Πλούσιοι και φτωχαδάκια, σε F1 και Moto GP
Από το star system των κορυφαίων πρωταθλημάτων σε αυτοκίνητο και μοτοσικλέτα δεν λείπει τίποτα: τεράστια προβολή, πανέμορφες γυναίκες, εντυπωσιακά σκάφη και ιδιωτικά jet. O χορός των εκατομμυρίων, βλέπετε.
Ωστόσο, παρότι όλοι οι οδηγοί συναγωνίζονται στο ίδιο πρωτάθλημα, οι διαφορές των αμοιβών είναι χαοτικές. Εντοπίζουμε τις πιο σημαντικές από αυτές και σας τις παρουσιάζουμε.
Σεμπάστιαν Φέτελ, Ferrari
Μπορεί η Ferrari να κινείται ακόμα στη σκιά της Mercedes, δεν φείδεται όμως χρημάτων όταν ψάχνει για κορυφαίο οδηγό. Έτσι, για να τον αποσπάσει από την Red Bull, προσέφερε τριετές συμβόλαιο στον Φέτελ με αποδοχές 150.000.000 δολάρια σε μισθούς και bonus.
Λιούις Χάμιλτον, Mercedes
Ο Βρετανός 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον οδηγεί για τη Mercedes με το… βασικό μισθό των 31.000.000 δολαρίων το χρόνο, που μπορεί να αυξηθεί στα 40.000.000 με bonus θέσεων και κατάκτησης πρωταθλήματος –όπως το 2015.
Νίκο Ρόσμπεργκ, Mercedes
Το φαβορί για τον φετινό τίτλο της F1, ο Γερμανός Ρόσμπεργκ, αποδείχτηκε μια πολύ καλή επένδυση για την Mercedes. Χωρίς παγκόσμιο τίτλο στις αποσκευές του, της κόστισε σχετικά φτηνά, περίπου 18.000.000 δολάρια το χρόνο, με τριετή δέσμευση έως το 2017.
Μαξ Φερστάπεν – Red Bull
Όχι άδικα, ο νεότερος οδηγός που συμμετείχε ποτέ στην F1 και νεότερος νικητής αγώνα, ο 18χρονος Ολλανδός θεωρείται το επόμενο μεγάλο αστέρι. Μέχρι σήμερα, αμειβόταν από την ομάδα του με μόλις 512.000 δολάρια το χρόνο, λιγότερα ακόμα και από τον Ρώσο Κβιάτ, τον οποίο αντικατέστησε στο κάθισμα της Red Bull.
Βαλεντίνo Ρόσι, Yamaha
Ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους αθλητές παγκοσμίως και φαινόμενο διάρκειας και επιτυχιών στο MotoGP, παραμένει ανταγωνιστικός στα 37 χρόνια του και μετά την κατάκτηση 9 πρωταθλημάτων. Φυσικά και δεν θα μπορούσε παρά να είναι στην κορυφή των εσόδων, με απολαβές 12.000.000 δολάρια πλέον διαφόρων μπόνους.
Μαρκ Μάρκεζ, Honda
Μόλις 23 ετών ο Ισπανός αναβάτης, αλλά με τέσσερα πρωταθλήματα ήδη στο παλμαρές του, τα δύο στο MotoGP. Σίγουρα τον περιμένει ένα λαμπρό μέλλον, ταυτόχρονα όμως βιώνει και ένα χρυσό παρόν, καθώς αμείβεται με 10.000.000 δολάρια το χρόνο από τη Honda.
Χόρχε Λορένθο, Yamaha
Στη Yamaha που βρίσκεται σήμερα, ο Ισπανός πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κερδίζει 6.500.000 δολάρια το χρόνο. Ωστόσο, με βάση το νέο του συμβόλαιο που ξεκινά το 2017 με τη Ducati, ο μισθός του, σύμφωνα με πληροφορίες, ανεβαίνει στα 12.000.000 δολάρια το χρόνο. Κάτι που τον καθιστά τον καλύτερα αμειβόμενο αναβάτη μαζί με τον Ρόσι.
Μάβερικ Βινιάλες – Suzuki
Ο Ισπανός πρωταθλητής της κατηγορίας Moto2 το 2013 μεταπήδησε στο MotoGP με την ομάδα της Suzuki και από το 2017 θα τρέχει με τη Yamaha στο πλάι του Ρόσι. Ωστόσο, με τη σημερινή του ομάδα αρκείται στα 300.000 δολάρια ετησίως, παρότι στα χέρια του η μοτοσικλέτα της Suzuki έγινε ανταγωνιστική και είδε βάθρο το 2016.
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!







