Γιατί δεν περπάτησε ο Χάμιλτον στο Μπακού;

Πέτρος Πιτσίνης
Γιατί δεν περπάτησε ο Χάμιλτον στο Μπακού;
Συγκρατημένος ενθουσιασμός, αλλά και επιφυλάξεις για την ασφάλεια, κυριαρχούν στις δηλώσεις των πιλότων της Formula 1 για το παρθενικό Γκραν Πρι στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν.
Μπροστά σε μία νέα πρόκληση βρίσκονται οι οδηγοί της Formula 1, καθώς θα τρέξουν για πρώτη φορά στην πίστα του Μπακού, όπου συνυπάρχουν ευθείες των 340 χλμ./ώρα με πολλές στροφές και στενά περάσματα από το ιστορικό κέντρο της πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν. «Η πίστα δείχνει πολύ γρήγορη, υπερβολικά γρήγορη για μία διαδρομή μέσα σε πόλη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο οδηγός της Force-India, Νίκο Χούλκενμπεργκ. Για τον Αυστραλό πιλότο της Red Bull, Ντανιέλ Ρικιάρντο, «πρόκειται για μία πολύ διασκεδαστική πίστα με καλή ροή», ενώ σύμφωνα με τον Σεμπάστιαν Φέτελ «συνιστά μία νέα πρόκληση». Οι περισσότεροι οδηγοί περπάτησαν την Πέμπτη τη διαδρομή των 6,003 χιλιομέτρων και έδειξαν εντυπωσιασμένοι, αν και εκφράστηκαν επιφυλάξεις όσον αφορά στις προδιαγραφές ασφαλείας. Ο Τζένσον Μπάτον ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι «φαίνεται, σαν να είχαμε πισωγυρίσματα σε κάποιους τομείς». Ο Βρετανός, που είναι ένας από τους προέδρους του Συνδέσμου των Οδηγών της Formula 1, GPDA, ενοχλήθηκε από την έλλειψη ζωνών διαφυγής. «Εργαζόμαστε τόσο σκληρά, ώστε να βελτιώνουμε συνεχώς την ασφάλεια και μετά έχουμε στροφές, στις οποίες δεν υπάρχει ουσιαστικά διαφυγή», ανέφερε ο Μπάτον και υποστήριξε, ότι ακόμη και στο Μονακό, όπου γίνεται το Γκραν Πρι επίσης μέσα σε πόλη- προβλέπονται περισσότερα τέτοια σημεία. Παρόμοιας άποψης ήταν και ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο πιλότος της Mercedes επεσήμανε δυο – τρία σημεία διαφυγής, που «δεν φαίνονταν ασφαλή», αν και ποντάρει στους υπολογισμούς των ειδικών της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου, FIA. «Ελπίζω, ότι έχουν υπολογίσει και αυτή τη φορά σωστά, αν και διατηρώ τις αμφιβολίες μου για ορισμένα σημεία», αποκάλυψε ο εφετινός επικεφαλής της βαθμολογίας. Ο μόνος οδηγός, που δεν θέλησε να περπατήσει την πίστα του Μπακού, ήταν ο Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός υποστήριξε, ότι «η προοπτική μέσα από το αυτοκίνητο είναι τελικά εντελώς διαφορετική. Για εμένα δεν έχει κανένα νόημα» και αποκάλυψε, ότι τον συναρπάζει η ιδέα των δοκιμών σε μία άγνωστη πίστα. Ο Χάμιλτον έκανε επίσης περιορισμένη χρήση του προσομειωτή της Mercedes, «επειδή η πραγματικότητα προσφέρει μία εντελώς άλλη αίσθηση. Αν δώσεις μερικές εκατοντάδες δολάρια για ένα Playstation, μαθαίνεις εξίσου τα ίδια πράγματα».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!