«Ενθουσιόμετρο» από τη Nissan ενόψει Champions League

Πέτρος Πιτσίνης
«Ενθουσιόμετρο» από τη Nissan ενόψει Champions League
Πόσο πολύ περιμένετε την κορυφαία διοργάνωση συλλόγων στο Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο; Η Nissan είχε την απορία και... μέτρησε τον ενθουσιασμό των οπαδών, δείχνοντάς μας τα αποτελέσματα!

Λίγο πριν από την έναρξη της νέας σεζόν για το UEFA Champions League, η Nissan ως επίσημος παγκόσμιος χορηγός της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, μας αποκαλύπτει τις πιο συναρπαστικές στιγμές αλλά και αντίστοιχα τους πιο συναρπαστικούς ποδοσφαιριστές και ομάδες του τουρνουά, που αναμένεται να «κλέψουν» και φέτος την παράσταση.

Η δεύτερη ετήσια έκδοση του Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan, γνωστού και ως Nissan Excitement Index, ξεκινά με την αποκάλυψη πως η είσοδος της Λέστερ Σίτι στο τουρνουά, είναι η πιο συναρπαστική στιγμή σε ολόκληρη την Ευρώπη (50%). Ωστόσο, παρά τον ενθουσιασμό γύρω από το ντεμπούτο της αγγλικής ομάδας στη διοργάνωση, μόλις το 1% των ερωτηθέντων οπαδών πιστεύει ότι έχει πραγματικά μια ευκαιρία για να κερδίσει το πολυπόθητο τρόπαιο.

Στην ερώτηση του ποιοι είναι οι τρεις κορυφαίοι παίκτες της διοργάνωσης, ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο οποίος σκόραρε το καθοριστικό πέναλτι στον πρόσφατο τελικό του Μιλάνου και ανακηρύχτηκε ως ο UEFA Best Player στην Ευρώπη, ψηφίστηκε επίσης από τους Ευρωπαίους ως ο πιο συναρπαστικός παίκτης (55%). Ακολούθησε ο Λιονέλ Μέσι (45%), ενώ τρίτος ήρθε ο Αντουάν Γκριζμάν (33%). Στο κομμάτι των μεταγραφών, ο Nissan Excitement Index ζήτησε από τους Ευρωπαίους οπαδούς να δηλώσουν τις τρεις πιο συναρπαστικές μετακινήσεις ποδοσφαιριστών.

Με βάση τα αποτελέσματα, η άφιξη του Αλβάρο Μοράτα στη Ρεάλ Μαδρίτης και η μεταγραφή του Ιγκουαΐν στη Γιουβέντους επιλέχθηκαν από κοινού (40%) ως οι πιο συναρπαστικές μεταγραφές του καλοκαιριού. Ακολούθησε η μεταγραφή του Μάριο Γκέτσε από την Μπάγερν Μονάχου στην Ντόρτμουντ (35%). Σε ότι αφορά τις προβλέψεις για την επερχόμενη σεζόν, οι Ευρωπαίοι οπαδοί θεωρούν ότι η Μπαρτσελόνα (23%) θα θριαμβεύσει έναντι της αντιπάλου της Ρεάλ Μαδρίτης (19%), σηκώνοντας το βαρυσήμαντο τρόπαιο στον τελικό του Κάρντιφ τον Ιούνιο του 2017.

Μετά από τα ευρήματα του συγκεκριμένου Δείκτη Ενθουσιασμού της Nissan για το 2015-16, ότι δηλαδή οι Ευρωπαίοι ενθουσιάζονται περισσότερο με το ποδόσφαιρο σε σχέση με το σεξ, η έρευνα ενόψει της νέας σεζόν κατέδειξε ότι η νίκη του UEFA Champions League θεωρείται πιο συναρπαστική (29%) από ο, τι η σχέση με τον / την σύντροφο (16% ), η στιγμή της αποφοίτησης (24%) ή ακόμα και η προαγωγή ή η αύξηση του μισθού (21%).

Επιπλέον, ένας στους 10 ισχυρίστηκε ότι θα έχανε την ευκαιρία να βρεθεί στη γέννηση του παιδιού του αν αυτό σήμαινε ότι θα πρέπει να βρεθεί σε έναν αγώνα του UEFA Champions League. Εκτός των παραπάνω, η Nissan συνεχίζει κατ’ αποκλειστικότητα και φέτος με το διαγωνισμό για το Γκολ της Εβδομάδας - Goal Of The Week. Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός δίνει στους οπαδούς του ποδοσφαίρου σε όλη την Υφήλιο, την ευκαιρία να ψηφίσουν τα καλύτερα και πιο συναρπαστικά γκολ της κορυφαίας ποδοσφαιρικής διοργάνωσης !

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!