Η τελειοποίηση του ντίζελ από τη Ford

Πέτρος Πιτσίνης
Η τελειοποίηση του ντίζελ από τη Ford
Τα Mondeo, S-Max και Galaxy επωφελούνται από μικρές αλλαγές στα πετρελαιοκίνητα σύνολά τους, οι οποίες είναι σε θέση να μειώσουν ακόμη περισσότερο την κατανάλωση και τους ρύπους!

Ο ήδη εξελιγμένος 2.0 TDCi ντίζελ κινητήρας της Ford βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο, χάρη σε μικρές αλλαγές που έκαναν οι μηχανικοί της μπλε οβάλ εταιρείας. Τα Mondeo, S-Max και Galaxy που συνδυάζονται με αυτόν και το αυτόματο κιβώτιο PowerShift, έχουν έως και 7% χαμηλότερους ρύπους!

Αυτό το αποτέλεσμα, ήρθε μετά από τον απαραίτητο επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, μικρές αλλαγές στην κυλινδροκεφαλή, στον τρόπο ψεκασμού του καυσίμου και στην «παγίδα» για τα αέρια NOX. Οι αλλαγές αφορούν τόσο τις εκδόσεις των 150 ίππων, όσο κι αυτές των 180, με τη φίρμα να υποστηρίζει ότι το κόστος χρήσης των μοντέλων της με αυτόν τον κινητήρα έχει πέσει ακόμη περισσότερο.

Αναλυτικά, το Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,6 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμπει 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο (5 γρ. λιγότερα), σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις. Οι αντίστοιχες τιμές για το S-Max με ίδιο μοτέρ και κιβώτιο είναι 5,0 λίτρα και 129 γραμμάρια, ενώ το Galaxy «σκοράρει» 5,2 λίτρα και 134 γραμμάρια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!