Η μοναδική Pagani Zonda MD

Γιώργος Βαρίνος
Η μοναδική Pagani Zonda MD
Μπορεί η παραγωγή της Zonda να έχει σταματήσει, αλλά ο Οράτσιο Παγκάνι δεν είχε πρόβλημα να δημιουργήσει μια ειδική έκδοσή της για έναν και μόνο πελάτη.

Πολλοί κατασκευαστές σπορ και ονειρικών αυτοκινήτων έχουν δημιουργήσει τμήματα κατασκευής ειδικών εκδόσεων των μοντέλων τους, με βάση της ιδιαίτερες προτιμήσεις των πιο απαιτητικών και ευκατάστατων πελατών τους.

Φυσικά στις μικρές βιοτεχνίες όπως αυτή του Pagani ένα τέτοιο τμήμα δεν θα είχε νόημα, καθώς δεν θα ήταν μικρότερο από την ίδια την εταιρεία. Η οποία, ανέλαβε να φέρει στη ζωή μια ειδική έκδοση της Zonda, του μοντέλου της που είχε σταματήσει να κατασκευάζει το 2011, με αφορμή τη νεότερη Huayra.

Η τελευταία ωστόσο έφτασε στο στόχο των 100 μονάδων και επίσης σταμάτησε να κατασκευάζεται. Έτσι η Pagani πρόσφερε στον απαιτητικό πελάτη με τα αρχικά MD, τη δυνατότητα να δημιουργήσει μια αποκλειστικά δική του Zonda, που θα χαρακτηρίζεται μάλιστα και από το όνομά του. Σαν πουκάμισο με μονόγραμμα ένα πράγμα.

Το αυτοκίνητο δεν έχει διαφορές σε πλαίσιο και μηχανικά μέρη, παρά μόνο σε εξωτερικές λεπτομέρειες, όπως στον πίσω διαχύτη. Το κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αμάξωμα έχει καλυφθεί από ένα αστραφτερό μπλε χρώμα, ενώ ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός ατμοσφαιρικός V12 της AMG με χωρητικότητα 7,3 λίτρων. Στις τελευταίες εκδόσεις του απέδιδε 760 ίππους, ικανούς να εκτοξεύουν στην κυριολεξία το πολύ ελαφρύ supercar των 1.200 κιλών σε 2,9 δευτερόλεπτα από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να βρίσκεται περίπου στα 350 χλμ./ώρα.

Για την μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς φροντίζει ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ το αυτοκίνητο έχει ελάχιστα ηλεκτρονικά καλούδια και πιο συγκεκριμένα ABS και Traction Control. Όλα τα υπόλοιπα επαφίενται στις ικανότητες του οδηγού του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!