Η Nissan πούλησε αυτοκίνητο από το Twitter!

Γιώργος Βαρίνος
Η Nissan πούλησε αυτοκίνητο από το Twitter!
Η Nissan πρωτοτύπησε και δέχθηκε την πρόκληση από έναν χρήστη της online εφαρμογής «ompraruncocheportwitter» και έγινε η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη που κατάφερε να πούλησει αυτοκίνητο αποκλειστικά μέσω της χρήσης των social media.

Νέοι καιροί νέα ήθη. Ο Ραούλ Εσκολάνο, χρειάστηκε 6 ήμερες και αρκετή επικοινωνία μέσω Twitter για να αποκτήσει ένα απαστράπτων Nissan X-Trail, το οποίο του παραδόθηκε σπίτι του. O Ραούλ Εσκολάνο ήταν γνωστός στο Twitter ως @escolano ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το hashtag «compraruncocheportwitter» δηλαδή «αγοράστε ένα αυτοκίνητο στο Twitter" και έριξε το γάντι στις μάρκες αυτοκινήτων σε όλη την Ισπανία, προκαλώντας τους να τον υποστηρίξουν στην αγορά ενός αυτοκινήτου, μόνο μέσω της χρήσης των social media.
H
Nissan, μέσω της Antamotor στη Λα Κορούνια, εντυπωσίασε τον
Ραούλ Εσκολάνο, χρησιμοποιώντας τη δημοφιλή νέα πλατφόρμα Periscope για το X-Trail, με την παρουσίαση όλων των βασικών χαρακτηριστικών του X-Trail, σε ένα εξατομικευμένο video που ανέβηκε live stream. Στη συνέχεια ο Εσκολάνο ζήτησε την βοήθεια όλων των φίλων του στο Twitter για το ποιό Nissan πρέπει να πάρει και οι φίλοι του κλήθηκαν να βαθμολογήσουν τα αυτοκίνητα που είχε επιλέξει στη σχετική λίστα. Η έρευνα, έλαβε 2,6 εκατομμύρια εμφανίσεις!!!! Και του περισσότερους ψήφους πήρε το X-Trail με 43% των ψήφων, βοηθώντας τον Εσκολάνο να επιλέξει το μοντέλο που τελικά αγόρασε!

Στο πνεύμα της πραγματικά καινοτόμου αγοράς, τα κλειδιά του X-Trail παραδόθηκαν στο σπίτι του
Ραούλ Εσκολάνο του με courier, για να ολοκληρωθεί έτσι πλήρως η online συναλλαγή!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!