Για τους εραστές της περιπέτειας

BMW F 800 GS 2016

Για τους εραστές της περιπέτειας

Ομάδα που νικά δεν την αλλάζεις. Με κοσμητικές αλλαγές μόνο, η F800GS συνεχίζει να αποτελεί μια από τις κορυφαίες επιλογές στην μεσαία κατηγορία κυβισμού. Μια από τις κορυφαίες... Λάθος. Την κορυφαία επιλογή.

Για τους εραστές  της περιπέτειας

Είστε περιπετειώδης τύπος; Σας αρέσουν οι εκδρομές στην Ελληνική φύση; Οι ανακαλύψεις μυστικών μονοπατιών, ή η εξερεύνηση της άγριας αλλά πανέμορφης Ελληνικής υπαίθρου; Η BMW προσφέρει και για το 2016 την μοτοσυκλέτα, που μαζί της μπορείτε εύκολα και γρήγορα να φτάσετε στα πιο καλά κρυμμένα σημεία του ενδιαφέροντός σας.
Η εξωτερική εμφάνιση της νέας BMW F800GS για το 2016, ακολουθεί τα γνωστά γερμανικά σχεδιαστικά πρότυπα. Από το προηγούμενο μοντέλο, η βασική διαφορά είναι στο αλουμινένιο καπάκι του ψυγείου και στον εμφανή πλέον βαμμένο σκελετό. Με εμφανείς πλέον τους χρωμιομολυβδαινιούχους σωλήνες του πλαισίου να δημιουργούν τρίγωνα που προσφέρουν τεράστια ακαμψία, η μοτοσυκλέτα έχει «άγρια» όψη. Ωστόσο το ότι ακολουθεί σωστό δρόμο φαίνεται, από την μίμηση που κάνουν ακόμα και οι ιάπωνες κατασκευστές σε αυτήν την ιδιαίτερη σχεδίαση. Το σχεδιαστικό εύρημα της τοποθέτησης του τεπόζιτου κάτω από την σέλα, κατεβάζει το κέντρο βάρους και επιρρεάζει θετικά την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Το εμπρός τμήμα συνεχίζει να διαθέτει την τολμηρή σχεδίαση με νέο κάλυμμα στο ρεζερβουάρ, τα νέα αλουμινένια πλαινά καλύματα του ψυγείου, τα οποία προσθέτουν στην μοτοσικλέτα δυναμικά χαρακτηριστικά που τονίζουν την off-road πλευρά της.
Το κιτ χαμηλώματος είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή και δίνει την ευκειρία και σε χαμηλότερα αναστήματα να απολαύσουν την εμπειρία της F800GS. Έτσι, σε συνδυασμό με τις 4 διαφορετικές σέλες, προκύπτει ένα ύψος που κυμαίνεται από 765 έως 860 χιλιοστά από το έδαφος.
Tο ABS περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό ενώ, η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση ESA (Electronic Suspension Adjustment) και το ASC (Automatic Stability Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί) προσφέρονται ως προαιρετικός εξοπλισμός, εξασφαλίζουν τη γνώριμη άνεση και την απαραίτητη ασφάλεια.
Μόλις καβαλήσεις, αντιλαμβάνεσαι πως αυτή είναι μια μεγάλη μοτοσυκλέτα. Το τεράστιο τιμόνι σε εντυπωσιάζει και αμέσως καταλαβαίνεις, πως ο έλεγχος θα είναι παιχνιδάκι. Μέσα στην πόλη, είσαι ο Βασιλιάς του δρόμου με την ψηλή θέση οδήγησης. Aνάμεσα στα πόδια σου γουργουρίζει ένας υγρόψυκτος, δικύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας, με τέσσερις βαλβίδες στον κύλινδρο, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση με ξηρό κάρτερ. Με χωρητικότητα 798 κ.εκ και ισχύ 85 ίππους στις 7.500 στροφές, μέγιστη ροπή 8 κιλά στις 5.750 στροφές και συμπίεση 12.0 : 1, είναι ένα μοντέρνο σύνολο που εντυπωσιάζει συνεχώς με την απόδοσή του. Οι 85 ίπποι σχεδόν είναι πολλοί για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Με 2η ταχύτητα αρκεί να ανοίξετε απότομα το γκάζι για να σημαδέψει ο εμπρός τροχός τον ουράνο. Τόσο δυνατή μοτοσυκλέτα είναι. Το χαμόγελο αρχίζει να διαγράφεται στο πρόσωπό σου... μόλις η άσφαλτος τελειώσει. Η F800GS μεταμορφώνεται. Εδώ είμαστε. Το χαμόγελο μετατρέπεται σε ουρλιαχτά ικανοποίησης. Το μεγάλο μεταξόνιο και το γενικά μεγάλο μέγεθος της μοτοσυκλέτας εδώ λειτουργεί ευεργετικά. Πιάνεις τον εαυτό σου να ντριφτάρει με απόλυτο έλεγχο σε πατημένο χώμα με πολύ μεγάλη ταχύτητα. «Τι είπες τώρα...» παραμιλάς. Το ξανακάνεις και το ξανακάνεις... Χαλάλι τα 11.550€ που κοστίζει σκέφτεσαι... Τα αξίζει.
Όρθιος πάνω της σε χωμάτινη πατημένη διαδρομή, λίγο διαφέρεις από τους τύπους που πηγαίνουν σαν τον άνεμο στο Dakar. Έτσι πας και εσύ. Η F800GS είναι αποκάλυψη εκτός δρόμου.
Στον γυρισμό από την βόλτα μας στο βουνό, ψάξαμε λίγο τις επιδόσεις της στην άσφαλτο. Ξεπέρασε τα 200 χλμ./ώρα σε ένα άνοιγμα του γκαζιού αν και η έλλειψη μεγάλου φέρινγκ δεν επιτρέπει την παραμονή σε αυτές τις ταχύτητες για πολύ ώρα. Εμείς βρήκαμε τα 120 χλμ./ώρα (αν και αυτό είναι υποκειμενικό θέμα) μια ιδανική ταχύτητα ταξιδίου. Ο αέρας δεν σε ενοχλεί καθόλου, οι στροφές είναι 4.900 και η οικονομία των 5 λίτρων/100 χλμ. εφικτή και ανά πάσα στιγμή μπορείς να ανοίξεις το γκάζι και να ξεπεράσεις σχεδόν αστραπιαία τα 200 χλμ. αν χρειαστεί. Μας άρεσε. Λάθος. Μας εντυπωσίασε. Ομολογώ πως σε στάση αισθητικά είχα (και έχω) ενστάσεις, αλλά αυτό είναι θέμα γούστου. Οδηγικά όμως... η μοτοσυκλέτα είναι υπέροχη. Στο χώμα δε; Αποκάλυψη!
Αν πραγματικά είστε τύπος που σας αρέσει η περιπλάνηση στην φύση αλλά θέλετε να έχετε μια αξιόλογη μοτοσυκλέτα και για μετακίνηση μέσα στην πόλη αλλά και σε ταξίδια ώστε να φτάσετε στα απομακρυσμένα σημεία που σας ενδιαφέρουν... τότε... σχεδόν η επιλογή της ιδιαίτερης αισθητικά, αλλά καταπληκτικής οδηγικά γερμανίδας είναι μονόδρομος. Και μάλιστα χωμάτινος! Εξαιρετική. Respect.

Best of internet