Μάρκεζ: «Με σκούτερ φωτογράφου στα πιτς!»

Μάρκεζ: «Με σκούτερ φωτογράφου στα πιτς!»

Ο Μαρκ Μάρκεζ αποκάλυψε ότι χρειάστηκε να... κλέψει ένα σκούτερ φωτογράφου για να επιστρέψει άμεσα στα πιτς, μετά την πτώση του στην αρχή των κατατακτηρίων δοκιμών του Άσσεν.

Μάρκεζ: «Με σκούτερ φωτογράφου στα πιτς!»

Πτώση είχε στο ξεκίνημα των κατατακτηρίων δοκιμών του Άσσεν ο Μαρκ Μάρκεζ, γεγονός που τον κράτησε πολύ ώρα στο γκαράζ της Repsol Honda. Ο Ισπανός βγήκε στο φινάλε για να γράψει τέταρτο χρόνο, όμως για να επιστρέψει στα πιτς... έκλεψε το σκούτερ ενός φωτογράφου, όπως αποκάλυψε ο ίδιος.

«Στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί κάναμε καλή δουλειά σε στεγνές συνθήκες. Καταφέραμε να διατηρήσουμε καλό ρυθμό και να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα με τη μοτοσικλέτα. Επιστρέψαμε στο προηγούμενο στήσιμο και λειτούργησε καλά. Αργότερα έπρεπε να ασχοληθούμε με τον τυπικό παράγοντα του Άσσεν, όλοι ξέραμε ότι μπορεί να βρέξει οποτεδήποτε.

Έκανα ένα λάθος στις κατατακτήριες δοκιμές και είχα πτώση στον δεύτερο γύρο. Οι άνθρωποι ασφαλείας ήταν λίγο μακριά και είδα ένα σκούτερ με κλειδί πάνω και κανέναν τριγύρω. Όταν το πήρα, είδα ότι ανήκε σ' έναν φωτογράφο, αλλά με άφησε. Ήθελα να επιστρέψω στα πιτς το συντομότερο δυνατόν και ειλικρινά θα το έπαιρνα ακόμα κι αν έλεγε όχι!

Χάρη στην καλή δουλειά που έγινε από την ομάδα, μπόρεσα να βγω ξανά στην πίστα για δύο γύρους και καταφέραμε να τερματίσουμε τέταρτοι. Το σημαντικό είναι ότι νιώθω άνετος στο στεγνό. Σε περίπτωση βροχή θα είναι ένα είδος λοταρίας, όπως πάντα», δήλωσε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, μετά το τέλος της διαδικασίας.

Πεντρόσα: «Δεν ξέρω γιατί έπεσα»

Από τη μεριά του, πτώση είχε και ο Ντάνι Πεντρόσα, ο οποίος ακόμα προσπαθεί να καταλάβει το γιατί. «Είχα καλό ρυθμό στο FP4 στο βρεγμένο, αλλά είχα πτώση με πολύ περίεργο τρόπο. Δεν καταλαβαίνω ακριβώς γιατί έπεσα. Αυτό σήμαινε ότι δεν μπορούσα να συνεχίσω τη διαδικασία με την ίδια μοτοσικλέτα, η οποία είχε διαφορετικό σασί από τη Νο2 μοτοσικλέτα μου.

Βγήκα για το Q1 με το ίδιο στήσιμο, αλλά με άλλο σασί και προσπάθησα να επανέλθω στον ρυθμό. Κατάφερα να κάνω σχεδόν τον ίδιο χρόνο που είχα στο FP4, όμως όταν προσπάθησα να πιέσω λίγο παραπάνω, είχα τον ίδιο φόβο στην ίδια στροφή που είχα το ατύχημα νωρίτερα. Θα εκκινήσουμε από πολύ πίσω στο γκριντ αύριο, αλλά θα κάνουμε το καλύτερο, είτε βρέξει, είτε παραμείνει στεγνός ο καιρός».

Best of internet