Αυτό είναι το «αγροτικό» της Renault

Πέτρος Πιτσίνης
Αυτό είναι το «αγροτικό» της Renault
Το νέο Alaskan θα εκπροσωπήσει τη Renault στην ανταγωνιστική κατηγορία των Pick-Up, με όπλα του τον δυναμικό σχεδιασμό, τους σύγχρονους κινητήρες και τις εκτός δρόμου δυνατότητές του!

Με το πρωτότυπο Alaskan Concept, η Renault μας είχε προετοιμάσει για το τι θα βλέπαμε στο άμεσο μέλλον της. Η έκδοση παραγωγής του εν λόγω μοντέλου λέγεται Alaskan και διατηρεί τα βασικά του σχεδιαστικά γνωρίσματα, ωστόσο έχει «προσγειωθεί» όπως συμβαίνει συνήθως.

Η εντυπωσιακή του μάσκα με τα διακοσμητικά χρωμίου και τα έντονα «νεύρα» στο καπό το κάνουν ξεχωριστό από τους ανταγωνιστές του, ενώ από όποια γωνία κι αν το κοιτάξεις, αποπνέει δυναμισμό, όπως πρέπει να γίνεται από κάθε σύγχρονο Pick-Up. Η συγγένεια με το Nissan Navara δεν μπορεί να κρυφτεί πάντως, κάτι που δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακό σε καμία περίπτωση.

Τα κινητήρια σύνολα που εφοδιάζουν το Alaskan είναι τα ίδια με του Ιαπωνικού μοντέλου, δηλαδή μιλάμε για τον 2.3 dCi με 160 ή 190 ίππους. Και στις δύο περιπτώσεις, έχουμε τεχνολογία τούρμπο, με τη δεύτερη να εφοδιάζεται με διπλό υπερσυμπιεστή καυσαερίων, καθώς ο μικρότερος αναλαμβάνει την «ώθηση» στις χαμηλές στροφές και ο μεγαλύτερος μπαίνει στο παιχνίδι σε υψηλότερα σημεία του στροφόμετρου. Τα κιβώτια είναι είτε ένα μηχανικό έξι σχέσεων είτε ένα αυτόματο επτά ταχυτήτων, ενώ διατίθεται δικίνητο (κίνηση στους πίσω τροχούς) αλλά και τετρακίνητο.

Στην τελευταία περίπτωση, οι εκτός δρόμου δυνατότητές του θα βγάλουν... ασπροπρόσωπο τον ιδιοκτήτη σχεδόν σε κάθε τερέν, με τη βοήθεια της μεγάλης απόστασης από το έδαφος που φτάνει τα 230 χιλιοστά. Το Alaskan μάλιστα, μπορεί να ρυμουλκήσει βάρος έως και 3,5 τόνους, η κορυφαία τιμή στην κατηγορία μαζί με το Navara! Στο εσωτερικό, η ομοιότητα με το Pick-Up της Nissan είναι παραπάνω από εμφανής. Αυτό σημαίνει ότι η καμπίνα μοιάζει περισσότερο με αυτή ενός SUV, παρά ενός επαγγελματικού μοντέλου, έχει ευχάριστη σχεδίαση και πολλούς αποθηκευτικούς χώρους να σε εξυπηρετούν.

Μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στη κέντρο του πίνακα οργάνων είναι εκεί για να πληροφορεί συνεχώς και αποτελεσματικά τον οδηγό, η κεντρική κονσόλα στις πλουσιότερες εκδόσεις εφοδιάζεται με μια οθόνη αφής επτά ιντσών που φιλοξενεί τις ενδείξεις του συστήματος πολυμέσων, ενώ διατίθεται ακόμη και κάμερα οπισθοπορείας για τον ευκολότερο έλεγχο του μεγάλου αμαξώματος σε στενά περάσματα και «σφιχτούς» χώρους στάθμευσης. Το νέο Renault Alaskan θα κατασκευάζεται σε τρία εργοστάσια, του Μεξικό, της Ισπανίας και της Αργεντινής, με το ντεμπούτο του στις Ευρωπαϊκές αγορές να γίνεται αργότερα στο έτος.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!