Το Mini JCW αγρίεψε και έγινε Challenge

Το Mini JCW αγρίεψε και έγινε Challenge

Μόνο σε 100 αντίτυπα και μόνο για τη Μεγάλη Βρετανία, το Mini John Cooper Works στην έκδοση Challenge μετατρέπεται στο απόλυτο όπλο για την πίστα.

Το Mini JCW αγρίεψε και έγινε Challenge

Θα παρουσιαστεί στο φεστιβάλ ταχύτητας του Γκούντγουντ στις 23 Ιουνίου και είναι –έως σήμερα- το απόλυτο Mini. Σε αριθμημένη έκδοση 100 αντιτύπων, το John Cooper Works Challenge δεν έχει αλλαγές στον κινητήρα, που παραμένει ο δίλιτρος τετρακύλινδρος με τους 231 ίππους ισχύος και τα 320 Nm ροπής.

Τα καλά ξεκινούν από τις αναρτήσεις, όπου τα γόνατα εμπρός πίσω έχουν αντικατασταθεί με άλλα, ρυθμιζόμενα, της Nitron, ενώ έχει προστεθεί και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό της Quaife για να περνά η δύναμη στο δρόμο από τους εμπρός τροχούς χωρίς δράματα. Οι ζάντες είναι σημαντικά ελαφρύτερες και διαμέτρου 17 ιντσών, ενώ τα φρένα της Brembo.

Με όλα τα παραπάνω, η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου θυμίζει πλέον αγωνιστικό, ενώ με τις μεταβολές στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε απαίτηση και σε κάθε τερέν.

Η άγρια πλευρά του Mini JCW έχει τονιστεί με μεγαλύτερους αεραγωγούς εμπρός, με νέα χαμηλότερα αεροδυναμικά βοηθήματα στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, μια καινούρια αεροτομή και μεγαλύτερα φρύδια θόλων, για τα πιο πλατιά ελαστικά 215/45 της Michelin.

Στο εσωτερικό οι δερμάτινες επενδύσεις συνδυάζονται με alcantara στα καθίσματα και ένθετα πλαστικά απομίμησης ινών άνθρακα, ενώ στον πίνακα οργάνων δεσπόζουν τα αναλογικά όργανα για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Ένα ειδικό πρόγραμμα οδήγησης για πίστα, δίνει άμεση απόκριση σε κινητήρα και σύστημα διεύθυνσης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι αποκλειστικά χειροκίνητο έξι σχέσεων.

Εμπρός από τη θέση του συνοδηγού δεσπόζει ο αύξων αριθμός της έκδοσης Cahllenge έως τα 100 αντίτυπα, ενώ ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος και περιλαμβάνει επιπρόσθετα προβολείς αυτόματης λειτουργίας και εναλλαγής μικρής/μεγάλης σκάλας, τεχνολογίας LED.

Οι παραγγελίες στη Μεγάλη Βρετανία έχουν ήδη ξεκινήσει και πολύ θα θέλαμε να δούμε και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες μια αντίστοιχη έκδοση. Αν και η διαφορά των 10.000€ περίπου που ζητά η Mini από την απλή έκδοση JCW, μόνο αμελητέα δεν είναι.  

Best of internet