Το σερί του Ρόσμπεργκ και τα 700 της Ferrari

Το σερί του Ρόσμπεργκ και τα 700 της Ferrari
Το σερί των εφτά νικών του Ρόσμπεργκ, τα 700 πόντιουμ της Ferrari και η... επιστροφή των Renault, McLaren στους βαθμούς είναι τα πιο αξιοσημείωτα στατιστικά που προέκυψαν στο Σότσι.

Ακάθεκτος συνέχισε στο Γκραν Πρι Ρωσίας ο Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο Γερμανός έκανε το... 4Χ4 στη σεζόν και έπιασε τις εφτά σερί νίκες των Αλμπέρτο Ασκάρι και Μίκαελ Σουμάχερ. Αυτό είναι και από τα πιο αξιοσημείωτα στατιστικά που προέκυψαν στην πίστα του Σότσι.

Από τη μεριά της, η Ferrari έφτασει τις 700 παρουσίες στο βάθρο με αυτή του Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ η Renault επέστρεψε στους βαθμούς ως ιδιόκτητη ομάδα και η McLaren είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στη δεκάδα για πρώτη φορά μετά την Ουγγαρία πέρυσι.

Από εκεί και πέρα, αξίζει να σημειωθεί και ότι το... 4Χ4 στρέφει τον τίτλο υπέρ του Ρόσμπεργκ, αφού κανείς στο παρελθόν δεν τον έχει χάσει, ενώ έχει κερδίσει τους τέσσερις πρώτους αγώνες.

Αναλυτικά τα στατιστικά του Σότσι

Τέταρτη νίκη στη σεζόν και έβδομη σερί για τον Νίκο Ρόσμπεργκ, που έπιασε τους Αλμπέρτο Ασκάρι, Μίκαελ Σουμάχερ και πάει για τις εννιά του Σεμπάστιαν Φέτελ. Μάλιστα, το έπραξε αυτό με το πρώτο «γκραν σλαμ» της καριέρας του (pole position, ταχύτερος γύρος, νίκη και οδήγηση της κούρσας σε κάθε γύρο).

Ο Γερμανός έγινε ο 24ος πιλότος στην ιστορία που πετυχαίνει «γκραν σλαμ». Ο Τζιμ Κλαρκ προηγείται στη λίστα με 8, ενώ ο Σεμπάστιαν Φέτελ είναι πρώτος από το τωρινό γκριντ με 4.

Επίσης, ο Ρόσμπεργκ έχει πανηγυρίσει σερί νίκες περισσότερες απ' όσες πήρε ο πατέρας του, Κέκε, σε ολόκληρη την καριέρα του στη Formula1 (5).

Υπέρ του πιλότου της Mercedes είναι η παράδοση, αφού στο παρελθόν οι Νάιτζελ Μάνσελ, Άιρτον Σένα και Μίκαελ Σουμάχερ κέρδισαν τους τέσσερις πρώτους αγώνες και εν συνεχεία τον τίτλο. Θα μπορέσει να το πράξει και να μπει στο... κλαμπ, όπου πατέρας και γιος έχουν κατακτήσει πρωτάθλημα;

Δέκατη σερί νίκη για τη Mercedes, που απέχει μία από το ρεκόρ της McLaren το 1988.

Τερματισμός «1-2» για τη Mercedes για 30ή φορά στην F1, ενώ ήταν η τέταρτη του Λιούις Χάμιλτον που κατάφερε να φτάσει μέχρι το βάθρο, ενώ εκκίνησε από τη δέκατη ή χαμηλότερη θέση.

Τα έχουν... 700 στη Ferrari, καθώς τα τόσα πόντιουμ έφτασε η Scuderia με αυτό του Κίμι Ραϊκόνεν. Από την πλευρά του, ο Φέτελ εγκατέλειψε πριν τη συμπλήρωση ενός γύρου για πρώτη φορά μετά το Άμπου Ντάμπι το 2011.

Πρώτη παρουσία στο βάθρο για τον Ραϊκόνεν, ύστερα από το 2013 στην Κορέα.

Εκτός από τη Mercedes, η Williams παραμένει η μοναδική ομάδα που έχει αμφότερα τα μονοθέσιά της στους βαθμούς σε όλους τους αγώνες τη φετινή σεζόν.

Πρώτοι πόντοι για Φερνάντο Αλόνσο και Τζένσον Μπάτον στη σεζόν, τη στιγμή που ο περσινός αγώνας της Ουγγαρίας ήταν ο τελευταίος που η McLaren είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στη δεκάδα.

Πρώτοι βαθμοί στη σεζόν και για τον Κέβιν Μάγκνουσεν, καθώς και για τη Renault ως ιδιόκτητη ομάδα μετά το Άμπου Ντάμπι το 2010.

Του... πάει του Μάγκνουσεν το Σότσι! Η έβδομη θέση φέτος είναι το καλύτερο αποτέλεσμα του Δανού, έπειτα από το Γκραν Πρι Ρωσίας το 2014, όπου τερμάτισε πέμπτος.

Βίοι αντίθετοι για τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο στη δεύτερη στροφή για δεύτερη σερί χρονιά στη Ρωσία.

Τρίτος τερματισμός στους βαθμούς σε τέσσερις αγώνες για τη Haas με τον Ρομάν Γκροζάν, με τον Γάλλο να ξεπερνά τις 86 εκκινήσεις του Αμερικανού θρύλου των αγώνων, Νταν Γκάρνεϊ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!