Χάνουμε και το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις;

ΑΠΟ ΓΚΑΦΑ ΣΕ ΓΚΑΦΑ Η ΟΜΑΕ;

Χάνουμε και το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις;

Όχι μόνο δεν θα γίνει Rally Acropolis που να προσμετρά στο WRC αλλά χάνουμε και το ιστορικό Rally Acropolis που δεν συμπεριλαμβάνεται στα διεθνή ιστορικά ράλλυ για το 2017!

Χάνουμε και το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις;

Μετά απο συνάντηση και συζήτηση εκπροσώπων της FIA στην Γαλλία στις 10/8/2016 σχετικά με τις διοργανώσεις των Ιστορικών Ραλλύ συζητήθηκε ότι απο τους 11 αγώνες θα πραγματοποιηθούν τελικά οι 9.

Εκτός του ημερολογίου για το 2017 βρίσκεται το Historic Rally of Greece διότι ο πραγματοποιηθείς αγώνας το 2016 από την ΟΜΑΕ ήταν ελλειπής, χωρίς προβολή, φτωχός από ξένες συμμετοχές και κυρίως δίχως την ονομασία ACROPOLIS. (αυτά ειπώθηκαν στην συνάντηση της FIA)

Επίσης η FIA αντιμετώπισε και τον εμπαιγμό με την μορφή μιας παρατυπίας από τους διοργανωτές, καθώς γνώριζε και ενέκρινε ότι για το 2016 οργανωτής του 15ου ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ θα ήταν το Αθλητικό Σωματείο ΑΣΜΑ, το οποίο μάλιστα και έστειλε όλα τα προβλεπόμενα έγγραφα και έτσι η FIA εξέδωσε φυλλάδιο αγώνων με διοργανωτή του συγκεκριμμένου αγώνα, την συγκεκριμένη λέσχη.

Ωστόσο, η ΟΜΑΕ θέλοντας να διοργανώσει η ίδια τον συγκεκριμμένο διεθνή αγώνα και όχι το Αθλητικό της Σωματείο, κατάφερε και δημιούργησε αναταραχή στην FIA και διοργανώσε τελικά το... Historic Rally of Greece, με αποτέλεσμα τώρα η FIA μέχρι να ξεκαθαριστεί το θέμα της ονομασίας, να μην το συμπεριλάβει στο πρόγραμμα Αγώνων του 2017.

Να θυμίσουμε πως το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016 περιλάμβανε 45 δοκιμασίες  μήκους 855,90 χιλιομέτρων και είχε επίσης ως επίκεντρο την πόλη του Ναυπλίου. 

Έπειτα από τρεις απαιτητικές ημέρες δοκιμασιών ακριβείας, τεχνικής και υπομονής και 855,90 χιλιόμετρα, θριαμβευτές της Κατηγορίας Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος αναδείχθηκαν οι Σπύρος και Νίκος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud του 1978 και 38,5 βαθμούς ποινής. Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις, το πλήρωμα έκλεψε την παράσταση επειδή ο συνοδηγός είναι μόλις 9,5 ετών, όντας ο νεαρότερος συμμετέχων του αγώνα και πλέον, με την πρώτη διεθνή διάκριση στο παλμαρέ του. Ύστερα από μεγάλες μάχες μέχρι κυριολεκτικά το νήμα, τη 2η θέση του βάθρου εν τέλει κατέκτησαν οι περσινοί νικητές του αγώνα Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967 και 41,4 β.π., ενώ με μόλις 0,7 β.π. διαφορά τερμάτισαν πίσω τους οι Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με Porsche 911 SC (1973), έχοντας συγκεντρώσει συνολικά 42,1 β.π. Στην 4η θέση βρέθηκαν οι Γιάννης Κατσαούνης - Μαθιός Μανσόλας (VW Golf, 1979) και 54,1 β.π. Την πρώτη εξάδα, συμπληρώνουν οι Christian Crucifix – Joseph Lambert με Alfa Romeo Spider του 1975 και 62,4 β.π. και οι Πέτρος Βασιλόπουλος – Σταμάτης Ψύλογλου με Ford Capri GT (1973), έχοντας συγκεντρώσει 65,9 β.π. Θυμίζουμε ότι το πλήρωμα από το Βέλγιο έχασε τις ελπίδες του για μια θέση στο βάθρο στο Σκέλος 2, όταν έχασαν 12 πολύτιμα δευτερόλεπτα σε σημείο που δεν μπόρεσαν να προσπεράσουν ένα λεωφορείο.

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο για την Κατηγορία Regularity μe την Απονομή να πραγματοποιείται στην πλατεία Φιλελλήνων της γραφικής πόλης του Ναυπλίου.

Εύχομαι οι πληροφορίες μας να είναι λανθασμένες και μακάρι να μην χαθεί ένας τέτοιος όμορφος αγώνας διότι το κόστος τόσο σε αγωνιστικό όσο και σε τουριστικό τομέα θα βαρύνει καθαρά τους διοικούντες της ΟΜΑΕ και οι οποίοι θα πρέπει να απολογηθούν για την τυχόν απώλεια του, σε όλους που εμπλέκονται με τον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό.

 

 

Best of internet