Προ των πυλών η πρώτη «στέισον βάγκον» Porsche

Πέτρος Πιτσίνης
Προ των πυλών η πρώτη «στέισον βάγκον» Porsche
Η νέα Panamera πρόκειται να λανσαριστεί σε περισσότερες παραλλαγές από ότι στο παρελθόν, με τη φίρμα να εξελίσσει και μια πρακτικότερη έκδοση Shooting Brake!

Το 2012, η Porsche μας είχε παρουσιάσει ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο, το Sport Turismo Concept. Αυτό είχε αμάξωμα σε στυλ ενός στέισον βάγκον και ήταν πράγματι ενδιαφέρον, οπότε αποφάσισαν να το δοκιμάσουν και να το περάσουν στην παραγωγή.

Η νέα Panamera λοιπόν θα έχει Shooting Brake έκδοση, με το αυτοκίνητο να έχει ήδη εμφανιστεί στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ για δοκιμές, με καμουφλαρισμένο το πίσω μέρος του. Οι λεπτομέρειες για το μοντέλο είναι πολύ περιορισμένες, όμως αναμένεται να διαφέρει λίγο από το αντίστοιχο σεντάν.

Οι μεγαλύτερες διαφορές θα εντοπίζονται στη γραμμή της οροφής και το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος, με νέο προφυλακτήρα και νέα σχεδίαση στις απολήξεις της εξάτμισης, ωστόσο κατά πάσα πιθανότητα, τα φωτιστικά σώματα δεν θα δεθούν κάποια αλλαγή.

Χάρη στη πλατφόρμα MSB που «πατάει» η Porsche Panamera, θα μπορούσε να παρουσιαστεί και σε ακόμη περισσότερες βερσιόν, αφού είναι ιδιαίτερα χρηστική και μπορεί να ανταποκριθεί σε διάφορες ανάγκες, από σεντάν με μακρύ μεταξόνιο και τετρακίνηση έως σπορ κουπέ με κίνηση στους πίσω τροχούς! Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Bentley, που θα χρησιμοποιήσει το πάτωμα για την επόμενη Continental GT και Flying Spur!

Η Porsche Panamera Sport Turismo, όπως αναμένεται να είναι το όνομά της, δεν είναι γνωστό με τι κινητήρες θα διατεθεί. Αρκετές είναι η πιθανότητες να εφοδιαστεί με σύνολα από την σεντάν Panamera, με βενζινοκινητήρες των 3.0 λίτρων V6, των 4.0 λίτρων V8 και έναν ντίζελ 4.0 V8, όλοι με τούρμπο. Αργότερα, προβλέπεται να λανσαριστεί και υβριδική έκδοση.

* Η κεντρική φωτογραφία είναι ψηφιακά επεξεργασμένη κι όχι κάποια επίσημη. Από κάτω, μπορεί να διακριθεί το πρωτότυπο Sport Turismo, που παρουσιάστηκε το 2012.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!