Αυτό είναι το νέο Hyundai i30!

Το δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο της Κορεάτικης φίρμας ανανεώθηκε και παρουσιάστηκε επίσημα, λίγο πιο πριν από ότι περιμέναμε αρχικά. 

Αυτό είναι το νέο Hyundai i30!

Η έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού έρχεται και μας φέρνει πολλά νέα και ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το νέο Hyundai i30 που παρουσιάστηκε λίγο πριν από αυτή, όμως θα βρίσκεται εκεί για το επίσημο ντεμπούτο του. 

Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί, ελεγχθεί και κατασκευαστεί στην Ευρώπη και έχει 4.340 χιλιοστά μήκους, 1.795 πλάτους και 1.455 ύψους, με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2.650 χιλιοστά. Συνεπώς, έχει μεγαλώσει συγκριτικά με το παρελθόν και οι χώροι του είναι ακόμη μεγαλύτεροι, με το πορτμπαγκάζ να αγγίζει τις υψηλότερες τιμές στην κατηγορία αφού έχει χωρητικότητα 395 λίτρα. 

Στο εσωτερικό βλέπουμε πως η σχεδίαση έχει αλλάξει σημαντικά και το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς, είναι η (προαιρετική) μεγάλη οθόνη των οκτώ ιντσών, η οποία προσφέρει πολλές λειτουργίες. Apple CarPlay και Android Auto είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της, μαζί με τη δυνατότητα φόρτισης των smartphones. Στον βασικό εξοπλισμό, υπάρχει μια οθόνη πέντε ιντσών η οποία είναι συνδεδεμένη μάλιστα με μια κάμερα οπισθοπορείας, premium ηχοσύστημα και Bluetooth. 

Ο εξοπλισμός ασφαλείας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά ώστε να συμβαδίζει ή και να ξεπερνά τον ανταγωνισμό. Η λίστα με τις τεχνολογίες που το συνοδεύουν είναι πολύ μεγάλη και συγκεκριμένα, έχουμε: Σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος μαζί με σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης με το προπορευόμενο όχημα, έξυπνο Cruise Control, ενημε΄ρωση για την ύπαρξη αυτοκινήτου στη νεκρή γωνία, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας, ενημέρωση για το όριο ταχύτητας, σύστημα αυτόματου ελέγχου της μεγάλης σκάλας φώτων, σύστημα ενημέρωσης για την κυκλοφορία αυτοκινήτων στο δρόμο σε περίπτωση εξόδου του αυτοκινήτου με όπισθεν από σημείο με περιορισμένη ορατότητα (πχ κάποιο γκαράζ με είσοδο «κλεισμένη» από παρκαρισμένα). Επίσης, το νέο i30 έχει εφοδιαστεί με σύστημα αναγνώρισης των κινήσεων του οδηγού ώστε να αντιλαμβάνεται αν αυτός είναι κουρασμένος ή οδηγεί απρόσεκτα, παίρνοντας δεδομένα από το τιμόνι, τη θέση πάνω στη λωρίδα κυκλοφορίας και την πίεση του γκαζιού και προειδοποιεί με ηχητικό αλλά και γραπτό μήνυμα στον πίνακα οργάνων. 

Τέλος αλλά όχι λιγότερο σημαντικοί, οι κινητήρες. Ξεκινώντας από τους βενζίνης, υπάρχει ο ατμοσφαιρικός 1.4 MPI με τους 100 ίππους και τα 134 Nm ροπής για τη «βάση» της γκάμας και ύστερα, περνώντας στα τούρμπο, ο τρικύλινδρος του ενός λίτρου με 120 άλογα και 170 Nm. Πιο ψηλά, ο επίσης τούρμπο 1.4 T-GDi, αποδίδει 140 ίππους και 242 Nm ροπής και παίζει το ρόλο του ισχυρότερου μοντέλου, μέχρι να έρθει η κορυφαία έκδοση Ν. Στα ντίζελ, υπάρχει ένα σύνολο των 1.6 λίτρων, που διατίθεται σε τρεις παραλλαγές ιπποδύναμης. 95 (και 280Nm), 110 (και 280 Nm) και 136 ίπποι (με 300 Nm) συμπληρώνουν την πετρελαιοκίνητη γκάμα. Τα δύο ισχυρότερα ντίζελ σύνολα μαζί με τον 1.4 T-GDi βενζίνης, μπορούν να συνδυαστούν με ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, ενώ όλα τα υπόλοιπα μοτέρ έχουν εξάρι χειροκίνητο σασμάν. Τιμές και ημερομηνία διάθεσης του μοντέλου στην αγορά θα γνωρίζουμε με την παρουσίασή του, στην έκθεση του Παρισιού σε λίγες ημέρες, με τη Hyundai να έχει ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες να μας δώσει σχετικά με το αυτοκίνητο. Μέχρι τότε, δείτε τις φωτογραφίες που ακολουθούν!