Αυτό το roadster μπορεί να σε τρελάνει

Αυτό το roadster μπορεί να σε τρελάνει
Η ελάχιστα γνωστή αλλά δραστήρια Donkervoort, ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάρος κάτω από 700 κιλά και ισχύ πάνω από 400 ίππους.

Η ολλανδική Donkervoort είναι μια μικρή «οικογενειακή» βιοτεχνία 30 ατόμων, που κατασκευάζει νοσταλγικής αισθητικής αλλά εξαιρετικά αποδοτικά διθέσια roadster υψηλών επιδόσεων. Το τελευταίο μοντέλο της, το D8 GTO Performance, διαθέτει τον πολυβραβευμένο πεντακύλινδρο κινητήρα TFSi των 2.5 λίτρων της Audi, γνωστό από το TT RS. Στην περίπτωση του D8 GTO ο κινητήρας αποδίδει 380 ίππους και το βάρος του μικρού ανοιχτού αυτοκινήτου είναι μόλις 695 κιλά, με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι καταιγιστικές. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 2,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 270 χλμ./ώρα.

Με αυτά τα δεδομένα κατά νου, φανταστείτε πως θα είναι η νέα έκδοση του μοντέλου, που έχει τον κωδικό RS και για το οποίο η Donkervoort υπόσχεται ισχύ λίγο πάνω από τους 400 ίππους, ακόμα χαμηλότερο βάρος και περιορισμένη παραγωγή μόλις 40 αντιτύπων.

Παρά το γεγονός ότι το D8 GTO RS ανήκει στην κατηγορία των χαρακτηριζόμενων ως track day special αυτοκινήτων και η φιλοσοφία με την οποία έχει κατασκευαστεί είναι η μέγιστη απόδοση στην πίστα, το μοντέλο είναι απόλυτα νόμιμο για χρήση στο δρόμο και μάλιστα ο κινητήρας του πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.

Στο RS η Donkervoort σημειώνει ότι πέραν από την αναβαθμισμένη εμφάνιση, ο ιδιοκτήτης θα έχει στη διάθεσή του πιο ισχυρά φρένα –με δαγκάνες έξι εμβόλων- πιο μεγάλα μετατρόχια, ακόμα πιο άμεση οδική συμπεριφορά και τέλος αναβαθμισμένη ποιότητα.

Η εταιρεία δεν έχει δώσει ακόμα στοιχεία επιδόσεων για το νέο RS, καθώς βρίσκεται ακόμα στη φάση των δοκιμών, έχει όμως προσδιορίζει το κόστος του αναμενόμενου μοντέλου της στα 157.000€ προ φόρων. Επίσης τονίζει από τα 40 συνολικά που θα κατασκευαστούν, τα 21 έχουν ήδη καπαρωθεί και έτσι απομένουν μόλις 19 προς πώληση. Προφανώς η ανακοίνωση έχει να κάνει με το γεγονός ότι η ολλανδική εταιρεία προσπαθεί να ξεπουλήσει πριν ακόμα ξεκινήσει την κατασκευή του μοντέλου. Με τέτοιες προδιαγραφές, μάλλον δεν θα δυσκολευτεί πολύ να το καταφέρει.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η προηγούμενη γενιά του μοντέλου είχε πραγματοποιήσει το 2005 το δεύτερο ταχύτερο γύρο στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία, με ισχύ 350 ίππων και τελική ταχύτητα που δεν ξεπερνούσε τα 250 χλμ./ώρα. Σήμερα ο χρόνος του μοντέλου βρίσκεται πλέον στην 9η θέση, αρκεί όμως για να μας δώσει μια εικόνα των δυνατοτήτων του νέου D8 GTO RS.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!