Αυτή είναι η λιμουζίνα των... φτωχών

Αυτή είναι η λιμουζίνα των... φτωχών
Το νέο Lada Vesta παρουσιάστηκε και σε έκδοση με μακρύτερο μεταξόνιο, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλους χώρους στο πίσω κάθισμα και τον άτυπο τίτλο ενός... προεδρικού αυτοκινήτου για χαμηλά βαλάντια!

Με το Vesta, η Lada έκανε ένα βήμα εμπρός και παρουσίασε κάτι σύγχρονο, συγκριτικά με το πρόσφατο παρελθόν της. Πολυτελές πάντως, δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σε καμία περίπτωση, όμως η νέα έκδοση με το μακρύτερο μεταξόνιο θέλει να πάρει τον τίτλο της φθηνότερης λιμουζίνας! Ο Στιβ Μάτιν, πρώην σχεδιαστής της Mercedes-Benz και της Volvo επιμελήθηκε το αισθητικό κομμάτι, ώστε τα 250 χιλιοστά που προστέθηκαν στο μήκος του (συνολικό μήκος 4.660 χλστ) να «δέσουν» αρμονικά με το αμάξωμα. Στο πίσω μέρος, το παραδοσιακό τριθέσιο κάθισμα που συναντάμε συνήθως έδωσε τη θέση του σε δύο ανεξάρτητα, που χωρίζονται από μια κεντρική κονσόλα και μάλιστα, είναι θερμαινόμενα!

Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατά τους κατά 200 χιλιοστά (μεταξόνιο 2.885 χλστ), ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει αρκετά σύγχρονα στοιχεία όπως ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, δερμάτινα καθίσματα και αισθητήρες παρκαρίσματος! Τα σύνολα που θα το κινούν δεν έχουν γίνει γνωστά, όμως δεν θα έπρεπε να περιμένουμε κάτι μεγαλύτερο από 1.6 ή 1.8 λίτρα, που μάλλον θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μοντέλο ονομάζεται Lada Vesta Signature και προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί αν θα βγει τελικά στην παραγωγή, με μόλις 10 αυτοκίνητα δοκιμών να έχουν κατασκευαστεί. Πάντως, δεν θα είναι ένα αυτοκίνητο που θα παίξει το ρόλο της... πρώτης λιμουζίνας νέων Ρώσων επιχειρηματιών, καθώς θα μπορούσε να προτιμηθεί από πολλούς που θέλουν επιπλέον χώρους για τους πίσω επιβάτες και δεν έχουν την οικονομική άνεση για την επιλογή ενός μεγάλου σεντάν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!