Τι νέα από την BMW 3 GT;

Γιώργος Βαρίνος
Τι νέα από την BMW 3 GT;
Ένα χρόνο μετά τη μικρή ανανέωση της σειράς 3, ήρθε η ώρα και της έκδοσης GT φροντίσει την εμφάνισή της και όχι μόνο.

Η αισθητική και μηχανολογική ανανέωση για τη μεγαλύτερη έκδοση της σειράς 3, της GT, ήταν θέμα χρόνου, συγκεκριμένα ενός.

Το καλοκαίρι φέρνει μαζί του σημαντικές αλλαγές για την μήκους 4,824 μέτρων 3 GT, που είναι με διαφορά η μεγαλύτερη σε μήκος και μεταξόνιο BMW 3, με χώρο αποσκευών 520 λίτρων.

Η GT συνδυάζει το σπορ χαρακτήρα ενός κουπέ, την πρακτικότητα ενός station και το κύρος ενός τετράθυρου αμαξώματος, σε ένα ιδιαίτερο υβρίδιο με στόχο, όπως και το όνομά του αποκαλύπτει, την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Με περίπου 20 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς, η GT διαθέτει πραγματικά πενταθέσιο εσωτερικό και χαρακτηριστική άνεση για όλους τους επιβάτες.

Στη φετινή, ανανεωμένη εκδοχή της, βλέπουμε τα νέα φωτιστικά σώματα -τα οποία είναι led στο βασικό εξοπλισμό- και τους προφυλακτήρες, να προσπαθούν να μειώσουν το μεγάλο πίσω όγκο του μοντέλου και να εξασφαλίσουν μια πιο σπορ εμφάνιση. Η αύξηση του μεταξονίου κατά 11 περίπου εκατοστά ωφέλησε σημαντικά το χώρο των επιβατών, ενώ η αύξηση του ύψους της θέσης οδήγησης κατά 5 περίπου εκατοστά εξασφαλίζει άψογη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις.

Στα μηχανικά μέρη, η GT έκδοση δεν διαθέτει τους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης της απλής 3, έτσι οι επιλογές είναι τρείς, με μικρότερους τους τετρακύλινδρους κινητήρες των 2.0 λίτρων με ισχύ 184 ίππων και 252 ίππων και μεγαλύτερο τον εξακύλινδρο τρίλιτρο με ισχύ 326 ίππων.

Στους diesel κινητήρες οι επιλογές είναι περισσότερες, πέντε συνολικά, που ξεκινούν από τα 2.0 λίτρα και τους 150 ίππους και φτάνουν στα 3.0 λίτρα και τους 313 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, ενώ τα κιβώτια ταχυτήτων είναι χειροκίνητα έξι σχέσεων σε λίγες εκδόσεις και αυτόματα 8 σχέσεων ως βασικός εξοπλισμός στις περισσότερες.

Όλοι οι κινητήρες είναι φυσικά Euro6 και με μειωμένη κατανάλωση, που ξεκινά από το 4,5% και φτάνει έως το 13,8%, παρά την αύξηση της ισχύος και της ροπής σε όλα τα σύνολα.

Εσωτερικά οι αλλαγές έχουν να κάνουν κυρίως με το νέο σύστημα infotainment και φυσικά με χρώματα και υλικά, ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού είναι τρία, τα Sport, Luxury και M. Οι πωλήσεις της ανανεωμένης 3 GT θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι σε τιμές ανάλογες αυτών του απερχόμενου μοντέλου.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!