Μπριατόρε: «Πού πάει η Formula1;»

Ο Φλάβιο Μπριατόρε πιστεύει ότι πρέπει να απλοποιηθούν οι κανονισμοί της Formula1 και να μην μπερδεύουν τον κόσμο και αναρωτιέται πού πάει το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ στον κόσμο.

Μπριατόρε: «Πού πάει η Formula1;»

Για τους νέους κανονισμούς που εφαρμόζονται... κάθε τρεις και λίγο και το μέλλον της Formula1 μίλησε το άλλοτε αφεντικό της Renault, Φλάβιο Μπριατόρε. Ο Ιταλός δε συμφωνεί με αυτά που βλέπει στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αναρωτιέται προς ποια κατεύθυνση βαδίζει το σπορ.

Επίσης, πιστεύει ότι θα πρέπει να απλοποιηθούν οι κανονισμοί και οι οδηγοί να αγωνίζονται ελεύθερα χωρίς τεχνολογίες, γραφειοκρατία και ποινές. «Πού πάει η Formula1; Ακόμα δεν καταλαβαίνω. Περιπλέκουμε τα πράγματα και πρέπει να γυρίσουμε στο βασικό κόνσεπτ των αγώνων. Υπάρχουν πάρα πολλοί κανονισμοί και πάρα πολλοί περιορισμοί. Ο κόσμος είναι μπερδεμένος.

Απλά δείτε τη Μόντσα πόσος κόσμος ήταν εκεί έξω στα πάντοκ που περίμενε τους οδηγούς. Κάποτε ήταν χιλιάδες, τώρα μερικές εκατοντάδες. Απλά ας μιλήσουμε για τους αγώνες. Πρέπει οι οδηγοί να αποδίδουν με λιγότερη τεχνολογία και να δίνουν καλύτερο θέαμα.

Οι αγώνες πρέπει να έχουν απλούς κανονισμούς, οι οποίοι έχουν να κάνουν με τις προσπάθειες για προσπέραση και με το ότι ο πρώτος πρέπει να διατηρήσει τη θέση του. Τα υπόλοιπα είναι άχρηστα. Τώρα πρέπει να επεκτείνεις την άσπρη γραμμή, αλλιώς θα πάρεις ποινή.

Συν το ότι αν υπάρχει ένα πρόβλημα στον κινητήρα, πρέπει να αφαιρούνται οι βαθμοί από την ομάδα και όχι να τιμωρούνται οι οδηγοί. Τι λόγο είχε ο Χάμιλτον να εκκινήσει από την τελευταία θέση στο Σπα; Λόγω νέας μονάδας ισχύος; Ο Λιούις είναι αγωνιστής και πρέπει να σκέφτεται μόνο την οδήγηση.

Αν όσοι είναι μέσα δεν καταλαβαίνουν πράγματα, τότε σκεφτείτε τους τηλεθεατές στο σπίτι. Η Formula1 πρέπει να έχεις τους καλύτερους στον κόσμο και να τους βάζει σε παρόμοια μονοθέσια. Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για κάτι άλλο. Θα είναι αρκετό να απλοποιήσουν τους αγώνες. Πλέον, δε μιλάμε για αγώνες, αλλά για γραφειοκρατία, κανονισμούς και ποινές.

Ποτέ δεν είδαμε κάτι τέτοιο στο παρελθόν. Υπάρχουν συναντήσεις κάθε τρεις μέρες, μόνο για να αποφασίσουν αν θα συναντηθούν ξανά την επόμενη φορά. Τι έχουν κάνει μέχρι τώρα το Strategy Group και η Επιτροπή της F1; Για την ακρίβεια, το έχουν κάνει πιο μπερδεμένο (το άθλημα). Είναι αδύνατο να έρθεις σε συμφωνία με 20 διαφορετικούς ανθρώπους», είπε ο Μπριατόρε.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά το 2009, όταν ο γνωστός επιχειρηματίας τιμωρήθηκε με ισόβιο αποκλεισμό από κάθε δραστηριότητα στα μηχανοκίνητα σπορ, ποινή που μειώθηκε στη συνέχεια, για τη συμμετοχή του στο περίφημο crashgate.