Formula1 και Heineken πάνε μαζί! (pics)

Νίκος Τσιώκος
Formula1 και Heineken πάνε μαζί! (pics)
Η διοίκηση της Formula1 ήρθε σε συμφωνία με τη Heineken, με τη γνωστή εταιρεία ζυθοποιίας να γίνεται ο παγκόσμιος συνεργάτης της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Τι καλύτερο από το να παρακολουθείς Formula1 και να απολαμβάνεις την μπύρα σου; Η συμφωνία με τη Heineken είναι γεγονός, με τη γνωστή εταιρεία ζυθοποιίας να γίνεται ο παγκόσμιος συνεργάτης του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ παγκοσμίως, όπως παρουσιάστηκε την Πέμπτη στην πίστα «Ζιλ Βιλνέβ», όπου θα διεξαχθεί το Γκραν Πρι του Καναδά.

Μάλιστα, από το 2017, θα αποτελεί το επίσημο συνεργάτη τριών Γκραν Πρι, τα οποία δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, ενώ θα είναι παρούσα και σε διάφορα events. Ωστόσο, δε θα φαίνεται πουθενά στα μονοθέσια, ενώ θα ξεκινήσει τις καμπάνιες «Άνοιξε τον Κόσμο σου» και «Αν Οδηγείς, Ποτέ μην Πίνεις». «Η Formula1 είναι παραπάνω από έναν αγώνα.

Είναι ένα παγκόσμιο γεγονός. Η F1 εκπροσωπεί μία μοναδική ευκαιρία για τη Heineken να παντρέψει τους υπάρχοντες καταναλωτές με τις σημαντικές μεγάλες αγορές. Η F1 μοιράζει σε τρεις συγκεκριμένους τομείς, δυνατές εμπορικές ευκαιρίες, επέκταση της πλατφόρμας μας με νέους και πρωτότυπους τρόπους και δίνει τη δυνατότητα για μεταγραφές μεταξύ της F1 και των εργαζομένων μας.

Αυτή η συνεργασία συμπληρώνει τις υπάρχουσες πλατφόρμες μας παγκοσμίως, δίνοντας τη δυνατότητα σ' εμάς να φτάσουμε τους υψηλούς αριθμούς της F1 και τους 400 εκατομμύρια τηλεθεατές κάθε χρόνο. Η εγγύση των μακροχρόνιων και πετυχημένων συνεργασιών με το Τσάμπιονς Λιγκ, το Παγκόσμιο Κύπελλο Ράγκμπι και το franchise του Τζέιμς Μποντ δείχνει το πάθος μας να ενθουσιάσουμε τους καταναλωτές μας.

Θα φέρουμε αυτό το πάθος στη Formula1», είπε ο ανώτερος διευθυντής της Global Heineken, Τζιανλούκα ντι Τόντο. «Η Heineken είναι πρώτη εταιρεία διεθνώς μαζί με τεράστια φήμη για την αγορά πρώτης τάξης. Είμαι πολύ χαρούμενος που τους καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Formula1 και ανυπομονούμε για την κλίμακα και την ποιότητα της δράσης τους εντός και εκτός event της F1.

Απολαμβάνουμε και οι δύο πλευρές την πρωτοτυπία και την επιχειρηματικότητα και ελπίζω ότι αυτή είναι η αρχή μίας μακροχρόνιας και ξεχωριστής συνεργασίας. Όταν θα πίνω μπύρα, θα είμαι πάντα χαρούμενος με μία Heineken», δήλωσε, από τη μεριά του, ο ισχυρός άνδρας του σπορ, Μπέρνι Έκλεστοουν. Τέλος, ο 85χρονος αναφέρθηκε και στις καμπάνιες που θα φέρει στο... φως η Heineken.

«Πριν από λίγο καιρό, ξεκίνησα την καμπάνια ''Σκέψου Πριν Οδηγήσεις σε εκδήλωση της F1. Είμαι χαρούμενος που αυτή η σημαντική πρωτοβουλία τώρα έχει δυνατή στήριξη από τη Heineken μέσω της καμπάνιας της ''Αν Οδηγείς, Ποτέ Μην Πίνεις. Τώρα θα αναπτύξουμε και θα ενισχύσουμε αυτά τα μηνύματα με τρόπο που αντανακλούν στην προσωπικότητα και τις αξίες της Heineken».

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!