Honda: «Το πρόβλημα είναι στα ηλεκτρονικά»

Τόσο ο Μαρκ Μάρκεζ, όσο και ο αντιπρόεδρος της Repsol Honda, πιστεύουν ότι δεν υπάρχει θέμα στον κινητήρα αλλά στη μονάδα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων. 

Honda: «Το πρόβλημα είναι στα ηλεκτρονικά»

Η Honda παρουσίασε φέτος έναν νέο κινητήρα στο MotoGP και όταν ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Σέι Νακαμότο, ερωτήθηκε αν αυτός ήταν ο βασικός «πονοκέφαλος» των μηχανικών τους, ο ίδιος είπε: «Όχι, το πρόβλημα είναι στα ηλεκτρονικά». Σε αυτό συμφώνησε και ο αναβάτης της Repsol Honda, ο οποίος εξήγησε πως ο κινητήρας έχει τη δύναμη, όμως δεν μπορεί να περάσει στην άσφαλτο.

Είπε επίσης ότι για να αποφύγει το σήκωμα του εμπρός τροχού στις εξόδους των στροφών «τσιμπάει» λίγο το πίσω φρένο, κάτι που αναπόφευκτα τον καθυστερεί. Ο Νακαμότο πιστεύει πως το πρόβλημα έρχεται από τη μονάδα ελέγχου των ηλεκτρονικών, που την προμηθεύει η Magneti Marelli, σε αντίθεση με τις προηγούμενες σεζόν που την έφτιαχναν μόνοι τους. 

«Πέρσι χρησιμοποιούσαμε το δικό μας πρόγραμμα, φέτος οι ρυθμίσεις μας θα πρέπει να είναι απόλυτα ακριβείς για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Κάποιες φορές το πετυχαίνουμε, αλλά συνήθως, όχι. Ο αναβάτης παραπονιέται ότι η μοτοσυκλέτα δεν επιταχύνει, εμείς αλλάζουμε τη ρύθμιση και μετά έρχεται πολύ περισσότερη "σούζα" στην έξοδο. Το λογισμικό λειτουργεί καλά, όμως οι επιδόσεις του στην πράξη είναι διαφορετικές. Η ρύθμιση είναι πολύ σημαντικότερη από πριν. Το σύστημα της Honda ήταν πολύ πιο απλό, οι μηχανικοί έκαναν τις αλλαγές και η μοτοσυκλέτα ανταποκρινόταν με τον τρόπο που περιμέναμε. Τώρα, το λογισμικό μερικές φορές λειτουργεί και μερικές φορές όχι. Δεν καταλαβαίνω το λόγο. Ίσως οι μηχανικοί μας δεν έχουν αποκτήσει ακόμη την απαραίτητη εμπειρία» ήταν τα λόγια του αντιπροέδρου της Repsol Honda.