Astra και Mokka ανεβάζουν την Opel

Γιώργος Βαρίνος
Astra και Mokka ανεβάζουν την Opel
Η επιτυχία των νέων μοντέλων της γερμανικής εταιρείας σηματοδοτεί τη συνεχή άνοδό της στην τεράστια γερμανική αγορά.

Ανοδική ήταν το Μάιο η γερμανική αγορά, ωστόσο η Opel πέτυχε υπερδιπλάσιο ρυθμό αύξησης των πωλήσεών της. Συγκεκριμένα 26% περισσότερα αυτοκίνητα το Μάιο, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015, διέθεσε η Opel, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό τους στα 21.260. Με αυτό το δεδομένο, το μερίδιο της Opel αυξήθηκε πάνω από 0,8 ποσοστιαίες μονάδες, ξεπερνώντας το 7,4%.

Το φαινόμενο ωστόσο δεν είναι παροδικό, καθώς με πωλήσεις σχεδόν 103.000 επιβατικών αυτοκινήτων, η Opel πέτυχε αύξηση περίπου 13.250 μονάδων (15%) το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου. Το ίδιο διάστημα, το ποσοστό ανόδου της μάρκας ήταν υπερδιπλάσιο από τη συνολική Γερμανική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε πάνω από 0,5 ποσοστιαίες μονάδες, αγγίζοντας το 7,4% που είναι το καλύτερο αποτέλεσμα αυτής της περιόδου μέσα σε μία πενταετία.

Το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016”, το νέο Opel Astra, συνετέλεσε και πάλι ουσιαστικά σε αυτό το αποτέλεσμα. Μέχρι τώρα από την αρχή της χρονιάς έχουν πουληθεί πάνω από 26.600 Astra – αύξηση περίπου 30% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ταυτόχρονα, οι πωλήσεις του Opel Mokka αυξήθηκαν σχεδόν κατά 40% μόνο το Μάιο, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην κατάταξη μηνιαίων πωλήσεων και πρώτου πενταμήνου του 2016 στην κατηγορία Β, αυτή των μικρών SUV.

«Το μέλλον συνεχίζει να διαγράφεται ευνοϊκό για την Opel. Είμαι σίγουρος ότι τα νέα μοντέλα μας θα δώσουν πρόσθετη ώθηση στις πωλήσεις μας. Ιδιαίτερα λόγω του ότι το νέο Opel Mokka X διατίθεται για παραγγελία στη Γερμανία από τις αρχές της εβδομάδας» δήλωσε ο Γιούργκεν Κέλερ, Εκτελεστικός Διευθυντής Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Aftersales της Opel στη Γερμανία.

Η επιτυχία της Opel δεν σταματά στα γερμανικά σύνορα, καθώς και στη χώρα μας έχει κατακτήσει μερίδιο που ξεπερνά το 9% για το πεντάμηνο Ιανουάριος – Μάιος 2016. «Στην πολύ καλή πορεία της Opel, αιχμή του δόρατος είναι το Νέο Astra, το οποίο οδηγεί την κούρσα στην κατηγορία του, τόσο στις πωλήσεις προς ιδιώτες, όσο και σε αυτές προς εταιρικούς πελάτες, τεκμηριώνοντας με αυτόν τον τρόπο την καθολική αποδοχή του Αυτοκινήτου της Χρονιάς του 2016 από το Ελληνικό αγοραστικό κοινό», δήλωσε ο Τάσος Αραμπατζής, Διευθυντής Μάρκετινγκ της GM Hellas.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!