Φιγουρίνι η μικρότερη Alfa Romeo

Φιγουρίνι η μικρότερη Alfa Romeo
Η Mito ανανεώνεται, γίνεται επιθετικότερη σχεδιαστικά και αποκτά μία εξαιρετικά οικονομική ντιζελοκίνητη έκδοση 95 ίππων, που χρειάζεται μόνον 3,4 λίτρα ανά 100 χλμ.
Η Alfa Romeo στέλνει στη μάχη το μικρότερο μοντέλο της με έναν νέο κινητήρα στη φαρέτρα του, αλλά και με πλουσιότερο εξοπλισμό και δυναμικότερο ντιζάιν. Έτσι γίνεται η MiTo σαφώς ελκυστικότερη και ανταγωνιστικότερη, οπότε ευελπιστεί σε αύξηση των πωλήσεών της. Η γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου ιταλικού μοντέλου συμπληρώθηκε με τον γνωστό τουρμποντίζελ του Gruppo, που είναι χωρητικότητας 1,3 λίτρων, αποδίδει 95 ίππους και αρκείται σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις σε 3,4 λίτρα καύσιμο ανά 100 χλμ. Στο πλαίσιο των σχεδιαστικών αλλαγών προβλέπονται πλέον μαύρες γρίλιες στη μάσκα, ενώ παρεμβάσεις έχουν γίνει στα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Επίσης στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου θα περιλαμβάνεται πλέον το νέο σύστημα πολυμέσων με χειριστήρια στο τιμόνι και σύνδεση Bluetooth. Προβλέπονται επίσης πλουσιότερες εκδόσεις με δερμάτινα καθίσματα, ζάντες αλουμινίου, πίσω αεροτομή, χρωμιωμένες εξατμίσεις και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ οι κινητήρες αποδίδουν από 78 έως 140 ίππους. Κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης MiTo είναι η Veloce με 170 ίππους ισχύ και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η δυνατότερη Alfa Romeo MiTo διατίθεται με πλήθος αξεσουάρ, όπως σπορ καθίσματα με επενδύσεις από αλκαντάρα και σπορ τιμόνι, ενισχυμένα φρένα της Brembo, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, κλπ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και καλούδια, όπως καθίσματα μπάκετ από ανθρακόνημα, διζωνικός κλιματισμός και γυάλινη, συρόμενη ηλιοροφή. Όσο για τις τιμές, αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!