«Μικραίνει» το Audi RS5

«Μικραίνει» το Audi RS5
Ο μεγάλος V8 κινητήρας του σπορ μοντέλου της Audi θα αντικατασταθεί στην επόμενη γενιά του με έναν τούρμπο μικρότερου κυβισμού και έξι κυλίνδρους, σε διάταξη V.

Η BMW M4 και η Mercedes-AMG C63 S Coupe που είναι οι βασικοί αντίπαλοι του Audi RS5, έχουν ήδη... παροπλίσει τα μεγάλα μοτέρ που φορούσαν σε προηγούμενες γενιές τους και τα έχουν αντικαταστήσει με μικρότερα, που χρησιμοποιούν τούρμπο. Αυτή ακριβώς την κίνηση θα κάνει και η Audi με το RS5, καθώς ο ατμοσφαιρικός V8 4.2 FSi τωn 450 ίππων θα δώσει τη θέση του σε κάποιον μικρότερο.

Όπως όλα δείχνουν, αυτός θα είναι ο 3.0 TFSi V6 που θα χρησιμοποιεί δύο τούρμπο, εκ των οποίων το ένα μπορεί να είναι και ηλεκτρικό (όπως στο SQ7), ώστε να δώσει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές. Ακόμα δεν έχει επιβεβαιωθεί βέβαια το σενάριο και δεν γνωρίζουμε τιμές απόδοσης, όμως αν τελικά γίνουν έτσι τα πράγματα, η ιπποδύναμή του θα είναι γύρω από τη σφαίρα των 500 αλόγων. Φυσικά η δύναμη θα περνάει σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Quattro, ενώ το κιβώτιο θα είναι διπλού συμπλέκτη.

Πάντως, δεν αποκλείεται να δούμε και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα στο νέο RS5, όπως η δυνατότητα επιλογής κεραμικών φρένων ή ένα σύστημα Torque Vectoring για ιδανική κατανομή της ροπής ανάμεσα στους πίσω τροχούς. Στις αρχές Ιουνίου, θα δούμε επίσημες φωτογραφίες για τη νέα γενιά του Audi A5 και S5, όμως η RS παραλλαγή του αναμένεται να καθυστερήσει λίγο ακόμα. Στην κεντρική φωτογραφία εμφανίζεται το σημερινό Audi RS5, ενώ από κάτω ακολουθούν μερικές εικόνες από την επόμενη γενιά του, που είναι ακόμη σε φάση εξέλιξης.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!