Φεύγει νικητής ο Μάσα, ευτυχώς έμεινε η Μόντσα

Ο Νίκος Τσιώκος γράφει για την αποχώρηση του Φελίπε Μάσα από τη Formula1 και την ανανέωση της Μόντσα μέχρι και το 2019.

Φεύγει νικητής ο Μάσα, ευτυχώς έμεινε η Μόντσα

Είναι, πλέον, γεγονός. Ο Φελίπε Μάσα αποχωρεί από τη Formula1 στο τέλος της σεζόν. Ο Βραζιλιάνος μπορεί να μην κατάφερε να κατακτήσει τίτλο, να έφτασε μόλις μία φορά... στην πηγή, αλλά νερό να μην ήπιε, όμως φεύγει ως νικητής! Γιατί έτσι; Διότι ο Βραζιλιάνος μόνο κέρδισε από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως κέρδισε και το άθλημα από τον ίδιο.

Άλλωστε, έχει αποδείξει στην πίστα τι είναι ικανός να κάνει, τη στιγμή που είναι ένα... κόσμημα για την F1. Δεν έχει ενοχλήσει και δεν έχει πειράξει κανέναν, είναι προσηλωμένος στην οικογένειά του, την οποία έχει δίπλα του σε κάθε Γκραν Πρι και με την οποία μας απασχολεί συνεχώς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιδίως με τον γιο του, Φελιπίνιο!

Άπαντες έχουν να πουν μόνο καλά λόγια για τον νυν πιλότο της Williams, που κατάφερε να μείνει για πολλά χρόνια στη Ferrari και να είναι ο τέταρτος πιο πετυχημένος πιλότος της και να τρέξει μόνο για τρεις ομάδες σε μία καριέρα 15 ετών. Μάλιστα, στο Άμπου Ντάμπι, που θα είναι ο τελευταίος αγώνας της καριέρας του, θα φτάσει τις 250 εκκινήσεις, εφόσον δεν αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα στα εναπομείναντα Γκραν Πρι (μαζί με αυτό της Ιταλίας στη Μόντσα).

Κάτι περαιτέρω δεν έχω να πω, καθώς είναι από τις φορές που τα... πολλά λόγια είναι φτώχια! Μόνο να του ευχηθώ να έχει μία καλή ζωή από εδώ και στο εξής και υγεία σ' ό,τι κι αν κάνει στη ζωή του, καθώς όλο και σε κάποιο μηχανοκίνητο σπορ θα τον δούμε. Επίσης, ελπίζω να δούμε τον γιο του, Φελιπίνιο, στην F1 κάποια στιγμή και να αναβιώσει το όνομά του.

Υ.Γ.: Ευτυχώς ο γερο-Μπέρνι το σκέφτηκε καλά και διατήρησε τη Μόντσα στο καλεντάρι της Formula1, έστω και για τρία χρόνια (για την ώρα). Όπως είπε και ο Σεμπάστιαν Φέτελ, είναι μία πίστα που τη χρειάζεται το καλεντάρι, καθώς μην ξεχνάμε ότι βρίσκεται στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ παγκοσμίως ανελλιπώς από την... αφετηρία του σπορ το 1950 μέχρι και σήμερα, με μοναδική εξαίρεση το 1980, όταν φιλοξένησε το Γκραν Πρι Ιταλίας η Ίμολα. Ας ελπίσουμε να μείνει... μια ζωή στην F1, με δεδομένο ότι μιλάμε για τον Ναό της Ταχύτητας.