Τα ατυχήματα του Μόντε Κάρλο (vids)

Τα ατυχήματα του Μόντε Κάρλο (vids)

Γκραν Πρι στο Μόντε Κάρλο χωρίς ατυχήματα δε γίνεται και η αλήθεια είναι ότι είχαμε πάρα πολλά τις τρεις ημέρες στις ελεύθερες δοκιμές, στις κατατακτήριες και στον αγώνα. Πιο... φιλικός με τον τοίχο ο Φερστάπεν!

Τα ατυχήματα του Μόντε Κάρλο (vids)

Όταν διεξάγεται το Γκραν Πρι του Μονακό κάθε χρόνο, είναι σίγουρο ότι θα έχουμε και τουλάχιστον ένα ατύχημα, καθώς είναι αυτό που διακρίνει το Μόντε Κάρλο. Στους δρόμους του Πριγκιπάτου οδηγείς πολύ οριακά και ένα λάθος μπορεί να σε στείλει στον τοίχο. Έτσι, στο φετινό GP δεν ήταν λίγα τα ατυχήματα που είχαμε εκεί, από την πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών μέχρι και τον αγώνα.

Μάλιστα, πιο... φιλικός με τον τοίχο ήταν ο Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος είχε... θέματα σε FP2, κατατακτήριες και αγώνα. Επίσης, «θύματα» του Μόντε Κάρλο έπεσαν και οι Τζόλιον Πάλμερ (δις), Φελίπε Μάσα, Τζένσον Μπάτον, Ρομάν Γκροζάν, Ρίο Χαριάντο, Κέβιν Μάγκνουσεν, Μάρκους Έρικσον, Φελίπε Νασρ, Ντανιίλ Κβιάτ, Κίμι Ραϊκόνεν. Ας δούμε, λοιπόν, τα ατυχήματα που έλαβαν χώρα στο Μονακό σε κάθε περίοδο ξεχωριστά.

FP1 Πέμπτη 26/5

 

«Η καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται», λέει ο ελληνικός λαός και αυτό ίσχυσε στην περίπτωση των ατυχημάτων στο Πριγκιπάτο. Στο FP1, λοιπόν, ο Μπάτον πάτησε ένα κάλυμμα που είχε φύγει από τις μπαριέρες και έσπασε την μπροστινή του πτέρυγα, ώστε να έχουμε κόκκινη σημαία τρία λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας.

 

Ακολούθησε ο Μάσα, ο οποίος δεν μπήκε καλά στη Ste Devote και προκάλεσε σοβαρή ζημιά στο αριστερό μέρος του μονοθεσίου του, με το οποίο χτύπησε στις μπαριέρες. Με το ίδιο μέρος της Renault χτύπησε και ο Πάλμερ στην Tabac, όπου έκανε λάθος, δίνοντας αρκετή δουλειά στους μηχανικούς του. Μάλιστα, λίγο έλειψε με το... καλημέρα να έχουμε και τέταρτο ατύχημα, αλλά ο Βαλτέρι Μπότας γλίτωσε από τις μπαριέρες στην έξοδο του τούνελ.

 

FP2 Πέμπτη 26/5

 

Στο FP2 πήρε σειρά ο Φέτελ, με τον Γερμανό αρχικά να χτυπάει στον τοίχο στη Mirabeau και εν συνεχεία να καταλήγει στον τοίχο στην έξοδο από τη Ste Devote με το πίσω αριστερό μέρος της Ferrari SF16-H. Από τη μεριά του, ο Γκροζάν έκοψε το σικέιν και κατέληξηε στις μπαριέρες, όπως και ο Χαριάντο, που το έπραξε με λίγο διαφορετικό τρόπο.

 

 

Έχασε πιο νωρίς τον έλεγχο του μονοθεσίου του, χτύπησε και στους δύο τοίχους και έκανε τετακέ για να κόψει το σικέιν. Πάντως, σε αυτή την περίοδο είχαμε τέσσερα ατυχήματα, αφού ενεπλάκη μία άλλη Renault, αυτή του Μάγκνουσεν, ο οποίος κατέληξε στον τοίχο στην τελευταία στροφή με την μπροστινή πτέρυγα.

 

FP3 Σάββατο 28/5

 

Η δράση συνεχίστηκε το Σάββατο και στο FP3 πήρε σειρά ο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός είχε εκφράσει την επιθυμία του να παραμείνει μακριά από τους τοίχους, όμως δεν τα κατάφερε. Στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών ο Ολλανδός δεν πήρε τόσο καλά τη Massenet, με αποτέλεσμα να χάσει το πίσω δεξί μέρος του μονοθεσίου του και να προκαλέσει ζημιά στην μπροστινή του πτέρυγα και πιθανόν στην ανάρτηση.

 

Όμως, μπόρεσε να φτάσει μέχρι τα πιτς. Ο δεύτερος του FP3 ήταν ο Πάλμερ, που είχε δεύτερο ατύχημα μέσα σε λίγες ώρες. Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του στην πισίνα, έκανε τετακέ και χτύπησε με δύναμη στις μπαριέρας με το πίσω μέρος, αλλά και αυτός κατέφερε να πάει στα πιτς.

Κατατακτήριες δοκιμές Σάββατο 28/5

Στις κατατακτήριες δοκιμές ευτυχώς είχαμε μόνο ένα ατύχημα, αυτό του Φερστάπεν, που ήταν το δεύτερο του 18χρονου στο Μονακό. Ο νικητής της Ισπανίας χτύπησε στον τοίχο στην πισίνα, γεγονός που τον άφησε με σπασμένη ανάρτηση στον μπροστινό δεξί τροχό του.

 

Ως συνέπεια, έφυγε ευθεία στα κερμπ και κατέληξε στον τοίχο στην έξοδο για να μπει τέλος στην προσπάθειά του από το Q1 και να εκκινήσει από το πιτ λέιν. Μάλιστα, το ατύχημά του έφερε τη δεύτερη κόκκινη σημαία στη διαδικασία (η πρώτη είχε έρθει λόγω του κινητήρα του Νασρ, που βγήκε off!).

Αγώνας Κυριακή 29/5

 

Επεισοδιακός ήταν ο αγώνες στο Μόντε Κάρλο, καθώς πέρα από μάχες, είχε επαφές και πολλά ατυχήματα. Ο Πάλμερ έκανε την αρχή, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα πιτς, καθώς έχασε τον έλεγχο της Renault στην ευθεία των πιτς για να τεθεί εκτός και να έχει το δεύτερο ατύχημά του στο Πριγκιπάτο.

 

Σειρά πήρε ο Ραϊκόνεν, ο οποίος γλίστρησε και χτύπησε στον τοίχο στη στροφή του ξενοδοχείου για να προχωρήσει με σπασμένη μπροστινή πτέρυγα μέχρι και το σικέιν, όπου εγκατέλειψε. Λίγο αργότερα τέθηκε εκτός και ο Κβιάτ, ύστερα από επαφή με τον Μάγκνουσεν στη Rascasse.

 

Ο Ρώσος δεν μπόρεσε να συνεχίσει, κάτι που έκανε ο Δανός, αλλά όχι για πολύ, αφού χτύπησε στον τοίχο στη Mirabeau, με αποτέλεσμα να έχει και αυτός το δεύτερο ατύχημά του στο Μόντε Κάρλο. Επόμενος ήταν ο Φερστάπεν, για τον οποίο... τρίτωσε το κακό! Φαίνεται ότι το Μονακό δεν... πάει τον Ολλανδό, καθώς και πέρυσι είχε εγκατάλειψη εκεί!

 

Ήταν εκπληκτικός κάνοντας πολλές προσπεράσεις (με τις οποίες έφτασε μέχρι και τη δέκατη θέση), ενώ εκκίνησε από το πιτ λέιν, αλλά στη στροφή του καζίνο γλίστρησε και χτύπησε στον τοίχο για το τρίτο ατύχημά του στους δρόμους του Μόντε Κάρλο.

Τελευταίο συμβάν στον αγώνα ήταν αυτό μεταξύ των δύο Sauber. Ο Έρικσον επιχείρησε να περάσει τον Νασρ στη Rascasse, όμως οι δυο τους είχαν επαφή, με τον Σουηδό να βάζει τέλος στον αγώνα αμφότερων, αφού υπήρξε ζημιά στα δύο μονοθέσια, και τον Βραζιλιάνο να απορεί με την κίνηση του ομόσταυλού του.

 

Μπόνους: Η γκάφα της Red Bull στο πιτ στοπ του Ρικιάρντο

Τέλος, ως... μπόνους θα αναφερθούμε και σ' ένα... ευτράπελο, που είδαμε στο Μόντε Κάρλο και το οποίο έκλεψε την παράσταση. Ο λόγος, φυσικά, για την γκάφα της Red Bull στο δεύτερο πιτ στοπ του Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο Αυστραλός μπήκε για την πολύ μαλακή γόμα, όμως οι μηχανικοί των «κόκκινων ταύρων» καθυστέρησαν πάρα πολύ. Μάλιστα, έβγαλαν ένα-ένα τα ελαστικά, με το πιτ στοπ να διαρκεί 13.6 δευτερόλεπτα, γεγονός που έκανε έξαλλο τον Ρικιάρντο.

 

Best of internet