Κριτική για team radio και απάντηση από Τοντ

Κριτική για team radio και απάντηση από Τοντ

Σεμπάστιαν Φέτελ, Λιούις Χάμιλτον και Τότο Βολφ άσκησαν κριτική για τον κανονισμό απαγόρευσης στην ενδοεπικοινωνία για τεχνικά θέματα, με τον Ζαν Τοντ να τους απαντά.

Κριτική για team radio και απάντηση από Τοντ

Ο κανονισμός για απαγόρευση στο team radio, όσον αφορά την ενημέρωση των πιλότων σε τεχνικά θέματα, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, όταν οι Λιούις Χάμιλτον, Κίμι Ραϊκόνεν πήραν αρνητικές απαντήσεις από τα πιτ γουόλ των Mercedes και Ferrari, αντίστοιχα, για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν.

Αμφότεροι αντέδρασαν με τον ίδιο τρόπο, ενώ ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του και μετά τον αγώνα στις δηλώσεις του. «Η απαγόρευση του team radio υποτίθεται θα σταματούσε τις βοήθειες στους οδηγούς. Όμως, δεν ήταν βοήθεια, ήταν τεχνικό θέμα. Η Formula1 είναι πολύ τεχνική και αυτό είναι κάτι που πρέπει να διορθωθεί επειδή οι μοναδικοί που μπορούν να δουν το πρόβλημα είναι οι άνθρωποι στο γκαράζ», ανέφερε ο Βρετανός.

Το ίδιο έπραξε και ο Τότο Βολφ. «Θέλουμε να δούμε τους πιλότους να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον και τα σημερινά μονοθέσια είναι πολύπλοκα επειδή είναι πολύ εξελιγμένα από πλευράς τεχνολογίας. Πρέπει να δούμε τους κανονισμούς. Δεν παραπονιέμαι, το αντίθετο. Είναι κρίμα για όλους και νομίζω ότι η Ferrari είχε παρόμοιο πρόβλημα. Οπότε μπορείς να κάνεις δύο πράγματα.

Κάνε την τεχνολογία λιγότερο περίπλοκη, όμως δε νομίζω ότι αυτή είναι η σωστή απόφαση, ή προσάρμοσε τους κανονισμούς, ώστε να μπορείς να επικοινωνήσεις περισσότερο με τους οδηγούς σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα», είπε ο ισχυρός άνδρας των «ασημί βελών». Μάζι τους και ο Σεμπάστιαν Φέτελ, παρά το γεγονός ότι δεν είχε τέτοια θέματα.

«Είναι αστείο επειδή δεν αλλάζει πολλά. Υπάρχουν πολλά που θες να ρωτήσεις και δεν μπορείς ή που η ομάδα θέλει να πει σ' εμάς. Όμως, κάποιοι το βλέπουν με διαφορετικό τρόπο», δήλωσε ο πιλότος της Scuderia. Ωστόσο, άπαντες πήραν την απάντηση από τον Ζαν Τοντ, που έφερε ως παράδειγμα τις 24 Ώρες του Λε Μαν!

«Πάντα πιστεύαμε ότι έπρεπε να αποσύρουμε τις πολλές βοήθειες στους οδηγούς. Όλη όση βοήθεια παρέχεται είναι για τον αγώνα. Μπορώ να πω ότι ίσως τα μονοθέσια είναι πολύπλοκα. Όμως, ολοκληρώσαμε έναν 24ωρο αγώνα (Λε Μαν) με αυτοκίνητα που είναι ακόμα περισσότερο. Οπότε, εξαρτάται από τις ομάδες και τους οδηγούς να δουλέψουν για να υπάρχει μία πιθανότητα για την καλύτερη δυνατή απόδοση», ήταν τα λόγια του προέδρου της FIA.

Best of internet