Πρωτοποριακό και εσωτερικά το Toyota C-HR

Γιώργος Βαρίνος
Πρωτοποριακό και εσωτερικά το Toyota C-HR
Η ιαπωνική εταιρεία αποκάλυψε το εσωτερικό του νέου της μικρού SUV, το οποίο είναι εξίσου σύγχρονο με το αμάξωμα και πολύ ενδιαφέρον αισθητικά.

Διαθέσιμο για παραγγελίες από το Φθινόπωρο στην Ευρώπη, το νέο Toyota C-HR είναι η απάντηση της Toyota στα ιδιαίτερα δημοφιλή μικρά SUV της Nissan (Juke), Renault (Captur) και Peugeot (2008), τα οποία ηγούνται των πωλήσεων της κατηγορίας.

Η ιαπωνική εταιρεία έχει σκοπό να διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο με όπλα της την προηγμένη και νεανική εμφάνιση, την υψηλή τεχνολογία και τους πολύ χαμηλούς ρύπους της υβριδικής έκδοσης.

Μετά την αποκάλυψη και του εσωτερικού του αυτοκινήτου, είναι προφανές ότι η Toyota δεν έχει αφήσει τίποτα στην τύχη, καθώς και αυτό φαίνεται να είναι στην αιχμή της αισθητικής πρωτοπορίας και της τεχνολογίας.

Προσανατολισμένο στον οδηγό, το ταμπλό διαθέτει μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη τοποθετημένη στο άνω μέρος του κεντρικού του τμήματος και ελάχιστους διακόπτες, σύμφωνα με τη σύγχρονη μινιμαλιστική λογική.

Τα όργανα είναι κυκλικά με σπορ σχεδίαση και ο εξοπλισμός πληρέστατος από τη βασική έκδοση, καθώς θα περιλαμβάνει 7 αερόσακους, ESP, σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας προσαρμοζόμενο στα εμπρός κινούμενα οχήματα, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων και αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας.

Στις πιο πλούσιες εκδόσεις θα υπάρχει σύστημα αυτόματης πέδησης με αναγνώριση πεζών και ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας με υποβοήθηση στο τιμόνι. Πλούσιος θα είναι και ο εξοπλισμός άνεσης με προηγμένη μονάδα infotainment και ένα σύστημα ήχου με 9 ηχεία σχεδιασμένο ειδικά για το μοντέλο από την JBL.

Όσον αφορά στα μηχανικά του μέρη το C-HR θα διατίθεται από το λανσάρισμά του ως υβριδικό με κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.8 λίτρων και ηλεκτρικό, που συνδυαστικά αποδίδουν 122 ίππους. Οι εκπομπές CO2 θα είναι 85 γρ./χλμ, σύμφωνα με την Toyota, ενώ η κατανάλωση αναμένεται να είναι εξίσου χαμηλή. Με αυτό το δεδομένο, το μοντέλο δεν θα επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας

Ο άλλος κινητήρας που θα διατίθεται με το C-HR είναι ο νέος 1.2 turbo που γνωρίσαμε στην Ελλάδα μέσω του Auris, με την απόδοσή του να βρίσκεται στα 115 ίππους . Τα κιβώτια που θα συνδυάζεται το C-HR είναι ένα μηχανικό έξι σχέσεων και ένα αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), ενώ το δεύτερο θα είναι η μόνη επιλογή στην υβριδική έκδοση.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!