Νόμιμη η αλλαγή του Μάρκεζ

Πέτρος Πιτσίνης
Νόμιμη η αλλαγή του Μάρκεζ
Εντός του πλαισίου των κανονισμών ήταν η Honda κατά την αλλαγή της μοτοσυκλέτας του αναβάτη της, αφού ο μηχανικός πατούσε μεν το συμπλέκτη, όμως δεν υπήρχε προεπιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο.

Στο Ζάξενριγνγκ, ο Μαρκ Μάρκεζ άλλαξε μοτοσυκλέτα και χρησιμοποίησε μια με σλικ ελαστικά, όμως αρκετοί προβληματίστηκαν από το γεγονός ότι ο ένας μηχανικός πατούσε το συμπλέκτη. Ο κανονισμός του MotoGP αναφέρει ότι κανένας άλλος εκτός από τον οδηγό δεν μπορεί να αλλάξει ταχύτητα στο δίτροχο, για λόγους ασφαλείας.

Το περιστατικό είχε επαναληφθεί και στην πρωινή προθέρμανση, με τον αλυτάρχη του αγώνα, Μάικ Βεμπ να επισκέπτεται το γκαράζ της Honda για περαιτέρω διευκρινήσεις. Η απάντηση των μηχανικών ήταν ότι στη μοτοσυκλέτα δεν είχε επιλεγεί κάποια σχέση και ήταν με νεκρά, απλώς κρατούσαν το συμπλέκτη ώστε ο Μάρκεζ να βάλει αμέσως πρώτη και να φύγει, ύστερα από το χαρακτηριστικό του άλμα.

Φυσικά τα λεγόμενά τους επιβεβαιώθηκαν από την τηλεμετρία και δεν υπήρξε κάποια κύρωση, αφού η ομάδα της Repsol Honda ήταν εντός του πλαισίου των κανονισμών. Ύστερα πάντως από αυτό, οι διοργανωτές σκέφτονται την τροποποίηση του κανόνα και να απαγορεύσουν σε οποιονδήποτε άλλο να πατήσει το συμπλέκτη, εκτός του αναβάτη.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!