Ρίξε το Opel στη θάλασσα!

Πέτρος Πιτσίνης
Ρίξε το Opel στη θάλασσα!
Μία νέα αποστολή για τον ντιζελοκινητήρα των 170 ίππων του Opel Insignia και του Zafira, ο οποίος δεν περιορίζεται στην ξηρά, αλλά «αρμενίζει» πλέον και στα πελάγη!
Σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον θα λειτουργεί από εδώ εμπρός ο γνωστός ντιζελοκινητήρας των 170 ίππων, με τον οποίο εφοδιάζει η Opel τα μοντέλα Insignia, Cascada και Zafira. Η σουηδική εταιρεία Cimco Marine AB περιέλαβε τον δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα και τον χρησιμοποίησε σαν βάση για τη δημιουργία μίας εξωλέμβιας μηχανής για σκάφη. Στη θαλάσσια εκδοχή του αποδίδει πλέον το μοτέρ της γερμανικής μάρκας 200 ίππους ισχύ και 400 Nm μέγιστη ροπή στρέψης, ενώ διαθέτει ένα κλειστό σύστημα ψύξης και διαφορετικό τρόπο λίπανσης. Η νέα εξωλέμβια χρειάζεται κάθε 200 ώρες χρήσης σέρβις και κάθε 2.000 ώρες αντικατάσταση συγκεκριμένων μερών λόγω φθοράς, ενώ η κατανάλωσή της μπορεί να αγγίξει τα 43 λίτρα ανά ώρα με ανοιγμένο πλήρως το γκάζι. Ενας αντίστοιχος κινητήρας βενζίνης για θαλάσσιο σκάφος απαιτεί σέρβις κάθε 100 ώρες και καταναλώνει πάνω από 70 λίτρα καύσιμο την ώρα. Οι Σουηδοί επέλεξαν τον συγκεκριμένο κινητήρα της Opel, επειδή τον θεωρούν τεχνολογικά άψογο και έχει αποδείξει την αξιοπιστία του στα τρία μοντέλα της μάρκας με σήμα τον κεραυνό. Ενας από τους πρώτους πελάτες, που παρήγγειλε τέτοιους κινητήρες, ήταν ένα ιχθυοτροφείο σολομών στη Σκωτία, ενώ η συγκεκριμένη εξωλέμβια μηχανή προσφέρεται και για χρήση σε ταχύπλοα για ψάρεμα στα ανοιχτά ή για σκάφη διάσωσης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!