Ανακλήσεις για γέλια και για κλάματα!

Ανακλήσεις για γέλια και για κλάματα!

Αράχνες, κακοσχεδιασμένες ποτηροθήκες, ακόμη και ο κίνδυνος να κλειδαμπαρωθείς μέσα στο πορτ-μπαγκάζ είναι οι αιτίες για μερικές από τις πιο περίεργες ανακλήσεις αυτοκινήτων.

Ανακλήσεις για γέλια και για κλάματα!

Συνήθως οι ανακλήσεις κάποιων μοντέλων γίνονται λόγω κάποιου κατασκευαστικού ελαττώματος, που ενδέχεται να προκαλέσει βλάβη στο αυτοκίνητο και ζημιά στους επιβάτες του. Όχι πάντα όμως, καθώς ορισμένες φορές καλούντα τα οχήματα στο συνεργείο για ψύλλου πήδημα και επειδή το επιτάσσει έτσι ο νόμος. Δεν λείπουν μάλιστα και ανακλήσεις, οι οποίες ανακοινώνονται υποχρεωτικά επίσημα από το εργοστάσιο, αν και αφορούν ένα και μοναδικό αυτοκίνητο!
 
Δείτε τη λίστα με τις πιο περίεργες ανακλήσεις όλων των εποχών και θα καταλάβετε, γιατί τις χαρακτηρίσαμε «για γέλια και για κλάματα»!

Mazda 6 

42.600 Mazda 6 με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2.5 λίτρων ανακλήθηκαν, καθώς ήταν ευάλωτο στις... αράχνες. Αυτές έφτιαχναν φωλιά στο στόμιο του ρεζερβουάρ, προκαλώντας έτσι αρνητική πίεση, οπότε κινδύνευε το αυτοκίνητο από διαρροή καυσίμου και την πρόκληση πυρκαγιάς.

Toyota Camry

Για άλλη μια φορά, οι αράχνες ώθησαν μια εταιρεία να ανακαλέσει 885.000 αυτοκίνητα. Αυτή τη φορά, ήταν η σειρά της Toyota με τα Camry, Venza, Avalon. Ο ιστός κοντά στο συμπυκνωτή (κομπρεσέρ) του κλιματιστικού έφρασσε τις σωλήνες αποστράγγισης του νερού, το οποίο με τη σειρά του προκαλούσε διαρροή ακριβώς πάνω από τη μονάδα ελέγχου του αερόσακου. Οπότε, ο τελευταίος θα μπορούσε να ανοίξει απροειδοποίητα κατά την οδήγηση, ενώ ήταν πιθανή και η ξαφνική βλάβη στο σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού! 

Koenigsegg Agera 

Η σουηδική εταιρεία διαπίστωσε ότι στο Agera υπήρχε ένα πρόβλημα στο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών, για αυτό αποφάσισε πως θα έπρεπε να γυρίσουν στο εργοστάσιο για αποκατάσταση, χωρίς φυσικά να επιβαρυνθεί ο πελάτης. Μοιάζει με μια κανονική περίπτωση ανάκλησης, όμως το... περίεργο είναι ότι αφορούσε μόνον ένα αυτοκίνητο, από τις ΗΠΑ! 

Honda Odyssey 

To MPV της Ιαπωνικής φίρμας ανακλήθηκε το 2013 για έναν αρκετά λόγο. Συγκεκριμένα, είχε γίνει λάθος στο εργοστάσιο και το σήμα "Odyssey" στην πόρτα του πορτμπαγκάζ είχε κολληθεί από την αριστερή πλευρά σε μερικά αυτοκίνητα, ενώ η σωστή πλευρά ήταν η δεξιά! 

Rolls Royce Ghost 

Μια φίρμα του βεληνεκούς της Rolls Royce, που κατασκευάζει μοντέλα υπερπολυτελείας, υποχρεούται να είναι τυπική με προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν. Για άλλη μια φορά λοιπόν, είχαμε την ανάκληση μιας και μοναδικής Ghost. Η εταιρεία αντιλήφθηκε ότι οι μετωπικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού ίσως δεν λειτουργούσαν σωστά σε μια ενδεχόμενη σύγκρουση, οπότε ο πελάτης ενημερώθηκε και επισκέφθηκε μια αντιπροσωπεία για να αντικατασταθούν τα ελαττωματικά airbags! 

Ferrari 458 Italia 

Η Ferrari είχε ανακαλέσει 3.000 μονάδες της 458 Italia και της 458 Italia Spider, επειδή δεν... λειτουργούσε ο εσωτερικός μηχανισμός απελευθέρωσης του πορτμπαγκάζ, για την –απολύτως θεωρητική- περίπτωση, που θα παγιδευόταν κάποιος μέσα σε αυτό. Η εταιρεία ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «αυξάνεται ο κίνδυνος τραυματισμού ή θανάτου όποιου κλειδωθεί μέσα στον χώρο αποσκευών» όμως προκύπτει το εξής ερώτημα: Ποιος χωράει μέσα στο πορτμπαγκάζ μιας 458 Italia; 

Chrysler Voyager 

Στο Voyager, η αύξηση της έντασης του ηχοσυστήματος ήταν πολύ πιθανό να οδηγήσει σε πυρκαγιά. Πώς γίνεται αυτό; Απλά προκαλώντας ενδεχομένως ένα βραχυκύκλωμα, το οποίο θα επηρέαζε τα πίσω ηχεία και αυτά με τη σειρά τους θα έλιωναν (καλό σενάριο) ή θα έπαιρναν φωτιά (κακό σενάριο). Για αυτό έγινε ανάκληση των συγκεκριμένων παρτίδων και αποκατάσταση του προβλήματος στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. 

Toyota Corolla

Η Toyota αναγκάστηκε να ανακαλέσει 627.858 μονάδες από μια παλαιότερη γενιά της Corolla (1995), επειδή είχε λάθος σχεδιασμένες... ποτηροθήκες. Αν κάποιος ακουμπούσε πάνω σε αυτές το αναψυκτικό του και αυτό για κάποιο λόγο χυνόταν σε αυτή την περιοχή της κεντρικής κονσόλας, θα μπορούσε να προκληθεί δυσλειτουργία στους αερόσακους. Η ενδεικτική λυχνία στον πίνακα οργάνων θα άναβε και σε ακραίες περιπτώσεις, θα μπορούσε να ανοίξει  ο αερόσακος χωρίς προειδοποίηση, όταν το αυτοκίνητο βρισκόταν εν κινήσει! 

 

Best of internet