Πλούσιοι και φτωχαδάκια, σε F1 και Moto GP

Πλούσιοι και φτωχαδάκια, σε F1 και Moto GP

Πακτωλό χρημάτων αποκαλύπτουν τα συμβόλαια των πιλότων της F1 και των αναβατών του Moto GP, ωστόσο υπάρχουν και σημαντικές διαφορές μεταξύ τους.

Πλούσιοι και φτωχαδάκια, σε F1 και Moto GP

Από το star system των κορυφαίων πρωταθλημάτων σε αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα δεν λείπει τίποτα: τεράστια προβολή, πανέμορφες γυναίκες, εντυπωσιακά σκάφη και ιδιωτικά jet. O χορός των εκατομμυρίων, βλέπετε.

Ωστόσο, παρότι όλοι οι οδηγοί συναγωνίζονται στο ίδιο πρωτάθλημα, οι διαφορές των αμοιβών είναι χαοτικές. Εντοπίζουμε τις πιο σημαντικές από αυτές και σας τις παρουσιάζουμε.

Σεμπάστιαν Φέτελ, Ferrari

Μπορεί η Ferrari να κινείται ακόμα στη σκιά της Mercedes, δεν φείδεται όμως χρημάτων όταν ψάχνει για κορυφαίο οδηγό. Έτσι, για να τον αποσπάσει από την Red Bull, προσέφερε τριετές συμβόλαιο στον Φέτελ με αποδοχές  150.000.000 δολάρια σε μισθούς και bonus.

Λιούις Χάμιλτον, Mercedes

Ο Βρετανός 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον οδηγεί για τη Mercedes με το… βασικό μισθό των 31.000.000 δολαρίων το χρόνο, που μπορεί να αυξηθεί στα 40.000.000 με bonus θέσεων και κατάκτησης πρωταθλήματος –όπως το 2015.

Νίκο Ρόσμπεργκ, Mercedes

Το φαβορί για τον φετινό τίτλο της F1, ο Γερμανός Ρόσμπεργκ, αποδείχτηκε μια πολύ καλή επένδυση για την Mercedes. Χωρίς παγκόσμιο τίτλο στις αποσκευές του, της κόστισε σχετικά φτηνά, περίπου 18.000.000 δολάρια το χρόνο, με τριετή δέσμευση έως το 2017.

Μαξ Φερστάπεν – Red Bull

Όχι άδικα, ο νεότερος οδηγός που συμμετείχε ποτέ στην F1 και νεότερος νικητής αγώνα, ο 18χρονος Ολλανδός θεωρείται το επόμενο μεγάλο αστέρι. Μέχρι σήμερα, αμειβόταν από την ομάδα του με μόλις 512.000 δολάρια το χρόνο, λιγότερα ακόμα και από τον Ρώσο Κβιάτ, τον οποίο αντικατέστησε στο κάθισμα της Red Bull.

Βαλεντίνo Ρόσι, Yamaha

Ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους αθλητές παγκοσμίως και φαινόμενο διάρκειας και επιτυχιών στο MotoGP, παραμένει ανταγωνιστικός στα 37 χρόνια του και μετά την κατάκτηση 9 πρωταθλημάτων. Φυσικά και δεν θα μπορούσε παρά να είναι στην κορυφή των εσόδων, με απολαβές 12.000.000 δολάρια πλέον διαφόρων μπόνους.

Μαρκ Μάρκεζ, Honda

Μόλις 23 ετών ο Ισπανός αναβάτης, αλλά με τέσσερα πρωταθλήματα ήδη στο παλμαρές του, τα δύο στο MotoGP. Σίγουρα τον περιμένει ένα λαμπρό μέλλον, ταυτόχρονα όμως βιώνει και ένα χρυσό παρόν, καθώς αμείβεται με 10.000.000 δολάρια το χρόνο από τη Honda.

Χόρχε Λορένθο, Yamaha

Στη Yamaha που βρίσκεται σήμερα, ο Ισπανός πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κερδίζει 6.500.000 δολάρια το χρόνο. Ωστόσο, με βάση το νέο του συμβόλαιο που ξεκινά το 2017 με τη Ducati, ο μισθός του, σύμφωνα με πληροφορίες, ανεβαίνει στα 12.000.000 δολάρια το χρόνο. Κάτι που τον καθιστά τον καλύτερα αμειβόμενο αναβάτη μαζί με τον Ρόσι.

Μάβερικ Βινιάλες – Suzuki

Ο Ισπανός πρωταθλητής της κατηγορίας Moto2 το 2013 μεταπήδησε στο MotoGP με την ομάδα της Suzuki και από το 2017 θα τρέχει με τη Yamaha στο πλάι του Ρόσι. Ωστόσο, με τη σημερινή του ομάδα αρκείται στα 300.000 δολάρια ετησίως, παρότι στα χέρια του η μοτοσικλέτα της Suzuki έγινε ανταγωνιστική και είδε βάθρο το 2016. 

vettel.jpg

Το μεγαλύτερο συμβόλαιο στην F1 το έχει ο Γερμανός Φέτελ, καθώς η Ferrari τον πληρώνει 50.000.000 δολάρια το χρόνο.

hamilton.jpg

Λιούις Χάμιλτον, κερδίζει 40.000.000 δολάρια το χρόνο από την Mercedes.

rosberg.jpg

Πάει για πρωτάθλημα φέτος ο Ρόσμπεργκ με την Mercedes και ο ετήσιος μισθός του είναι μόλις... 18.000.000 δολάρια.

maxverstappen.jpg

Το επόμενο μεγάλο αστέρι της F1, o Φερστάπεν. Τσάμπα πράγμα για τη Red Bull, με απολαβές 512.000 δολάρια το χρόνο.

rossi_0.jpg

Το μεγάλο αστέρι των Moto GP, o Βαλεντίνο Ρόσι, λαμβάνει 12.000.000 δολάρια από τη Yamaha. Σε βάθος χρόνου, είναι με διαφορά ο πλουσιότερος αναβάτης.

marc_marquez_0.jpg

Ο Μάρκ Μάρκεζ κερδίζει από την Honda 10.000.000 δολάρια το χρόνο και έχει πολύ μέλλον μπροστά του.

jorge-lorenzo-contract-yamaha.jpg

O Λορένθο αμείβεται με 6.500.000 δολάρια από τη Yamaha. Περίπου τα διπλά θα πάρει από την Ducati, το 2017.

vinales.jpg

Θα λάμψει στο μέλλον ο Βινιάλες, ειδικά με την Yamaha στην οποία πάει το 2017. Με τη Suzuki όμως αρκείται σε 300.000 δολάρια το χρόνο.

Best of internet