Συγκλονιστικός ο αγώνας στη Γερμανία

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗΣ

Συγκλονιστικός ο αγώνας στη Γερμανία

Σε έναν αγώνα τακτικής μετατράπηκε ο αγώνας στο Ζάξενρινγκ που τελικά κέρδισε με μεγάλη ευκολία ο Μάρκεζ. Διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ του αγώνα!

Συγκλονιστικός ο αγώνας στη Γερμανία

Ο αγώνας ξεκίνησε με την πίστα βρεγμένη αλλά γρήγορα η βροχή σταμάτησε και ο Ρόσι στον πρώτο κιόλας γύρο μπήκε επικεφαλής με τον Ντοβιτσιόζο στη δεύτερη θέση 2ο και τον Μάρκεζ 3ο. Ωστόσο τα μάτια ήταν στραμμένα στον Ντανίλο Πετρούτσι που έκανε γρήγορους γύρους και άρχισε να κάνει εύκολες προσπεράσεις μέχρι που πέρασε και τους τρεις πρώτους και σκαρφάλωσε στην πρώτη θέση. Ο Πετρούτσι έδειχνε δυνατός και ήταν, καθώς απομακρυνόταν από όλους τους υπόλοιπους με τους Ντοβιτσιόζο και Ρόσι να ακολουθούν δημιουργώντας ένα γκρουπ προπορευομένων. Στο μεταξύ ο Μάρκεζ έχανε θέσεις με τους Ρέντιγκ, Μπαρμπέρα και τον Μίλερ να δείχνουν ιδιαίτερα δυνατοί. Ο Λορένθο βρισκόταν σε μια κατάσταση φθοράς και αφθαρσίας στην 12η θέση με τις δύο Suzuki να τον «καθαρίζουν» εύκολα, ενώ τον πέρασαν και οι Ιανόνε και Κράτσλοοου. Για λίγους γύρους ο αγώνας κύλησε έτσι, όταν ξαφνικά ο Πετρούτσι έπεσε και η μοτοσυκλέτα του παρά το γεγονός πως την σήκωσε είχε ανεπανόρθωτες ζημιές (μάλιστα στην επιστροφή του προς τα πιτς, η μοτοσυκλέτα πήρε φωτιά δίχως ο ίδιος να το έχει πάρει χαμπάρι!) και έτσι ο Ντοβιτσιόζο μπήκε επικεφαλής με τον Ρόσι να ακολουθεί και τους Ρέντιγκ, Μπαρμπέρα και Μίλερ να είναι έτοιμοι να τον περάσουν. Ο Μάρκεζ είχε την στιγμή του καθώς γλύτωσε μια πτώση αλλά βγήκε με πολλά στα χώματα και έπεσε πολλές θέσεις πίσω. Και η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Από τους πρώτους για αλλαγή μοτοσυκλέτας, μπήκε ο Ιαννόνε και βγαίνοντας διαπίστωσε πως μπήκε νωρίς καθώς έχανε 4.5 δευτερόλεπτα το γύρο αλλά αυτό γύρο με το γύρο βελτιωνόταν θεαματικά. Ο Ρόσι ξύπνησε και πέρασε στην δεύτερη θέση διατηρώντας την απόσταση με τον Ντοβιτσιόζο και ελέγχοντας τους Μπαρμπέρα και Μίλερ (o Ρέντιγκ άλλαξε μοτοσυκλέτα με λάστιχα intermediate) αλλά και περιμένοντας να χάσει την απόδοσή του το εμπρός ελαστικό του Ντοβιτσιόζο που φορούσε την μαλακή γόμα σε σχέση με τον Ρόσι που φορούσε την σκληρή. Στο μεταξύ οι χρόνοι ελαστικών σλικ και ελαστικών για βροχή ισορρόπησαν και ήταν το σημείο καμπής του αγώνα που ο Μάρκεζ εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο και μπήκε για αλλαγή μοτοσυκλέτας, με αυτή που φορούσε ελαστικά σλικ. Αν και με την αλλαγή έπεσε πολλές θέσεις πίσω ο τρόπος που περνούσε τους αναβάτες με λάστιχα βροχής έδειχνε πως το σημείο αλλαγής μοτοσυκλέτας ήταν σε κάποιον από τους... προηγούμενους γύρους. Ωστόσο αυτό δεν ήταν φανερό στο γρουπ των πρώτων. Η ομάδα του Ρόσι έβλεπε πως πλέον ο Γιατρός έχανε χρόνο πίσω από τον Ντοβιτσιόζο και του έβγαλε πινακίδα να μπει αμέσως στα πιτς! Ο Ρόσι που πρέπει να μας εξηγήσει γιατί έκανε ένα παιδαριώδες τέτοιο λάθος αγνόησε την εντολή για 4 γύρους με αποτέλεσμα ο Μάρκεζ σε αυτούς τους γύρους (που κέρδιζε 7 δευτερόλεπτα το γύρο) να εξαφανίσει την διαφορά και να φτάσει τους πρώτους που δεν είχαν αλλάξει λάστιχα. Με 9 γύρους να μένουν, όταν μπήκε το γκρουπ των Ρόσι και Ντοβιτσιόζο ήταν αργά. Ο Ρέντιγκ είχε αλλάξει πιο πριν σε intermediate και έτσι ήταν πρώτος όταν τον έφτασε και τον πέρασε ο Μάρκεζ σαν σταματημένο. Όταν βγήκαν οι Ρόσι και Ντοβιτσιόζο, βγήκαν ανάμεσα σε ένα γκρουπ που είχε αλλάξει μοτοσυκλέτες με σλικ πιο πριν. Ανάμεσά τους ο Κράτσλοου, ο Μίλερ, ο Ιαννόνε και ο Πεντρόζα. Ο Ρόσι έμπλεξε και έμεινε στην 8η θέση, ενώ ο Μάρκεζ είχε εξαφανιστεί 21 δευτερόλεπτα εμπρός! Με μόλις 10 δευτερόλεπτα να βρίσκεται εμπρός από το γκρουπ των Ρόσι, Μίλερ, Πεντρόζα, Ιαννόνε, Μπαρμπέρα, Κράτσλοου και Ντοβιτσιόζο, ο Ρέντιγκ που βρισκόταν στην δεύτερη θέση μόλις 2 γύρους πριν από το τέλος της σημαίας, οι Κράτσλοου και Ντοβιτσιόζο έβαλαν το κεφάλι κάτω και απομακρυνθηκαν από τους υπόλοιπους. Ο Κράτσλοου πέρασε εύκολα τον Ντοβιτσιόζο και άρχισε να ροκανίζει την διαφορά από τον Ρέντιγκ (να θυμίσουμε πως ο Ρέντιγκ πίστευε πως η διαφορά που είχε δημιουργήσει ήταν αρκετή με τα intermediate αλλά τελικά δεν ήταν). Με έναν γύρο να μένει η διαφορά μειώθηκε στα 4 μόλις δευτερόλεπτα και σε δύο στροφές ο Κράτσλοου τον πέρασε! Στο τέλος του τελευταίου γύρου τον πέρασε και ο Ντοβιτσιόζο που κέρδισε στο νήμα μια ανέλπιστη 3η θέση.

 

Στον τερματισμό η σειρά ήταν

1. Μάρκεζ

2. Κράτσλοου

3. Ντοβιτσιόζο

4. Ρέντιγκ

5. Ιαννόνε

6. Πεντρόζα

7. Μίλερ

8. Ρόσι

9. Μπαρμπέρα

10. Μπαουτίστα

11. Λάβερτυ

12. Βινιάλες

13. Σμιθ

14. Αλέιξ Εσπαργκαρό

15. Λορένθο

16. Ραμπάτ

17. Μπαζ

18. Χερνάντεζ

Εγκατέλειψαν

Πολ Εσπαργκαρό

Ντανίλο Πετρούτσι

Best of internet