Στην εκκίνηση ο Φέτελ, στον τερματισμό ο Χάμιλτον
Η εκπληκτική εκκίνηση του Σεμπάστιαν Φέτελ έδωσε ελπίδες στη Ferrari και στον ίδιο για την πρώτη νίκη στη σεζόν. Όμως, η Scuderia τα χάλασε στη στρατηγική, καθώς επέλεξε να πάει σε δύο πιτ στοπ και να κάνει χρήση της πολύ μαλακής γόμας, η οποία δεν κράτησε για πολλούς γύρους. Αυτή η επιλογή μαζί με το λάθος του Γερμανού στους τελευταίους γύρους δεν επέτρεψαν την πρώτη νίκη της ομάδας του Μαρανέλο για το 2016, που παραμένει στη... σκιά των λαθών της.
Στην υπερπροσπάθεια να μειώσει τη διαφορά ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής πάτησε εκτός πίστας και έμεινε εκτός μάχης για τη νίκη. Αυτή κατέληξε στον Λιούις Χάμιλτον, ήταν η πέμπτη για τον Βρετανό επί καναδικού εδάφους και η δεύτερη στη σεζόν για να μειώσει τη διαφορά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ στους 9 βαθμούς και η μάχη για τον τίτλο να... φουντώσει ακόμα περισσότερο λίγο πριν την ολοκλήρωση του 1/3 της σεζόν.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, στο σικέιν της πρώτης στροφής είχε επαφή με τον ομόσταυλό του και έξοδο, μετά την εκκίνηση, ώστε να χάσει θέσεις, ενώ αναγκάστηκε να πάει σε δεύτερο πιτ στοπ. Όμως, τα προβλήματα δε σταμάτησαν εκεί για τον Γερμανό, αφού στην προσπάθειά του να περάσει τον Μαξ Φερστάπεν έκανε τετακέ στο σικέιν της τελευταίας στροφής, όπου πέρασε τον Ολλανδό και μπλόκαρε τους τροχούς του για να κάνει τετακέ.
Γεγονός που τον άφησε στην πέμπτη θέση πίσω από τον 18χρονο πιλότο της Red Bull και τον Βαλτέρι Μπότας. Σε ό,τι έχει να κάνει με τον Φινλανδό, κέρδισε θέσεις με τη στρατηγική της Williams και έχει τον δικό του λόγο να είναι χαρούμενος, καθώς ανέβηκε για πρώτη φορά μετά το Μεξικό πέρυσι και για ένατη στην καριέρα του στο βάθρο.
Από εκεί και πέρα, χαμένος από τη στρατηγική της Ferrari βγήκε και ο Κίμι Ραϊκόνεν, με τον Iceman να έχει τη δυνατότητα για καλύτερο πλασάρισμα και να μένει έκτος στο δεύτερο πιτ στοπ δίχως να έχει την ευκαιρία να πλησιάσει ή να περάσει τον Ρόσμπεργκ.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο, Νίκο Χούλκενμπεργκ, Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ και Σέρχιο Πέρεζ. Τέλος, να σημειώσουμε ότι όλοι από την όγδοη θέση και πίσω... έφαγαν τουλάχιστον έναν γύρο, ενώ εγκατέλειψαν οι Φελίπε Μάσα, Τζόλιον Πάλμερ και Τζένσον Μπάτον.
Έτσι, στη βαθμολογία, όπως προαναφέραμε, ο Χάμιλτον πλησίασε τον Ρόσμπεργκ, με τον Γερμανό να έχει 116 έναντι 107 του Βρετανού και τον Φέτελ να περνάει τρίτος με 78. Στους κατασκευαστές η Mercedes ξέφυγε στους 223, με τη Ferrari να είναι δεύτερη στους 147 και τη Red Bull να παίρνει σειρά με 130.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Χάμιλτον Mercedes Νικητής
Φέτελ Ferrari +5.011
Μπότας Williams +46.422
Φερστάπεν Red Bull +53.020
Ρόσμπεργκ Mercedes +62.093
Ραϊκόνεν Ferrari +63.017
Ρικιάρντο Red Bull +63.634
Χούλκενμπεργκ Force India +1 γύρο
Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso +1 γύρο
Πέρεζ Force India +1 γύρο
Αλόνσο McLaren +1 γύρο
Κβιάτ Toro Rosso +1 γύρο
Γκουτιέρεζ Haas +2 γύροι
Γκροζάν Haas +2 γύροι
Έρικσον Sauber +2 γύροι
Μάγκνουσεν Renault +2 γύροι
Βερλάιν Manor +2 γύροι
Νασρ Sauber +2 γύροι
Χαριάντο Manor +2 γύροι
Εγκατέλειψαν
Μάσα Williams 35ο γύρο
Πάλμερ Renault 16ο γύρο
Μπάτον McLaren 9ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 116
Χάμιλτον 107
Φέτελ 78
Ρικιάρντο 72
Ραϊκόνεν 69
Φερστάπεν 50
Μπότας 44
Μάσα 37
Πέρεζ 24
Κβιάτ 22
Γκροζάν 22
Αλόνσο 18
Χούλκενμπεργκ 18
Σάινθ Τζούνιορ 18
Μάγκνουσεν 6
Μπάτον 5
Φαντόρν 1
Γκουτιέρεζ 0
Πάλμερ 0
Έρικσον 0
Βερλάιν 0
Νασρ 0
Χαριάντο 0
Βαθμολογία κατασκευαστών
Mercedes 223
Ferrari 147
Red Bull 130
Williams 81
Force India 42
Toro Rosso 32
McLaren 24
Haas 22
Renault 6
Sauber 0
Manor 0
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!