ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ

Η πολλή πίεση βοηθά λέει ο Ρόσι

Στο Misano, η αποθέωση που γνωρίζει ο Βαλεντίνο Ρόσι, είναι η πιο έντονη ανάμεσα από τις υπόλοιπες πίστες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Μάλιστα ο ιταλός θρύλος, δίνει μάχη για να μπορέσει ακόμα και να κυκλοφορήσει μέσα στο paddock!  

Η πολλή πίεση βοηθά λέει ο Ρόσι

Το Misano είναι το σπίτι του Βαλεντίνο Ρόσι. Εκτός από το γεγονός πως πρόκειται για μια πίστα που τόσο του αρέσει, είναι κυριολεκτικά δίπλα στο σπίτι του! Έτσι οι προσδοκίες των χιλιάδων οπαδών του που θα κατακλύσουν την πίστα θα είναι μεγάλες, όμως ο Ιταλός άσος δήλωσε ότι ο ίδιος δεν νοιώθει καμία πίεση αφότου ξεκινήσει ο αγώνας. Ο Δημήτρης Διατσίδης που είναι εκεί για λογαριασμό του OTE TV και θα σχολιάζει τον αγώνα σε απευθείας μετάδοση κατάφερε και του πήρε μερικά λόγια.

«Νοιώθω πίεση, αλλά μέχρι την ώρα που θα ξεκινήσει ο αγώνας και αυτό επειδή κυρίως δίνουμε μάχη για να κυκλοφορήσουμε στο paddock από τον πολύ κόσμο και από τις εκδηλώσεις λατρείας των φίλων μου. Μέσα στην πίστα όμως είναι κάτι το ξεχωριστό, μια εξαιρετική ατμόσφαιρα, ένα τέλειο πάρτυ. Δυστυχώς αν και αυτό δεν μου δίνει παραπάνω δέκατα βοηθά καθώς εδώ, θα πρέπει να προσπαθήσω να δώσω το μέγιστο, περισσότερο απ’ ότι σε άλλα μέρη. Είμαι χαρούμενος με τη 2η θέση γιατί η πρώτη σειρά είναι πάντα πολύ σημαντική για το MotoGP και ειδικά για εδώ το Misano, μια σφιχτή και δύσκολη στις προσπεράσεις πίστα. Το Σ/Κ έχουμε σκαμπανεβάσματα διότι παλεύουμε λίγο με τα ελαστικά. Κάποια έχουν διαφορετική απόδοση μεταξύ τους. Με το πρώτο ελαστικό είχα πολύ σπινάρισμα κι ήλπιζα ότι το δεύτερο θα είχε καλύτερο κράτημα, όπως κι έγινε. Μέχρι αυτό το Σ/Κ η κατάσταση ήταν καλή, αλλά εδώ τώρα τα ελαστικά δεν έχουν την ίδια απόδοση. Μιλήσαμε με τη Michelin για να δούμε το γιατί, επειδή αύριο θα είναι σημαντικό να έχουμε καλά ελαστικά για τον αγώνα. Στην αρχή ένοιωθα καλά με το μαλακό, αλλά στο τέλος των ΕΔ4 κάναμε μερικούς καλούς χρόνους με το σκληρό και μπορεί και αυτό να είναι επιλογή για αύριο. Αλλά ειδικά για το μπροστά, τα πάντα είναι ανοιχτά. Θα εξαρτηθεί από τη θερμοκρασία. Το Misano είναι μια απαιτητική, stop and go πίστα που πρέπει να φρενάρεις πλατιά και πολύ μέσα, ενώ μετά ξεκινάς από το μηδέν. Επομένως η επιτάχυνση είναι δυνατή. Θα είναι δύσκολο λοιπόν να δώσεις το μέγιστο για τους 28 γύρους του αγώνα. Πρέπει να μείνεις συγκεντρωμένος από την αρχή μέχρι το τέλος και σίγουρα αύριο ο ρυθμός θα είναι γρήγορος».