SUV μήκους 4,66 μέτρων, πλάτους 1,89μ και 1,66μ ύψους! Οι χώροι για τους επιβάτες περιμένουμε πως θα είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία, χάρη στο μεταξόνιο των 2,82 μέτρων. Ο χώρος αποσκευών από την άλλη είναι... σπηλαιώδης και αγγίζει τα 610 λίτρα χωρητικότητας, τιμή που φτάνει τα 1.550 λίτρα αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.

Στην καμπίνα παρατηρούμε και το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη των 7 ιντσών (8,3 ίντσες προαιρετικά), η οποία ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη και από μια επιφάνεια αφής. Φυσικά, στον κατάλογο των έξτρα συναντάμε και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit, που κυριολεκτικά «μεταμορφώνει» την εικόνα του εσωτερικού. Επιστρέφοντας στο σύστημα πολυμέσων, θα πρέπει να αναφέρουμε πως πρόκειται για ένα από τα πιο εξελιγμένα στην αγορά. Οι επιβάτες μπορούν να συνδεθούν στο ίντερνετ μέσω του Wi-Fi Hotspot που υπάρχει, ενώ το Apple Car Play και το Android Auto δίνουν το παρόν.

Επίσης, υπάρχει ένα tablet στα πίσω καθίσματα ώστε να μη... μείνουν παραπονεμένοι οι εκεί επιβάτες και το ηχοσύστημα το έχει επιμεληθεί η Bang & Olufsen. Η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου ξεκινάει από τον 2.0 TDi, ο οποίος προσφέρεται σε τρεις παραλλαγές. Η βασική είναι με 150 ίππους, η «μεσαία» με 163 και η πιο δυνατή με 190. Σαν κορυφαία πρόταση, συναντάμε τον 3.0 TDi, ο οποίος έχει 286 άλογα και 620 Nm ροπής! Από την άλλη, η γκάμα των βενζινοκινητήρων αποτελείται μόνο από τον 2.0 TFSi με τους 252 ίππους, για την ώρα τουλάχιστον. Ανάλογα με την έκδοση, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα χειροκίνητο σασμάν των έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο κιβώτιο με επτά ταχύτητες, τύπου διπλού συμπλέκτη.

Επίσης, ένα κλασικό αυτόματο με οκτώ σχέσεις (Tiptronic) θα συνδυάζεται με συγκεκριμένα μοτέρ. Όσο για την τετρακίνηση, το σύστημα Quattro είναι στάνταρ σε όλες τις παραλλαγές του νέου Q5, εκτός του 2.0 TDi με τα 150 άλογα. Εκεί, αν ο αγοραστής θελήσει την κίνηση σε όλους τους τροχούς, θα πρέπει να πληρώσει ένα έξτρα ποσό. Στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκεται και η αερανάρτηση, η οποία μπορεί να προσαρμόσει την απόσταση από το έδαφος ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ αν δεν επιλεγεί, η στάνταρ πρόταση είναι μια ανάρτηση διάταξης πέντε συνδέσμων εμπρός και πίσω. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από τις αρχές του 2017 και θα υπάρχουν διάφορες επιλογές εκδόσεων, όπως η Sport, η Design, η Design Selection και η S Line. Οι τιμές στη Γερμανία θα ξεκινούν από τα 45.100€.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!