Με Halo το 2017 τα μονοθέσια

Με Halo το 2017 τα μονοθέσια
Σε συνάντησή της πριν το Γκραν Πρι στο Μονακό, η ομάδα εργασίας τεχνικών κανονισμών της F1 αποφάσισε να προκρίνει το Halo έναντι του Aeroscreen.

Προκαταρκτική συμφωνία για την καθιέρωση μιας τροποποιημένης έκδοσης του Halo για το 2017, επήλθε την προηγούμενη Παρασκευή.

Κατά τη διάρκεια συνάντησης στο Μονακό της ομάδας εργασίας τεχνικών κανονισμών της F1, η οποία αποτελείται από εκπροσώπους των ομάδων και τον τεχνικό διευθυντή Τσάρλι Γουάιτινγκ, υπήρξε καταρχήν συμφωνία για το ποια από τις δύο συστήματα προστασίας των οδηγών θα εισαχθεί την επόμενη σεζόν.

Αν και η ιδέα της Red Bull για το Aeroscreen υπήρξε πολύ δημοφιλής, το γεγονός ότι δεν είχε δοκιμαστεί εκτενώς όπως το Halo θεωρήθηκε το σημαντικότερο μειονέκτημα, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος απρόβλεπτων τεχνικών ζητημάτων που θα μπορούσαν να προκύψουν.

Από την άλλη πλευρά, το Aeroscreen παραμένει ως εναλλακτική πρόταση και η F1 θα συνεχίσει να το αξιολογεί με ένα πρόγραμμα δοκιμών, έτσι ώστε να μπορεί να προταθεί εκ νέου, αν αποδειχθεί ότι υπερτερεί του Halo, για χρήση το 2018.

Μετά τις δοκιμές του Halo από τη Ferrari κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Βαρκελώνη, το σύστημα εξελίχθηκε έτσι ώστε να είναι λιγότερο ογκώδες από το αρχικό. Το νέας σχεδίασης Halo, είναι πλέον έτοιμο για περαιτέρω δοκιμές.

Αυτές θα πραγματοποιηθούν την εβδομάδα μετά το ευρωπαϊκό Γκραν Πρι στο Μπακού τον Ιούνιο, για να αξιολογήσει η FIA αν η τροποποιημένη έκδοση μπορεί να είναι λειτουργική για το επόμενο έτος.

Μετά από αυτές τις δοκιμές, η επόμενη συνάντηση της ομάδας εργασίας τεχνικών κανονισμών αναμένεται πριν από το βρετανικό Γκραν Πρι τον Ιούλιο, όπου θα ληφθεί και η τελική απόφαση για την υιοθέτησή του.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!