Η δεύτερη νίκη του Χάμιλτον στο Μονακό και η... κατάρα του Φερστάπεν

Η δεύτερη νίκη του Χάμιλτον στο Μονακό και η... κατάρα του Φερστάπεν

Την πρώτη νίκη του στη σεζόν, δεύτερη στο Μονακό και 44η στην καριέρα του πανηγύρισε ο Λιούις Χάμιλτον στον αγώνα που εξελίσσεται σε... κατάρα για τον Μαξ Φερστάπεν. Πρώτη φορά στην ιστορία η εκκίνηση υπό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Η δεύτερη νίκη του Χάμιλτον στο Μονακό και η... κατάρα του Φερστάπεν

Το Γκραν Πρι του Μονακό αποτελεί παρελθόν, με τον Λιούις Χάμιλτον να καταφέρνει στον πέμπτο αγώνα της χρονιάς να πανηγυρίσει την πρώτη νίκη φέτος, η οποία ήταν η δεύτερη στο Πριγκιπάτο και η 44η συνολικά στην καριέρα του.

Στον αντίποδα ο Νίκο Ρόσμπεργκ είχε το χειρότερο αποτέλεσμα, μετά την Ουγγαρία, και είδε τον ομόσταυλό του να μειώνει τη διαφορά στη βαθμολογία, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι ο Βρετανός πέρασε τον Άιρτον Σένα στη λίστα όλων των εποχών με τους πιλότους που έχουν οδηγήσει την κούρσα για τουλάχιστον έναν γύρο.

Όλα αυτά σ' έναν αγώνα, που εξελίσσεται σε... κατάρα για τον Μαξ Φερστάπεν, αφού ο Ολλανδός εγκατέλειψε και φέτος, παρά τις εκπληκτικές του προσπεράσεις. Από εκεί και πέρα, προέκυψε κι ένα άκρως ενδιαφέρον στατιστικό, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία η εκκίνηση του αγώνα του Μόντε Κάρλο δόθηκε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Αναλυτικά τα στατιστικά του Μονακό

Δεύτερη νίκη στο Μονακό για τον Λιούις Χάμιλτον, που έφτασε τις 44 νίκες καριέρας. Επίση, ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου χωρίς να εκκινήσει από την pole position, κάτι που έχει γίνει μόνο τρεις φορές την τελευταία δεκαετία.

Ο Βρετανός έμεινε χωρίς νίκη για 8 αγώνες και διατήρησε το ρεκόρ αγώνων χωρίς να έχει ανέβει ούτε μία φορά στο υψηλότερο σκαλί του πόντιουμ, αφού αυτό σταμάτησε στους 10. Επίσης, συνεχίζει το σερί του να κερδίζει τουλάχιστον ένα Γκραν Πρι κάθε σεζόν που συμμετέχει, αφού το έχει πράξει αυτό κάθε χρόνο από το 2007 που έχει μπει στη Formula1.

Στο Μόντε Κάρλο ο πιλότος της Mercedes οδήγησε την κούρσα για 87ο αγώνα και ξεπέρασε τον Άιρτον Σένα στη λίστα όλων των εποχών. Πλέον, μόνο ο Μίκαελ Σουμάχερ (142) έχει περισσότερους αγώνες, στους οποίους οδήγησε την κούρσα για έναν τουλάχιστον γύρο.

Πρώτη pole position καριέρας για τον Ρικιάρντο, πρώτο πόντιουμ στη σεζόν, ενώ για τον Αυστραλό η δεύτερη θέση ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα που έχει στο Πριγκιπάτο. Επίσης, ήταν η μόλις δεύτερη φορά στην καριέρα του που τερμάτισε δεύτερος.

Πρώτο βάθρο για τον Σέρχιο Πέρεζ στο Μονακό, αφού τερμάτισε τρίτος. Ο Μεξικανός ανέβηκε στο πόντιουμ για έκτη φορά στην καριέρα του και τρίτη με τη Force India, καθώς οι άλλες τρεις παρουσίες ήταν με τη Sauber.

Καλός σε γενικές γραμμές ο αγώνας για τη Force India, με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ να περνάει τον Νίκο Ρόσμπεργκ στον τελευταίο γύρο και να τερματίζει έκτος. Πρώτοι βαθμοί για τον Γερμανό στη σεζόν στον πέμπτο αγώνα της χρονιάς.

Όσον αφορά τον πρώτοπόρο της βαθμολογίας, Ρόσμπεργκ, η έβδομη θέση ήταν το χειρότερο αποτέλεσμά του μετά την όγδοη στον περσινό αγώνα στην Ουγγαρία. Έκτοτε μέτρησε 7 νίκες, οι οποίες ήταν σερί, 10 παρουσίες στο βάθρο, με τις υπόλοιπες τρεις να είναι απ' τη δεύτερη θέση, 1 τέταρτη θέση και 3 εγκαταλείψεις.

Επίσης, ο Γερμανός έμεινε μακριά από το βάθρο για δύο συνεχόμενους αγώνες. Κάτι που έχει να συμβεί από το 2015, όταν είχε εγκαταλείψει στην Ιταλία και ήρθε δεύτερος στη Σιγκαπούρη.

50 χρόνια στη Formula1 για τη McLaren και η ομάδα του Γουόκινγκ το γιόρτασε με τον δεύτερο διπλό τερματισμό στους βαθμούς στη σεζόν. Πέμπτος ο Φερνάντο Αλόνσο στο καλύτερο αποτέλεσμα από πέρυσι στην Ουγγαρία, όπου και πάλι είχε δει την καρό σημαία από την πέμπτη θέση. Στην ένατη ο Τζένσον Μπάτον για δεύτερο σερί αγώνα.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Φελίπε Μάσα, με τον Βραζιλιάνο να είναι τώρα ο μοναδικός που έχει τερματίσει εντός των βαθμών σε κάθε αγώνα της σεζόν. Ο Βαλτέρι Μπότας ήρθε 12ος και γι' αυτό, πλέον, καμία ομάδα δεν έχει δει αμφότερα τα μονοθέσιά της στους πόντους σε κάθε αγώνα της φετινής χρονιάς, αφού η Williams ήταν έως τώρα η μοναδική.

Δεν τον... πάει το Μονακό τον Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός είχε... deja vu του περσινού αγώνα στο Μόντε Κάρλο. Εκπληκτικές προσπεράσεις, αλλά ξανά εγκατάλειψη. Μάλιστα, φέτος κατέληξε τρεις φορές στον τοίχο σε ελεύθερες, κατατακτήριες δοκιμές και αγώνα.

Πρώτη διπλή εγκατάλειψη στη σεζόν για Sauber και Renault, με την ομάδα του Χίνβιλ μάλιστα να μην έχει πάρει ούτε βαθμό μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα. Μόλις 6 έχει αυτή του Ένστοουν στην επιστροφή της στη Formula1 με ιδιόκτητη ομάδα.

Τέλος, ένα στατιστικό που δεν το φαντάζεται κανείς. Για πρώτη φορά στην ιστορία ο αγώνας του Πριγκιπάτου εκκίνησε υπό το αυτοκίνητου ασφαλείας, το οποίο οδήγησε την κούρσα για οχτώ γύρους. Αυτό ήταν το καλύτερο δώρο για τον οδηγό του, Μπερντ Μεϊλάντερ, ο οποίος την Κυριακή (29/5) είχε γενέθλια, αφού συμπλήρωσε 45 χρόνια ζωής.

Best of internet