Ποιος έπιασε «κορόιδο» την Toyota;

Ποιος έπιασε «κορόιδο» την Toyota;

Η Ιαπωνική εταιρεία εντυπωσιάστηκε τόσο που ένας πελάτης της έχει στην κατοχή του ένα Tundra του 2007 με 1.000.000 μίλια (1.610.000 χλμ), που δέχτηκε να του το ανταλλάξει δωρεάν με ένα ολοκαίνουργιο! 

Ποιος έπιασε «κορόιδο» την Toyota;

Τα Toyota είναι ευρέως γνωστά για την αξιοπιστία τους, όμως ποιος θα περίμενε ένα Toyota Tundra του 2007 να φτάσει τα 1.000.000 μίλια (1.610.000 χλμ) χωρίς κανένα σημαντικό πρόβλημα; Όπως φαίνεται, ούτε η ίδια η εταιρεία δεν το πίστευε, όμως όταν το αντίκρισε εντυπωσιάστηκε τόσο που πρότεινε στον πελάτη της να του το ανταλλάξει με ένα ολοκαίνουργιο του 2016, κάτι που προφανώς ο άνδρας δέχτηκε. Ο Βίκτορ Σέπαρντ, όπως ονομάζεται ο ιδιοκτήτης του Tundra, μπορεί να συντηρούσε σχολαστικά το Pick-Up του, όμως αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι αυτό κάλυπτε περίπου 125.000 μίλια (200.000 χλμ)  ετησίως. 

Όλο αυτό τον καιρό που είχε το αυτοκίνητο στην κατοχή του, είχε επισκεφθεί την επίσημη αντιπροσωπεία 117 φορές για εργασίες συντήρησης που περιλαμβάνουν αλλαγές στον ιμάντα χρονισμού, στα λάδια του κινητήρα και ο,τι άλλο προβλέπει κάθε προγραμματισμένο σέρβις. Ο Βίκτορ, είπε: «Το Pick-Up μου δείχνει εξαιρετικό και εκτός από μικρές φθορές, είναι σαν καινούργιο. Ακόμη και τα καθίσματα, είναι όπως τότε που το αγόρασα. Δεν είναι τόσο καθαρά, αλλά δεν έχουν σκιστεί ούτε ξεφτίσει από τη χρήση». Τώρα ο Σέπαρντ δικαιολογημένα είναι ένας από τους μεγαλύτερους fans της Toyota, μετά την εξαιρετική εμπειρία του. Από αυτή την ιστορία, να κρατήσουμε πως όσο καλύτερα συντηρούμε το αυτοκίνητό μας, τόσο πιο ασφαλές είναι για εμάς που το χρησιμοποιούμε αλλά και για τη διάρκεια ζωής των μηχανικών του μερών. Φυσικά η Toyota δεν έχασε κάτι που αντάλλαξε ένα ολοκαίνουργιο Tundra με ένα άλλο εννέα χρόνων πιο παλιό και με 1.000.000 μίλια, καθώς η διαφήμιση που της κάνει αυτό το γεγονός αξίζει πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο! 

Best of internet