«Στον πάγο» το Aeroscreen

«Στον πάγο» το Aeroscreen

Η Red Bull έχει σταματήσει την εξέλιξη του Aeroscreen, διότι δεν θέλει να επενδύσει χρόνο και χρήμα, αν η τεχνική ηγεσία της FIA δεν το προκρίνει για μελλοντική χρήση.

«Στον πάγο» το Aeroscreen

Η βρετανική ομάδα, με τη μορφή του Aeroscreen παρουσίασε νωρίτερα το 2016 την εναλλακτική λύση στο σύστημα προστασίας της κεφαλής των οδηγών της F1 με την ονομασία Halo, που έχει αναπτυχθεί από τις Mercedes και Ferrari.

To  Aeroscreen τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητό του Ρικιάρντο στο ρωσικό Γκραν Πρι και έκανε γενικά θετική εντύπωση, μπαίνοντας στο μικροσκόπιο της F1 για σύγκριση με το Halo. Μετά από τις σχετικές δοκιμές πρόσκρουσης και ένα θέμα που προέκυψε με το άνω μέρος του, που είναι σε μια περιοχή που θα μπορούσε να χτυπήσει το κεφάλι του οδηγού σε περίπτωση ατυχήματος, θεωρήθηκε ότι η χρήση του το 2017 θα είναι παρακινδυνευμένη.

Οι ομάδες συμφώνησαν στο Μονακό ότι το Halo είναι αυτό που θα προκριθεί για το επόμενο έτος, με την τελική απόφαση να αναμένεται την περίοδο του βρετανικού Γκραν Πρι. Το Aeroscreen χρειάζεται περισσότερη εξέλιξη για να αποτελέσει μια πιθανή εναλλακτική λύση για το 2018, γεγονός που σημαίνει επιπλέον έξοδα και χρόνο που πρέπει να επενδύσει η Red Bull.

Έχοντας αφιερώσει ήδη πολύ χρόνο και περίπου 250.000€ για την δημιουργία του, η περαιτέρω εξέλιξη του Aeroscreen κρίθηκε ασύμφορη. Σχετικά, ο διευθυντής της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή έχουμε αναστείλει όλες τις εργασίες μας σχετικά με το Aeroscreen, γιατί περιμένουμε τις τελικές αποφάσεις της FIA. Δεν έχουμε ούτε τα κεφάλαια ούτε τη διάθεση να συνεχίσουμε την εξέλιξή του. Πλέον κάποιος πρέπει να πληρώσει γι’ αυτό».

 

Best of internet