Διακριτική ανανέωση για το Mazda 3

Διακριτική ανανέωση για το Mazda 3

Οι Ιάπωνες της Mazda φρέσκαραν το μικρομεσαίο μοντέλο τους στις χάτσμπακ, αλλά και στις σεντάν εκδόσεις του, με μικρές αλλαγές στην εμφάνιση και αναβαθμισμένο εξοπλισμό. 

Διακριτική ανανέωση για το Mazda 3

Το Mazda 3 επέστρεψε στο σχεδιαστήριο και βγήκε με μικρές, αλλά στοχευμένες βελτιώσεις σε εμφάνιση και εξοπλισμό. Με την αρχή να γίνεται στην Ιαπωνική αγορά (όπου ονομάζεται Axela), το ανανεωμένο μικρομεσαίο μοντέλο ξεχωρίζει από τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη νέα γρίλια που «φιλοξενεί» το έμβλημα της φίρμας σε διαφορετικό σημείο. Στο εσωτερικό, το Mazda 3 εφοδιάζεται με τιμόνι νέας σχεδίασης, αλουμινένια διακοσμητικά στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών και οι ακριβότερες εκδόσεις, έχουν πλέον ηλεκτρονικό χειρόφρενο. 

Στα μοντέλα με Head-Up Display ξεχωρίζει η νέα διάταξη των εικονιδίων που πλέον απεικονίζονται σε δύο σειρές, ενώ τα αυτοκίνητα που έχουν στον εξοπλισμό τους μνήμες για τη θέση των καθισμάτων «θυμούνται» και τις ρυθμίσεις που έχουν γίνει στη γωνία θέασης του HUD. Προνόμιο των ακριβότερων εκδόσεων είναι και τα φώτα LED, τα οποία εκτός από το καλύτερο επίπεδο ορατότητας που προσφέρουν έχουν κι άλλα πλεονεκτήματα, όπως ο αυτόματος χειρισμός της μεσαίας και της μεγάλης σκάλας, που φροντίζει για το βέλτιστο φωτισμό του δρόμου χωρίς να «τυφλώνει» τους άλλους οδηγούς. 

Συνεχίζοντας στον εξοπλισμό ασφαλείας, η Mazda εφοδιάζει το 3 με το σύστημα Advanced Smart City Brake System, όπου είναι σε θέση να αποστρέψει τη σύγκρουση με άλλο αυτοκίνητο ή πεζό, χάρη στην κάμερα που του επιτρέπει να ξεχωρίζει τους κινδύνους σε ταχύτητες από 4 έως και 80 χλμ./ώρα. Οι κινητήρες που θα το συνοδέψουν στην Ευρώπη είναι βενζίνης και πετρελαίου, τεχνολογίας SkyActiv. Οι πρώτοι αποτελούνται από σύνολα 1.5 και 2.0 λίτρων, με το πρώτο να αποδίδει 100 ίππους και το δεύτερο να διατίθεται σε δύο παραλλαγές, των 120 και 165 αλόγων. Οι ντίζελ SkyActiv-D χωρίζονται σε δύο χωρητικότητες, δηλαδή τον 1.5 λίτρων με 105 ίππους ή τον 2.2 με τους 150. Ανάλογα με την έκδοση, δίνεται η δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων ή ενός αυτόματου, ισάριθμων ταχυτήτων. Στο βίντεο που ακολουθεί, εξηγείται αναλυτικότερα ο τρόπος λειτουργίας των συστημάτων ασφαλείας. 

「i-ACTIVSENSE」技術紹介:アドバンスト・スマート・シティ・ブレーキ・サポート(アドバンストSCBS)

Best of internet