Απάντηση από Mercedes για σαμποτάζ σε Χάμιλτον

Απάντηση από Mercedes για σαμποτάζ σε Χάμιλτον

Η Mercedes απάντησε στα περί σαμποτάζ στον Λιούις Χάμιλτον με μία μακροσκελή επιστολή προς τους φιλάθλους και τόνισε ότι θα είναι νίκη αν πείσουν έστω και τους μισούς απ' όσους φαντάζονται συνωμοσίες για το τι πραγματικά αξίζουν.

Απάντηση από Mercedes για σαμποτάζ σε Χάμιλτον

Έπειτα από τα προβλήματα του Λιούις Χάμιλτον και την κυριαρχία του Νίκο Ρόσμπεργκ, πολλοί υποστήριξαν ότι η Mercedes σαμποτάρει τον Βρετανό και ευνοεί τον Γερμανό. Ωστόσο, τα «ασημί βέλη» απάντησαν με μία μακροσκελή επιστολή προς τους φιλάθλους, στην οποία αναλύουν τι ακριβώς συνέβη στο Σότσι. Μάλιστα, τονίζουν ότι θα είναι σαν νίκη αν πείσουν έστω τους μισούς απ' όσους φαντάζονται συνωμοσίες για το τι πραγματικά αξίζουν.

Αναλυτικά η επιστολή της Mercedes

Προς τους φιλάθλους,

Επιστρέψαμε τη Δευτέρα από τη Ρωσία με ανάμεικτα συναισθήματα. Από τη μία, είμαστε γεμάτοι υπερηφάνεια γι' άλλο ένα 1-2, ένα σπάνιο επίτευγμα στον ανταγωνιστικό κόσμο της F1, κάτι που απολαμβάνουμε, αλλά ποτέ δεν το θεωρήσαμε εύκολο. Από την άλλη, είχαμε ένα αγχωτικό τριήμερο για όσους ήταν πίσω από το τιμόνι, στο πιτ γουόλ, στο γκαράζ, στο εργοστάσιο, αλλά και για όσους παρακολουθήσατε από το σπίτι.

Έχουμε δει πολύ εκνευρισμό στο διαδίκτυο μετά τα μηχανικά θέματα στο Σότσι. Έχουμε κι εμείς τα ίδια συναισθήματα, αλλά για εμάς είναι κάτι παραπάνω από εκνευρισμό. Για όσους παρακολουθούν από το σπίτι, ένα Γκραν Πρι ξεκινά την Πέμπτη το πρωί και τελειώνει την Κυριακή του βράδυ. Ένα κακό αποτέλεσμα μπορεί να πονάει για μερικές ώρες μετά τον αγώνα, αλλά μετά η ζωή συνεχίζεται. Για πάνω από χίλια άτομα στο Μπράκλεϊ και στο Μπρίξγουορθ, όμως, αυτή είναι η ζωή μας. Αυτοί οι άνθρωποι χύνουν αίμα, ιδρώτα και δάκρυα κάθε μέρα, συχνά κάνοντας υπερωρίες και ξοδεύοντας εβδομάδες μακριά απ' όσους αγαπούν. Το κάνουν επειδή έχουν πάθος για τη δουλειά τους, αφοσίωση στους συνεργάτες τους και την επιθυμία να είναι οι καλύτεροι.

Οι επιτυχίες των τελευταίων ετών δεν έχουν έρθει τυχαία. Όπως λέει και ο κ. Βολφ, έχουμε ξεκ***εί στη δουλειά για να φτάσουμε εδώ που είμαστε σήμερα και το έχουμε καταφέρει ως ομάδα. Τα πρόσωπα που βλέπετε στην πίστα είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου, αλλά είναι τέλειο παράδειγμα του τι αντιπροσωπούμε. Ταξιδεύουν, μοιράζονται τα δωμάτιά τους, τρώνε, φτιάχνουν τα γκαράζ και τα αυτοκίνητα, τα επισκευάζουν αν υπάρξει βλάβη και πακετάρουν τόνους εμπορευμάτων μαζί. Ιδρώνουν, κουράζονται, γελούν, κλαίνε, φωνάζουν, πανηγυρίζουν και συμπάσχουν μαζί. Και όπως λέμε, κερδίζουμε και χάνουμε μαζί. Έχουμε τους καλύτερους στον κόσμο, κάνουν εξαιρετική δουλειά κάθε εβδομάδα για το καλό της ομάδας. Δεν υπάρχει «Α» και «Β» ομάδα εδώ. Κάθε μέλος έχει αποκτήσει το δικαίωμα να βρίσκεται στην ελίτ του τομέα τους και έχουν θυσιάσει πολλά για να τα καταφέρουν.

Όσα έγιναν στο Σότσι έδειξαν σε όλους τι μπορεί να κάνει μία ομάδα με ενότητα. Εκνευριστήκαμε με την επανάληψη του σφάλματος στο MGU-H στο μονοθέσιο του Λιούις στις κατατακτήριες. Όμως, διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας, συγκεντρωθήκαμε και αναλάβαμε δράση. Έγινε τεράστια προσπάθεια από έναν σημαντικό αριθμό ανθρώπων στην Αγγλία και τη Ρωσία για να έρθουν εφεδρικά τμήματα του κινητήρα στην πίστα, να τοποθετηθούν στη μονάδα ισχύος με δουλειά καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας χωρίς να σπάσουμε το parc ferme για να σιγουρευτούμε πως ο Λιούις θα ξεκινούσε δέκατος κι όχι από το πιτ λέιν. Αυτό έκανε την Κυριακή ακόμα πιο αγχωτική για όλους μας. Αλλά στο τέλος ανακουφιστήκαμε όταν είδαμε αμφότερα τα μονοθέσια να τερματίζουν.

Λίγο μετά το πιτ στοπ του, είδαμε ανησυχητική συμπεριφορά στο MGU-K του Νίκο. Ξοδέψαμε έναν αριθμό γύρων για να τον καθησυχάσουμε πως είχε καλή διαφορά από τον Λιούις και μπορούσε να ηρεμήσει μέχρι η FIA να μας επιτρέψει να του πούμε να αλλάξει μία ρύθμιση για να ελέγξει το πρόβλημα. Ο Νίκο δεν είχε ιδέα για το άγχος που υπήρχε στο πιτ γουόλ. Όταν έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στο τέλος ήταν ακόμα στη ρύθμιση ασφαλείας, που δείχνει πόσο ρυθμό είχε το μονοθέσιο.

Λίγο μετά το πρόβλημα του Νίκο, είδαμε πτώση στην πίεση νερού στο μονοθέσιο του Λιούις. Εκείνη την ώρα πίεζε για να πιάσει τον Νίκο και απομακρυνόταν από τον Κίμι, κάνοντας πολλούς ταχύτερους γύρους. Και πάλι, έπρεπε να περιμένουμε επιβεβαίωση από τη FIA για το τι θα μπορούσαμε να του πούμε μέσω της ενδοεπικοινωνίας. Mετά από πολλές εκκλήσεις για να χαλαρώσει, μας επέτρεψαν να του πούμε πως έχανε την πίεση του νερού. Με μηδέν, ναι μηδέν!, πίεση να απομένει για τους τελευταίους 16 γύρους η δουλειά του ήταν να φτάσει του μονοθέσιο στον τερματισμό και να διατηρήσει τη δεύτερη θέση, που ήταν αξιοσημείωτο. Έπρεπε να διατηρήσει το μονοθέσιο όσο πιο ψυχρό γινόταν για να αποφύγει τη ζημιά στον κινητήρα και επίσης να κρατήσει ασφαλή διαφορά από τον Κίμι, που δεν ήταν μικρό επίτευγμα. Δε είμαστε σίγουροι με τι θαύμα έφτασε στον τερματισμό, αλλά δεν πρόκειται να παραπονεθούμε!

Τελικά, τίποτα απ' όλα αυτά δεν αλλάζει το γεγονός πως δεν έχουμε πετύχει τις προσδοκίες που είχαμε, από πλευράς αξιοπιστίας, μέχρι τώρα στη σεζόν. Για την απόδοση είμαστε ικανοποιημένοι, έχουμε μόλις δύο βαθμούς λιγότερους σε σχέση με τη συγκομιδή που είχαμε στο ίδιο σημείο του πρωταθλήματος πέρυσι. Αλλά έχουμε αρκετή δουλειά να κάνουμε. Στόχος μας είναι να είμαστε τόσο γρήγοροι, όσο και αξιόπιστοι. Πρέπει όχι μόνο να αντιμετωπίζουμε σωστά τα προβλήματα, αλλά να τα κατανοήσουμε, να τα διορθώσουμε και να σιγουρευτούμε πως δε θα επαναληφθούν. Δουλεύουμε συνεχώς για να τα καταφέρουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Αλλά τίποτα δεν είναι βέβαιο. Έχουμε να κάνουμε με μηχανική, πρέπει να ισορροπήσουμε ανάμεσα σε απόδοση και αντοχή. Πρέπει να πιέσουμε τα όρια και μπορεί να υπάρξουν προβλήματα.

Έπειτα, έχουμε τη γενική εικόνα. Εδώ είμαστε, αναλύοντας ένα τριήμερο με αρκετές προκλήσεις, εντός και εκτός πίστας. Aλλά δείτε το αποτέλεσμα. Δε θα έπρεπε μόνο να είμαστε ευγνώμονες που τερματίσαμε, αλλά υπερήφανοι για ένα αποτέλεσμα που δε θα μπορούσε να είναι καλύτερο, χάρη στις εκπληκτικές προσπάθειες όλων στο εργοστάσιο, στα γραφεία, το πιτ γουόλ, το γκαράζ και φυσικά στο κόκπιτ.

Τέσσερις αγώνες έχουν τελειώσει, 17 απομένουν. Και απ' ό,τι έχουμε δει έως τώρα θα είναι ένας μεγάλος και δύσκολος δρόμος. Θα υπάρχουν καλές και κακές μέρες, νίκες και ήττες. Αλλά θα τα ξεπεράσουμε όλα ενωμένοι ως ομάδα, όπως πάντα. Για όσους είναι μαζί μας, σας ευχαριστούμε. Για τους υπόλοιπους, όσους μας μισούν, προσπαθούν να μας μειώσουν και φαντάζονται συνωμοσίες, αν μπορέσουμε να πείσουμε έστω και τους μισούς από εσάς τι πραγματικά αξίζουμε, θα θεωρήσουμε πως κερδίσαμε τη μάχη.

Μαζί, #WeAreW07

Μαζί, #WeAreTheSilverArrows

Best of internet