Τρίτος νικητής στο... 200άρι ο Ρόσμπεργκ

Νίκος Τσιώκος
Τρίτος νικητής στο... 200άρι ο Ρόσμπεργκ
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν πέρασε μόνο στην κορυφή της βαθμολογίας της Formula1, αλλά έγινε και ο τρίτος πιλότος στην ιστορία που πανηγύρισε τη νίκη στη 200ή εκκίνησή του.

Πολλά και ενδιαφέροντα στατιστικά προέκυψαν, με την ολοκλήρωση του Γκραν Πρι της Σιγκαπούρη. Αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις είναι ό,τι πέτυχε ο Νίκο Ρόσμπεργκ.

Μπορεί να έπιασε τον Ντέιμον Χιλ στη λίστα με τους νικητές όλων των εποχών, μπορεί να πέρασε στην κορυφή της βαθμολογίας, όμως το πιο αξιοσημείωτο ήταν πως ο Γερμανός έγινε ο τρίτος πιλότος στην ιστορία της Formula1 που πανηγύρισε νίκη στη 200ή εκκίνησή του. Κάτι που έχουν πράξει στο παρελθόν μόνο οι Μίκαελ Σουμάχερ και Τζένσον Μπάτον.

Από εκεί και πέρα, ενδιαφέρον παρουσιάζουν η διαφορά νίκης κάτω του ενός δευτερολέπτου για μόλις δεύτερη φορά στη Σιγκαπούρη, το ρεκόρ γύρου και την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας σε κάθε αγώνα.

Αναλυτικά τα στατιστικά της Σιγκαπούρης

Στο 200ό του Γκραν Πρι ο Νίκο Ρόσμπεργκ πανηγύρισε την 22η νίκη της καριέρας του και έπιασε τον Ντέιμον Χιλ στην 13η θέση της λίστας με τους νικητές όλων των εποχών.

Επίσης, ο Γερμανός έγινε ο τρίτος πιλότος στην ιστορία της Formula1 που συνδύασε τον αριθμό 200 στις εκκινήσεις με νίκη. Οι άλλοι δύο ήταν οι Μίκαελ Σουμάχερ (Ευρώπη 2004) και Τζένσον Μπάτον (Ουγγαρία 2011).

Τα τέσσερα από τα τελευταία πέντε χρόνια ο νικητής της Σιγκαπούρης έχει πανηγυρίσει και τον τίτλο στο φινάλε. Θα τα καταφέρει φέτος ο πιλότος της Mercedes;

Για δεύτερη φορά στη Σιγκαπούρη η νίκη ήρθε με διαφορά κάτω του ενός δευτερολέπτου. Το 2010 ο Φερνάντο Αλόνσο είχε κερδίσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ με 0.293 και τώρα ο Ρόσμπεργκ κέρδισε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο με 0.488.

Με τη δεύτερη θέση στη Μαρίνα Μπέι, ο Αυστραλός έφτασε τις τέσσερις παρουσίες στο βάθρο στους τελευταίους πέντε αγώνες, ενώ για τέταρτη φορά στη σεζόν και πέμπτη στην καριέρα του έφτασε μέχρι το δεύτερο σκαλί του πόντιουμ. Αν μη τι άλλο, ανοδική η πορεία του.

Οι Ρόσμπεργκ, Ρικιάρντο Χάμιλτον και Κίμι Ραϊκόνεν είδαν την καρό σημαία μέσα σε 1 ώρα και 56 λεπτά και κάτω. Είναι ο πιο γρήγορος τερματισμός της πρώτης τετράδας στη Σιγκαπούρη.

Σιγκαπούρη χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας δεν... κάνει! Η... παράδοση της Μαρίνα Μπέι συνεχίστηκε και από το 2008 έχουμε τουλάχιστον μία φορά την εμφάνισή του σε κάθε αγώνα, ενώ σε εννιά έχει συνολικά 14 εμφανίσεις στην πίστα.

Τρίτος ταχύτερος γύρος στη σεζόν και έβδομος στην καριέρα του για τον Ντάνιελ Ρικιάρντο. Με αυτόν η Red Bull έπιασε τους 50 και έγινε η πέμπτη ομάδα που έφτασε αυτόν τον αριθμό, μετά τις Ferrari, McLaren, Williams και Lotus.

Μάλιστα, ο Αυστραλός έκανε και ρεκόρ γύρου στη Μαρίνα Μπέι με 1:47.817, σχεδόν ένα δεύτερο πιο γρήγορος από το προηγούμενο ρεκόρ του Φερνάντο Αλόνσο το 2010.

Για πρώτη φορά η Mercedes είχε αμφότερους τους πιλότους της στο βάθρο, τη στιγμή που ο Χάμιλτον τερμάτισε τρίτος για τρίτη φορά στη σεζόν. Ωστόσο, παραμένει άλλη μία... παράδοση της Σιγκαπούρης, που θέλει καμία ομάδα να μην έχει κάνει εκεί το 1-2.

Τέταρτος ο Κίμι Ραϊκόνεν, πέμπτος ο Σεμπάστιαν Φέτελ και η Ferrari έχασε το πόντιουμ για έκτη φορά στη σεζόν. Δεν είναι και καλή η χρονιά για τη Scuderia, που περίμενε περισσότερα στην αρχή αυτής.

Ο λόγος που ο Σεμπάστιαν Φέτελ ψηφίστηκε «Οδηγός της Ημέρας» είναι ότι εκκίνησε από την 21η θέση και τερμάτισε στην πέμπτη. Είναι η τρίτη φορά στην καριέρα του που ο Γερμανός είδε τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από 20ή ή χαμηλότερη θέση και στις δύο από αυτές τις περιπτώσεις κατάφερε να μπει στους βαθμούς.

Ανάμεικτα συναισθήματα στη McLaren. Ο Φερνάντο Αλόνσο είδε την καρό σημαία έβδομος για τρίτη φορά σε πέντε αγώνες, ενώ ο Τζένσον Μπάτον είχε την πέμπτη εγκατάλειψη στη σεζόν.

Ο Κέβιν Μάγκνουσεν ήταν δέκατος, με την ολοκλήρωση του αγώνα, και αυτή ήταν η δεύτερη φορά μέσα στο 2016 που ο ίδιος και η Renault πήραν πόντους.

Το καλύτερο αποτέλεσμα είχε σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα από τότε που υποβιβάστηκε στην Toro Rosso. Ο Ρώσος κατετάγη και τερμάτισε εντός της δεκάδας κάνοντας μία μικρή επιστροφή στα καλά αποτελέσματα.

Για δεύτερη φορά στη σεζόν η Williams δεν είχε ούτε ένα μονοθέσιο στους βαθμούς. Μάλιστα, ο Βαλτέρι Μπότας είδε δύο σερί να σταματάνε. Το ένα αφορά τους τέσσερις τερματισμούς εντός βαθμών και το άλλο τους 17 αγώνες, στους οποίους είδε την καρό σημαία.

Το σερί τερματισμών στους βαθμούς σταμάτησε και για τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, μετά το ατύχημα που είχε στον πρώτο γύρο. Ο Γερμανός έφτασε στους πέντε αγώνες. Αντίθετα, ο ομόσταυλός του, Σέρχιο Πέρεζ, ανέβασε το εν λόγω σερί στα τέσσερα Γκραν Πρι.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!