E-Class Estate, η χαρά του οικογενειάρχη

Γιώργος Βαρίνος
E-Class Estate, η χαρά του οικογενειάρχη
Με τεράστιο χώρο αποσκευών, κορυφαία άνεση, εντυπωσιακή πολυτέλεια και τεχνολογία αιχμής, η στέισον έκδοση της νέας Mercedes E-Class είναι γεγονός.

Κομψή και ταυτόχρονα εξαιρετικά πρακτική. Μια λιμουζίνα εξαιρετικής πολυτέλειας με χώρους για όλη την οικογένεια ή για τις πιο ακραίες ανάγκες μεταφοράς εξοπλισμού. Αυτό που καθορίζει τη διαφορετικότητα της νέα Mercedes E-Class Estate είναι η δυνατότητά της να μεταμορφώνεται εξυπηρετώντας μια τεράστια γκάμα αναγκών.

Το κυριότερο highlight του νέου μοντέλου σε σχέση με την τετράθυρη έκδοση, είναι φυσικά ο μεγάλος και εξαιρετικά πρακτικός, χάρη στη μεγάλη πίσω πέμπτη πόρτα, χώρος αποσκευών με όγκο 670 λίτρων, ο οποίος μπορεί να επεκταθεί έως και τα 1.820.

Ιδιαίτερα εξυπηρετικό στη φόρτωση είναι το αυτόματο άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών που διαθέτει ακόμα και λειτουργία «χωρίς χέρια», με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.

Το πίσω κάθισμα διπλώνει σε τρία διαφορετικά τμήματα με λόγο 40:20:40 και αποκαλύπτει έναν αχανή διαθέσιμο χώρο στον οποίο μπορεί να συνδυαστεί η μεταφορά τόσο επιβατών, όσο και ογκωδών αποσκευών.

Φυσικά το εσωτερικό από τα πίσω καθίσματα και εμπρός δεν έχει αλλάξει σε σχέση με την τετράθυρη E-Class που γνωρίζουμε, με τις μεγάλες ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό να παίζουν το ρόλο του πίνακα οργάνων και του infotainment αντίστοιχα.

Ανάλογα πλουσιοπάροχος με της σεντάν έκδοσης είναι και ο εξοπλισμός, με μια όμως σημαντική προσθήκη: η πίσω ανάρτηση της estate έχει σύστημα που διατηρεί σταθερό το ύψος της, άσχετα από το βάρος που μεταφέρει, το οποίο ανάλογα με την έκδοση μπορεί να ξεπεράσει τα 700 κιλά. Φυσικά και εδώ, προαιρετικά, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης της πνευματικής ανάρτησης Air Body Control η οποία απογειώνει κυρίως την άνεση.

Σε πρώτη φάση το μεγάλο station μοντέλο θα διατίθεται με τους δύο δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel, που αποδίδουν 184 και 194 ίππους αντίστοιχα. Προ το τέλος του έτους θα προστεθούν και τα υπόλοιπα μηχανικά σύνολα, 2.0, 3.0 και 3.5 λίτρων με ισχύ έως και 258 ίππους. Κορυφαία έκδοση στη γκάμα θα είναι η AMG E43 4Matic, η οποία με τον τρίλιτρο V6 κινητήρα αποδίδει 401 ίππους. Στο μέλλον αναμένουμε και την AMG Ε63 με ισχύ περίπου 600 ίππων, ωστόσο προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι επίσημο.

Τα μηχανικά σύνολα της E-Class Estate συνοδεύονται από το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων , ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς εκτός της έκδοσης Ε400, η οποία, όπως και η AMG E43, συνδυάζεται με την τετρακίνηση 4Matic.

Όλα τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης και ημι-αυτόνομης λειτουργίας του εξοπλισμού της τετράθυρης Ε έχουν φυσικά περάσει και στην Estate, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό της υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης αναμονών στα πίσω καθίσματα για τοποθέτηση και σύνδεση iPad, ώστε να κρατιούνται απασχολημένοι ευχάριστα και δημιουργικά οι μικροί επιβάτες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!