Ρε τον Ρόσμπεργκ!

Ρε τον Ρόσμπεργκ!
Ο Νίκος Τσιώκος γράφει για το... 4Χ4 του Ρόσμπεργκ, την έβδομη σερί νίκη του και το ενδεχόμενο να κατακτήσει τον τίτλο!

Ρε τον Ρόσμπεργκ! Ποιος θα περίμενε ότι ο Νίκο Ρόσμπεργκ θα πανηγύριζε τέσσερις νίκες στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν; Για την ακρίβεια ούτε ο ίδιος δεν το περίμενε, όπως παραδέχτηκε μετά τη νίκη του στο Σότσι της Ρωσίας. Ο Γερμανός μπήκε σ' ένα ξεχωριστό κλαμπ, αυτό με τις σερί νίκες όλων των εποχών, και με τις εφτά έπιασε στη δεύτερη θέση τους Αλμπέρτο Ασκάρι και Μίκαελ Σουμάχερ, ενώ πλέον είναι στο κυνήγι του Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος είναι μόνος πρώτος με εννιά.

Ωστόσο, εδώ γεννιέται το εξής ερώτημα: «Μέχρι πού μπορεί να φτάσει ο Ρόσμπεργκ;»! Διότι σε περίπτωση που κάνει άλλες δύο θα έχει φτάσει τις έξι λίγο πριν ολοκληρωθεί το 1/3 της σεζόν. Κάτι που σημαίνει πως θα έχει κάνει από πολύ νωρίς ένα μεγάλο βήμα για τον παρθενικό τίτλο της καριέρας του στη Formula1. Βέβαια, ο ίδιος κρατάει χαμηλά την μπάλα, καθώς γνωρίζει καλά ότι θα υπάρξουν και προβλήματα στην πορεία.

Κι εδώ που τα λέμε καλά κάνει, με δεδομένο ότι η Mercedes τα έχει τα... θεματάκια της ακόμα και στα χρόνια της κυριαρχίας της. Απλά το παραπάνω ερώτημα γεννιέται διότι έχει ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο θα αντέξει ο Ρόσμπεργκ στην πίεση! Γιατί πέρυσι είδαμε πως όταν... έκαιγε η μπάλα (που λέμε και στο ποδόσφαιρο) έκανε κατευθείαν το λάθος για να χαρίσει ουσιαστικά τον τίτλο στον Λιούις Χάμιλτον.

Παράλληλα, και ο Βρετανός πόσο ακόμα θα συνεχίσει να είναι πίσω από τον ομόσταυλό του; Κάποια στιγμή θα... ξυπνήσει και εκεί θα φανεί ποιος θα αντέξει περισσότερο σε μία σεζόν που έχει 21 αγώνες και όχι 19 που είχε τα προηγούμενα χρόνια. Άλλωστε, ακόμα είμαστε μόλις στην τέταρτη... στροφή και στο νήμα θα δούμε ποιος θα ανέβει φέτος στον... θρόνο. Από εκεί και πέρα, θα κάνω μία αναφορά (δε γίνεται να μην κάνω) και στη Ferrari.

Πιο ανταγωνιστική είναι και η... ψαλίδα έχει κλείσει, όμως η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα να έχει τόσα προβλήματα αξιοπιστίας. Ειδικά, όταν έχεις θέσει στόχο τον τίτλο, πρέπει να φροντίσεις να μην υπάρχουν αυτά για να μπορέσεις να ανταγωνιστείς μία Mercedes που κυριαρχεί και συνεχώς βελτιώνεται, ωστόσο έχει κάποια προβλήματα, τα οποία θα μπορέσεις να εκμεταλλευτείς σε κάποιους αγώνες, αν έχεις μία... σπίθα παραπάνω!

Βέβαια, ακόμα δεν έχει κλείσει τελείως η ψαλίδα, κάτι που παραδέχτηκε και ο Κίμι Ραϊκόνεν στις δηλώσεις του, ενώ υπάρχουν και οι περιπτώσεις Ντανιίλ Κβιάτ! Πραγματικά, όποιος είδε τον αγώνα σίγουρα θα του θύμισε τα συγκρουόμενα! Εκεί που κυνηγάς τον άλλον και τον χτυπάς για πλάκα. Ο Ρώσος φάνηκε να... ήθελε να χτυπήσει (και μάλιστα δύο φορές) τον Σεμπάστιαν Φέτελ! Σαν να του έλεγε: «έλα φύγε από τη μέση εμποδίζεις!!!».

Σίγουρα αντιαθλητική κίνηση, η οποία τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων. Τώρα για το αν είναι δίκαιη αυτή ή όχι, αφήνω να το κρίνουν οι πρωταγωνιστές. Επίσης, θα πω λίγα λόγια και για τη McLaren, αφού οι Φερνάντο Αλόνσο, Τζένσον Μπάτον κατάφεραν να πάρουν τους πρώτους βαθμούς τους στο πρωτάθλημα, με την ομάδα του Γουόκινγκ να έχει για πρώτη φορά ύστερα από πολύ καιρό αμφότερα τα μονοθέσιά της στην πρώτη δεκάδα.

Η Honda έκανε σημαντικές βελτιώσεις στον κινητήρα της και δείχνει ότι σιγά-σιγά θα... σταθεί στα πόδια της στη νέα συνεργασία της με τους Βρετανούς. Όχι ότι δε θα υπάρξουν άλλα προβλήματα, όμως το σίγουρο είναι ότι στέλνει μηνύματα αισιοδοξίας στους οπαδούς της για το μέλλον.

Υ.Γ.: Τέλος, θα πω ότι προσπάθησα να αποτίσω τον δικό μου φόρο τιμής στον Άιρτον Σένα για τη συμπλήρωση των 22 ετών από τον θάνατό του εκείνη τη μαύρη Πρωτομαγιά του 1994 στην Ίμολα. Δεν ξέρω αν αρκεί, αλλά έκανα το καλύτερο για να παρουσιάσω διάφορες πτυχές της ζωής του, ακόμα και πριν τους αγώνες. Όπως και να έχει, βέβαια, δεν θα τον ξεχάσω ποτέ (όπως και όλος ο κόσμος) όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!

Νίκος Τσιώκος
Νίκος Τσιώκος