Αναβαθμισμένο κινητήρα η Renault, pole position ο Ρικιάρντο (gTV)

ΠΡΩΤΗ POLE ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΥΣΤΡΑΛΟ

Αναβαθμισμένο κινητήρα η Renault, pole position ο Ρικιάρντο (gTV)

Η Renault προτίμησε να πάει με αναβαθμισμένο κινητήρα στο Μονακό και δικαιώθηκε! Πρώτη pole position για τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, με τους Ρόσμπεργκ, Χάμιλτον (αντιμετώπισε και πρόβλημα) να μένουν πίσω του. Ατυχήμα για Φερστάπεν.

Αναβαθμισμένο κινητήρα η Renault, pole position ο Ρικιάρντο (gTV)

Στη Renault έμειναν ικανοποιημένοι από τον αναβαθμισμένο κινητήρα, τον οποίο χρησιμοποίησαν στις δοκιμές της Βαρκελώνης, και αποφάσισαν να τον πάρουν μαζί τους στο Μονακό, επιλογή που τους δικαίωσε. Από τις δύο Red Bull ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν αυτός που είχε την αναβάθμιση στο μονοθέσιό του και με εκπληκτικό χρόνο στο Q3 κατέκτησε την παρθενική pole position της καριέρας του.

Μάλιστα, ούτε οι Mercedes δεν μπορούσαν να τον πιάσουν, με τον Νίκο Ρόσμπεργκ να προσπαθεί στον τελευταίο γύρο να βρεθεί μπροστά του, αλλά να μένει δεύτερος όντας 169 χιλιοστά πίσω από τον Αυστραλό. Από τη μεριά του, ο Λιούις Χάμιλτον αντιμετώπισε πρόβλημα στον κινητήρα του στην αρχή του Q3, με αποτέλεσμα οι μηχανικοί των «ασημί βελών» να σπρώξουν το μονοθέσιό του πίσω στο γκαράζ και να το λύσουν.

Αφού έγινε αυτό, ο Βρετανός βγήκε ξανά στην πίστα, όμως έκανε συνεχώς αργούς γύρους και επιχείρησε στην τελευταία του προσπάθεια να περάσει τον Ρικιάρντο. Ωστόσο, μάταια αφού ήταν πιο γρήγορος μόνο στο πρώτο και στο δεύτερο κομμάτι, ενώ στο τρίτο έχασε λίγο από τον Αυστραλό για να μείνει τρίτος στις κατατακτήριες δοκιμές του Μονακό. Τέταρτος ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, με τη Ferrari να υστερεί και πάλι σε απόδοση, γεγονός που έκανε έξαλλο τον Γερμανό.

Ακολούθησε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, με τον Κίμι Ραϊκόνεν να είναι ακόμα πιο πίσω στην έκτη θέση. Μάλιστα, ο Iceman θα εκκινήσει από την 11η, μετά την ποινή πέντε θέσεων που δέχτηκε λόγω αλλαγής κιβωτίου ταχυτήτων. Από εκεί και πέρα, σειρά πήραν οι Κάρλος Σάινθ, Σέρχιο Πέρεζ, Ντανιίλ Κβιάτ, με τον Φερνάντο Αλόνσο να συμπληρώνει την πρώτη δεκάδα.

Εκτός αυτής έμειναν οι Βαλτέρι Μπότας, Εστεμπάν Γκουτιέρεζ, Τζένσον Μπάτον, Φελίπε Μάσα, Ρομάν Γκροζάν, Κέβιν Μάγκνουσεν, ενώ από το Q1 αποκλείστηκαν οι Μάρκους Έρικσον Τζόλιον Πάλμερ, Ρίο Χαριάντο, Πασκάλ Βερλάιν, Μαξ Φερστάπεν, Φελίπε Νασρ.

Όσον αφορά τους δύο τελευταίους, ο Νασρ είδε τον κινητήρα του να... παραδίδει πνεύμα 16:03 πριν το φινάλε της πρώτης περιόδου για να έχουμε την πρώτη κόκκινη σημαία και διακοπή για 4 λεπτά, τη στιγμή που είχαμε και δεύτερη διακοπή για 5 λεπτά 6:34 πριν το τέλος του Q1, καθώς ο Φερστάπεν κατέληξε στον τοίχο.

Ο Ολλανδός χτύπησε στις μπαριέρες πριν το σικέιν στην πισίνα, με αποτέλεσμα να σπάσει την ανάρτηση στον δεξί μπροστά τροχό του μονοθεσίου του. Γι' αυτό και στην έξοδο του σικέιν κατέληξε στον τοίχο για να εγκαταλείψει από νωρίς την προσπάθειά του. Ωστόσο, οι δύο προαναφερθέντες θα τρέξουν κανονικά στον αγώνα, όπως αποφάσισαν οι αγωνοδίκες, παρά το γεγονός ότι δεν κάλυψαν το 107%.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Ρικιάρντο Red Bull 1:14.912 1:14.357 1:13.622 21 γύροι

Ρόσμπεργκ Mercedes 1:14.873 1:14.043 1:13.791 24 γύροι

Χάμιλτον Mercedes 1:14.826 1:14.056 1:13.942 21 γύροι

Φέτελ Ferrari 1:14.610 1:14.318 1:14.552 23 γύροι

Χούλκενμπεργκ Force India 1:15.333 1:14.989 1:14.726 25 γύροι

Ραϊκόνεν Ferrari 1:15.499 1:14.789 1:14.732 25 γύροι

Σάινθ Τζούνιορ Toro Rosso 1:15.467 1:14.805 1:14.749 23 γύροι

Πέρεζ Force India 1:15.328 1:14.937 1:14.902 28 γύροι

Κβιάτ Toro Rosso 1:15.384 1:14.794 1:15.273 23 γύροι

Αλόνσο McLaren 1:15.504 1:15.107 1:15.363 26 γύροι

Μπότας Williams 1:15.521 1:15.273 15 γύροι

Γκουτιέρεζ Haas 1:15.592 1:15.293 22 γύροι

Μπάτον McLaren 1:15.554 1:15.352 15 γύροι

Μάσα Williams 1:15.710 1:15.385 19 γύροι

Γκροζάν Haas 1:15.465 1:15.571 22 γύροι

Μάγκνουσεν Renault 1:16.253 1:16.058 22 γύροι

Έρικσον Sauber 1:16.299 12 γύροι

Πάλμερ Renault 1:16.586 12 γύροι

Χαριάντο Manor 1:17.295 12 γύροι

Βερλάιν Manor 1:17.452 12 γύροι

Q1 107%: 1:19.832

Φερστάπεν Red Bull 1:22.467 3 γύροι

Νασρ Sauber 1 γύρος

Best of internet