«Όσκαρ» και πάλι για τον EcoBoost της Ford

«Όσκαρ» και πάλι για τον EcoBoost της Ford

Το μικρό χιλιάρι μηχανικό σύνολο της Μπλε Οβάλ εταιρείας «σαρώνει» όλα τα βραβεία, αφού κέρδισε πέμπτη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο του καλύτερου κινητήρα της κατηγορίας του! 

«Όσκαρ» και πάλι για τον EcoBoost της Ford

Η Ford πέτυχε «διάνα» με τον EcoBoost, ο οποίος εκτός από την εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού, παίρνει άριστα και στις διακρίσεις! Για το έτος 2016, το χιλιάρι μοτέρ κέρδισε τον τίτλο του καλύτερου κινητήρα της κατηγορίας, κάτι που δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Ο ίδιος τίτλος του έχει απονεμηθεί άλλες δύο φορές, ενώ κατέχει και δύο ίδια βραβεία για τον καλύτερο νέο κινητήρα! Η επιτροπή που ψηφίζει για τα αποτελέσματα αποτελείται από 65 δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου, από 31 χώρες.

Ο 1.0L EcoBoost που διατίθεται σε εκδόσεις 100, 125 και 140 ίππων, ακόμα και 180 ίππων στην έκδοση ράλι Ford Fiesta R2 και χρησιμοποιείται σε 72 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι κάθε χρόνο από το λανσάρισμά του ψηφίζεται νικητής στην κατηγορία του. Φέτος, ήταν ο επικρατέστερος από 32 κινητήρες του ανταγωνισμού, 19 περισσότερους από τον ανταγωνισμό του 2012. Το σημαντικό είναι ότι το 2015 αυξήθηκαν οι διεκδικητές του τίτλου με την κατηγορία κάτω των 1.000 κυβικών εκατοστών να κατακλύζεται από υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες άμεσου ψεκασμού που φέρουν την υπογραφή παγκόσμιων κατασκευαστών αυτοκινήτων. Το 2014 μάλιστα, ο 1.0L EcoBoost έγινε ο πρώτος κινητήρας που απέσπασε τον τίτλο “Διεθνής Κινητήρα της Χρονιάς” για τρίτη συνεχή χρονιά!

Στην έκδοση 140 ίππων, ο κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος – κυβισμού από μία Bugatti Veyron. Μία Formula Ford με προδιαγραφές δρόμου που εφοδιάζεται με μία έκδοση 205 PS ίππων του κινητήρα, έκανε το γύρο του διάσημου σιρκουί του Nürburgring (Γερμανία), σε 7 λεπτά και 22 δεύτερα. Μία επίδοση που την έφερε μπροστά από υπεραυτοκίνητα όπως οι Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo και Pagani Zonda 600+ ίππων. Έντεκα μοντέλα, ανάμεσά τους τα Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand CMAX, Tourneo & Transit Connect, Tourneo & Transit Courier, και Mondeo διατίθενται στην Ευρώπη με τον βραβευμένο κινητήρα. Το ένα στα πέντε νέα Ford που πωλήθηκαν στην Ευρώπη το 2015 είχε το χιλιάρη κινητήρα – και μάλιστα σχεδόν τα δύο στα πέντε Fiesta. 

Η τεχνολογία των βενζινοκινητήρων Ford EcoBoost εφαρμόζεται τώρα στο νεότερο, μικρό diesel της μάρκας, τον 2.0-litre EcoBlue που λανσαρίστηκε στο Ford Transit νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Χρησιμοποιώντας υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας, άμεσο ψεκασμό υψηλής πίεσης, ενσωματωμένο σύστημα πολλαπλής εισαγωγής, εμβαπτιζόμενο σε λάδι ιμάντα εκκεντροφόρων (belt-in- oil) και άλλα υλικά που μειώνουν τις τριβές προσφέρει 13% αύξηση στην απόδοση καυσίμου και 20% περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές. Σε όλο τον κόσμο, η γκάμα ισχυρών αλλά αποδοτικών κινητήρων EcoBoost της Ford περιλαμβάνει τους 1.5L, 1.6L, 2.0L και 2.3L τετρακύλινδρους κινητήρες, και τους 2.7L και 3.5L V6. Ο τελευταίος κινεί το Ford GT που θα τρέξει στο Le Mans στο τέλος του μήνα.

Best of internet