Από τους δύο στους τέσσερις τροχούς (vids & pics)

Από τους δύο στους τέσσερις τροχούς (vids & pics)

Με αφορμή την επιθυμία του Χόρχε Λορένθο να κάνει δοκιμές στη Formula1, το gazzetta.gr παρουσιάζει περιπτώσεις που οδηγοί έχουν πάει από τους δύο στους τέσσερις τροχούς ή έχουν τρέξει σε άλλη κατηγορία.

Από τους δύο στους τέσσερις τροχούς (vids & pics)

Δεν είναι λίγες οι φορές που ο Χόρχε Λορένθο έχει εκφράσει την επιθυμία του να κάνει δοκιμές στη Formula1. Φέτος, αυτό έγινε πιο συγκεκριμένο, καθώς βγήκε στο... φως ότι ο Ισπανός τσεκάρει το ενδεχόμενο για δοκιμές με τη Mercedes.

Όπως και να έχει το... πράγμα, με αφορμή τον πόθο του τρις παγκόσμιου πρωταθλητή, το gazzetta.gr σας παρουσιάζει οδηγούς που έχουν περάσει από τους δύο στους τέσσερις τροχούς. Ας δούμε, λοιπόν, μερικά παραδείγματα ή οδηγούς που έχουν τρέξει σε άλλη κατηγορία, τα οποία η αλήθεια είναι ότι δεν είναι και πάρα πολλά.

Βαλεντίνο Ρόσι

 

Το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο Βαλεντίνο Ρόσι. Ο «Γιατρός» δεν είναι μόνο... μάστερ στους δύο τροχούς, καθώς ανέκαθεν έχει δείξει την αγάπη του και για τους τέσσερις. Άλλωστε, στο Ράντσο του οι αναβάτες δε βελτιώνουν μόνο τις ικανότητές τους στην οδήγηση μοτοσικλέτας. Το 2012, χρονιά που βρισκόταν στην Ducati, ο Doctor βρέθηκε στην Ισπανία, όπου μπήκε σε μονοθέσιο Formula1 και συγκεκριμένα αυτό της Ferrari.

Μάικ Χέιλγουντ

Όχι απλά έκανε δοκιμές, αλλά συμμετείχε κανονικά σε Γκραν Πρι. Μετά από 76 νίκες, 112 παρουσίες στο βάθρο και 9 τίτλους, εκ των οποίων οι τέσσερις στα 500cc (νυν Moto GP), ο Μάικ Χέιλγουντ αποφάσισε να δοκιμάσει την τύχη του στους τέσσερις τροχούς και στη Formula1. Μπορεί το πέρασμά του από την κορωνίδα των μηχανοκίνητων σπορ να μην ήταν το ίδιο πετυχημένο, όμως άφησε το όνομά του στην ιστορία ως ένας από τους λίγους που έχει τρέξει σε F1 και Moto GP.

Τζον Σέρτις

Παρομοίως και ο Τζον Σέρτις. Μάλιστα, ο Βρετανός είναι ο μοναδικός στην ιστορία που έχει πανηγυρίσει τίτλο στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ παγκοσμίως και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσικλέτας. Συγκεκριμένα, μέτρησε εφτά πρωταθλήματα, εκ των οποίων τα τέσσερα ήταν στην πρώτη κατηγορία, με απολογισμό 38 νίκες και 45 παρουσίες στο βάθρο από το 1952 μέχρι και το 1960.

Σειρά πήρε η F1, όπου στέφθηκε επίσης παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Ferrari το 1964, τη στιγμή που το... ταμείο του περιελάμβανε και 6 νίκες, 24 πόντιουμ, 8 pole position και 180 βαθμούς καριέρας σε 111 εκκινήσεις και 113 συμμετοχές σε Γκραν Πρι.

Ρόμπερτ Κούμπιτσα

 

Ύστερα από το σοβαρό του ατύχημα σε αγώνα Ράλι, το οποίο λίγο έλλειψε να του κοστίσει το ένα χέρι, ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έκανε το... comeback, αλλά ποτέ στη Formula1, όπου έτρεξε από το 2006 μέχρι και το 2010. Ο Πολωνός στάθηκε τυχερός στο εν λόγω συμβάν και από το 2012 κατάφερε να επιστρέψει στους αγώνες.

Ωστόσο, σε πλήρη δράση επανήλθε το 2013, όταν ξεκίνησε να συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Μάλιστα, την ίδια χρονιά κατέκτησε και τον τίτλο στην κατηγορία WRC2 για να αναδειχθεί Προσωπικότητα της Χρονιάς από τη FIA. Στην F1 μέτρησε 1 νίκη, 1 pole position και 12 πόντιουμ, ενώ το... ταμείο μέχρι τώρα στο WRC είναι 43 πόντοι και, όπως προαναφέραμε, ο τίτλος στο WRC2.

Κίμι Ραϊκόνεν

 

Άλλος ένας πιλότος της Formula1 που έχει τρέξει στο WRC είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν. Ο Iceman έμεινε χωρίς ομάδα στην F1 για το 2010, αφού η Ferrari τότε προτίμησε τους Φελίπε Μάσα και Φερνάντο Αλόνσο. Αλλού θέση δε βρήκε και προτίμησε να το... γυρίσει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Η αρχή έγινε το 2009 με συμμετοχές σε κάποιους αγώνες για να έχει δύο πλήρεις σεζόν το 2010 και το 2011. Ο απολογισμός του στο WRC ήταν 59 βαθμοί σε 21 Ράλι, με τον Φινλανδό να επιστρέφει στην F1 το 2012, όταν υπέγραψε συμβόλαιο με τη Lotus (νυν Renault.)

Best of internet