Ο Χάμιλτον τα προβλήματα, ο Ρόσμπεργκ την pole position (gTV)

Νίκος Τσιώκος
Ο Χάμιλτον τα προβλήματα, ο Ρόσμπεργκ την pole position (gTV)
Στις κατατακτήριες δοκιμές οι ρόλοι αντιστράφηκαν. Ο Λιούις Χάμιλτον είχε προβλήματα (είχε και ατύχημα στο τέλος του Q3) και ο Νίκο Ρόσμπεργκ κυριάρχησε για να κατακτήσει την pole position στο παρθενικό Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν. Δεύτερος ο εκπληκτικός Σέρχιο Πέρεζ, τρίτος ο Ντάνιελ Ρικιάρντο.

Το παρθενικό Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν είναι γεγονός. Τα προβλήματα συνεχίστηκαν και στις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς η πίστα γλιστρούσε αρκετά και δεν ήταν λίγοι αυτοί που είχαν εξόδους στην τρίτη, στην έβδομη και στην όγδοη στροφή, όπου απαιτείται φρενάρισμα, μετά από ευθείες. Μέσα σε αυτούς συμπεριλήφθηκαν αμφότερες οι Mercedes, όμως το μεγάλο ζήτημα για τον Λιούις Χάμιλτον ήταν η 11η στροφή.

Ο Βρετανός χτύπησε στον τοίχο, κατέστρεψε την ανάρτηση στον μπροστινό δεξί τροχό του και έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει την pole position, καθώς δεν μπορούσε να συνεχίσει. Μάλιστα, στάθηκε αιτία να έχουμε κόκκινη σημαία και διακοπή για έξι λεπτά στη διαδικασία, τη στιγμή που ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής θα εκκινήσει τον αγώνα από τη δέκατη θέση.

Έτσι, η pole position πήγε στον Νίκο Ρόσμπεργκ για να αντιστραφούν οι ρόλοι, καθώς ο τελευταίος είχε... θέματα στις ελεύθερες δοκιμές και ο Χάμιλτον κυριαρχούσε. Παρά τις μικρές εξόδους που είχε, ο Γερμανός έκανε εκπληκτικό χρόνο και μάλιστα ήταν ο μοναδικός που... έπεσε κάτω από το 1:42.0 και αυτό που θέλει είναι να πάρει το... αίμα του πίσω για τους δύο προηγούμενους αγώνες και να επανέλθει στις νίκες, που θα τον διατηρήσουν στην κορυφή της βαθμολογίας.

Από εκεί και πέρα, δεύτερος ήρθε ο εκπληκτικός Σέρχιο Πέρεζ. Ο Μεξικανός δεν ήταν σε θέση να απειλήσει τον Ρόσμπεργκ, όμως στη Force India πανηγύρισαν και δίκαια, αφού κατάφερε να βάλει πίσω του αμφότερες τις Ferrari και τις Red Bull. Βέβαια, θα εκκινήσει από την έβδομη θέση του γκριντ, καθώς δέχτηκε ποινή πέντε θέσεων λόγω αλλαγή κιβωτίου ταχυτήτων, ύστερα από το ατύχημα που είχε στο FP3.

Πίσω του ήταν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο, Σεμπάστιαν Φέτελ, αλλά το αξιοσημείωτο είναι ότι οι δύο πιλότοι έκαναν τον ίδιο χρόνο (1:43.966). Ωστόσο, την τρίτη θέση κατέκτησε ο Αυστραλός, καθώς έκανε τον χρόνο του πιο πριν από τον Γερμανό. Ακολούθησαν οι Κίμι Ραϊκόνεν, Φελίπε Μάσα, Ντανιίλ Κβιάτ, Βαλτέρι Μπότας, με τον Μαξ Φερστάπεν να εκκινεί μπροστά από τον Χάμιλτον.

Τέλος, εκτός δεκάδας έμειναν οι Ρομάν Γκροζάν, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, Φερνάντο Αλόνσο, Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, Φελίπε Νασρ, ενώ από το Q1 αποκλείστηκαν οι Ρίο Χαριάντο, Πασκάλ Βερλάιν, Τζένσον Μπάτον, Μάρκους Έρικσον, Κέβιν Μάγκνουσεν και Τζόλιον Πάλμερ.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Ρόσμπεργκ Mercedes 1:43.685 1:42.520 1:42.758 16 γύροι

Πέρεζ Force India 1:44.462 1:43.939 1:43.515 20 γύροι

Ρικιάρντο Red Bull 1:44.570 1:44.141 1:43.966 20 γύροι

Φέτελ Ferrari 1:45.062 1:44.461 1:43.966 19 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:44.936 1:44.533 1:44.269 19 γύροι

Μάσα Williams 1:45.494 1:44.696 1:44.483 15 γύροι

Κβιάτ Toro Rosso 1:44.694 1:44.687 1:44.717 25 γύροι

Μπότας Williams 1:44.706 1:44.477 1:45.246 18 γύροι

Φερστάπεν Red Bull 1:44.939 1:44.387 1:45.570 20 γύροι

Χάμιλτον Mercedes 1:44.259 1:43.526 2:01.954 17 γύροι

Γκροζάν Haas 1:45.507 1:44.755 15 γύροι

Χούλκενμπεργκ Force India 1:44.860 1:44.824 14 γύροι

Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso 1:44.827 1:45.000 17 γύροι

Αλόνσο McLaren 1:45.525 1:45.270 15 γύροι

Γκουτιέρεζ Haas 1:45.300 1:45.349 16 γύροι

Νασρ Sauber 1:45.549 1:46.048 13 γύροι

Χαριάντο Manor 1:45.665 8 γύροι

Βερλάιν Manor 1:45.750 9 γύροι

Μπάτον McLaren 1:45.804 7 γύροι

Έρικσον Sauber 1:46.231 10 γύροι

Μάγκνουσεν Renault 1:46.348 9 γύροι

Πάλμερ Renault 1:46.394 9 γύροι

Q1 107%: 1:50.942

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!