Πόσο «καίει» πραγματικά το Peugeot 2008;
Μετά τα Peugeot 308, Citroen C4 Grand Picasso και το DS3 που φορούσαν τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 BlueHDi, ήρθε η ώρα να δούμε πόσο καύσιμο «καίει» πραγματικά και το νέο μικρό crossover της Peugeot, το 2008. Όπως φυσικά αναμένεται, η διαφορά συγκριτικά με τις τιμές που προκύπτουν μέσα από το εργαστήριο είναι μεγάλη. Οι μετρήσεις έγιναν σε μια διαδρομή 96 χιλιομέτρων που περιλαμβάνει κίνηση σε πόλη, επαρχιακές οδούς και αυτοκινητόδρομο, με κινητήρες πετρελαίου (BlueHDi) αλλά και βενζίνης (PureTech).
Πίσω από το τιμόνι βρέθηκαν επαγγελματίες και ερασιτέχνες οδηγοί που δεν δουλεύουν στην Peugeot, ώστε να εξασφαλιστεί η εγκυρότητα των αποτελεσμάτων. Το PSA Group είπε επίσης ότι η κρύα εκκίνηση του κινητήρα είναι μέρος της διαδικασίας και κατά τη διάρκεια αυτής, η κατανάλωση καυσίμου είναι ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ συμπλήρωσε ότι όταν ο αέρας ξεπερνάει κάποια συγκεκριμένη ταχύτητα, οι μετρήσεις θα αναβάλλονται για άλλη ημέρα. Ακολουθεί ένας πίνακας με τα αναλυτικά στοιχεία των μετρήσεων.
Κινητήρας | BlueHDi 120 | BlueHDi 100 | PureTech 82 | PureTech 130 |
Μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες (λίτρα/100 χλμ) | 5,2 | 5,2 | 6,3 | 7,0 |
Μετρήσεις στο εργαστήριο (λίτρα/100 χλμ) | 3,7 | 3,7 | 4,9 | 4,8 |
Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!