Biturbo ο νέος V8 της Porsche

Gazzetta team
Biturbo ο νέος V8 της Porsche
Η Porsche έχει αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη των μεγάλων κινητήρων του ομίλου Volkswagen γι 'αυτό, παρουσίασε στο 37ο Διεθνές Mότορ Συμπόσιο της Βιέννης (37th International Vienna Motor Symposium), τον νέο V-8 κινητήρα bi-turbo!

Η είδηση είναι, πως εκτός από το γεγονός πως ο νέος κινητήρας θα εφοδιάζει το νέο Panamera Turbo, θα χρησιμοποιηθεί και σε μια σειρά από πολυτελή μοντέλα του Ομίλου VW όπως τα μεγάλα Audi, αρκετά από τα μοντέλα Bentley και φυσικά η επερχόμενη Lamborghini Urus. Η εμφάνισή του σημαίνει αυτόματα το «τέλος» του V-8 κινητήρα των 4.8 λίτρων που προσφέρονται σήμερα στην Panamera και την Cayenne. Ο νέος κινητήρας (επίσης με κυβισμό 4.8 λίτρων) θα χρησιμοποιεί δύο υπερσυμπιεστές twin-scroll, θα έχει απόδοση 550 ίππους και 77 κιλά ροπής από τις 1.960 έως τις 4.500 σ.α.λ. Ο νέος κινητήρας θα καταναλώνει επίσης πολύ λιγότερο καύσιμο από τον προκάτοχό του, χάρη σε μεγάλο βαθμό με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Αυτό που οι μηχανικοί της Porsche ονομάζουν "λειτουργία μισού κινητήρα» (“half-engine mode”) θα ενεργοποιείται σε χαμηλά φορτία μεταξύ 950 και 3.500 σ.α.λ. και θα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου έως και 30%! Ο κινητήρας θα διαθέτει σύστημα start-stop και στο μέλλον θα συνεργαζεται και με ηλεκτρικούς κινητήρες σε υβριδικές εφαρμογές. Περισσότερα μόλις η Porsche κάνει επίσημες ανακοινώσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!