Νιώθουν πίεση από τους αντιπάλους στη Mercedes

Νίκος Τσιώκος
Νιώθουν πίεση από τους αντιπάλους στη Mercedes
Στη Mercedes νιώθουν πίεση από τους αντιπάλους τους, αν και είναι εκ νέου ένα βήμα πιο μπροστά, καθώς συμφωνούν ότι έχουν μειωθεί οι διαφορές.

Μπορεί και φέτος να είναι ένα βήμα πιο μπροστά, όμως στη Mercedes νιώθουν πίεση από τους αντιπάλους τους, όπως τόνισε ο Τότο Βολφ. Ο ισχυρός άνδρας των «ασημί βελών» ξεκαθάρισε πως υπάρχει περιθώριο για βελτίωση και ότι έχουμε μία μάχη διαρκείας με το να έχει ένα προβάδισμα η ομάδα του. «Το έχω πει αυτό πολλές φορές, δεν έχουμε περιθώριο για ανάσα σε αυτό το πρωτάθλημα.

Το να διατηρούμε ένα προβάδισμα είναι μία συνεχής μάχη και η πίεση γίνεται μεγαλύτερη. Αυτή η απρόβλεπτη σεζόν είναι ωραία για το άθλημα και δείχνει ότι η Formula1 είναι ζωντανή. Όμως, εμείς ως ομάδα έχουμε δουλειά να κάνουμε. Υπάρχει περιθώριο για βελτίωση στην αξιοπιστία μας, αλλά η πίεση για περαιτέρω απόδοσης έχει γίνει εξίσου σημαντική.

Είδαμε την 50ή νίκη για τα ασημί βέλη στο Μόντε Κάρλο, που είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Αν χτίσουμε στη μακροχρόνια επιτυχία, θα βάλουμε τη Mercedes μαζί με τα εικονικά ονόματα του αθλήματος, θα πρέπει να πιέσουμε πιο σκληρά από ποτέ», ανέφερε ο Βολφ. Άλλωστε, έχει δύο φορές τη Red Bull να την απειλεί και τη Ferrari να έχει κλείσει την ψαλίδα, παρά τα όποια προβλήματα έχει να αντιμετωπίσει.

Με τον Γερμανό συμφώνησε και ο Πάντι Λόου, ο οποίος μίλησε και για την πρόκληση του Καναδά. «Φύγαμε από το Μονακό χαρούμενοι που κερδίσαμε εκεί για τέταρτη σερί χρονιά, αλλά όχι πλήρως ικανοποιημένοι, μετά από ένα δύσκολο απόγευμα για τον Νίκο (Ρόσμπεργκ). Κάναμε μεγάλη προσπάθεια στο να κατανοήσουμε γιατί έγινε αυτό και έχουμε μερικές ιδέες για τους επόμενους αγώνες.

Το Μόντρεαλ είναι μία ασυνήθιστη πίστα με πολλές στροφές χαμηλής ταχύτητας σε συνδυασμό με έναν καλό αριθμό ευθειών. Είναι πολύ απαιτητική τόσο στη μονάδα ισχύος όσο και στα φρένα. Είναι επίσης αυστηρή από πλευράς ελαστικών. Θα δούμε τη δεύτερη εμφάνιση της πάρα πολύ μαλακής γόμας (ultrasoft) αυτό το Σαββατοκύριακο, που σημαίνει μία αξιοσημείωτη πτώση στους χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές σε σχέση με το 2015.

Ωστόσο, η πίστα είναι πιο επιθετική από το Μονακό στα ελαστικά, οπότε το να καταλάβουμε πώς θα χρησιμοποιήσουμε καλύτερα την πάρα πολύ μαλακή γόμα στον αγώνα θα είναι μία από τις βασικές προκλήσεις», είπε ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!